velgen van giant
Moderator:Beheerders
ik heb een kenosha halifax maar om heel eerlijk te zijn zitten er kut verlgen in. Daarom heeft iemand voor mij ff rond gebeld maar niet echt een goed goedkope velg weten te vinden. nu heeft een vriend van mij een giant xtc 4 hij is heel erg tevreden met zijn velgen en stelt er ook hoge eisen aan. hij heeft naar giant gebeld om te vragen wat die velgen kosten. ze zeiden dat de inkoopprijs 15 euro per velg was. ik krijg ze voor de inkoop prijs dus het kost mij 30 euro voor alle 2 de velgen omspaken kan ik zelf dus dat is geen probleem. heeft er iemand anders ervaringen met die velgen?? zo ja is het positief of negatief ;D
mvg jurgen
mvg jurgen
Re:velgen van giant
die velgen kosten echt geen 15 euro per stuk hoor........
en heeft een XTC SE 4 geen schijfremmen en ook disc-only velgen? grote kans dat je daar niet veel blijer van wordt!
die velgen kosten wel 15 euro per stuk. zelf met giant aan de lijn gehangen en ze zeiden dat de velgen 15 euro per stuk waren maar dat is de INKOOP prijs
Als je zelf wielen kunt inspaken, dan neem ik aan dat je wat ervaring hebt. Waarom vraag je dan hier advies over 15-euri-velgen. Mijn ervaring is dat mensen die zelf wielen spaken, techno-weenies zijn (in de goede zin van het woord) en dus met hele mooie wielsetjes rondrijden, en die heb je niet voor 15 euri p.s.
Mijns inziens zit er dus ergens een kleine discrepantie in je verhaal.
Mijns inziens zit er dus ergens een kleine discrepantie in je verhaal.
- Xircuit
- Contacteer:
Dat zijn die Alex velgen, opzicht best sterk, wel zwaar, en dat is voor het betere XC werk wat minder.
en 15 euro inkoop, dat kan kloppen.
en 15 euro inkoop, dat kan kloppen.
-
be one verkocht wel dh30 velgen voor 10eur! en da waren goede velgen! [size=0.5]not[/size]
-
man kom op hee! dat is hetzelfde als ik me moeder wijs ga proberen te maken dat ik geslaagd ben voor mijn vliegbrevet.... ::) hij, een ventje van net 15 met een grote bek die denkt dat ie wielen kan spaken omdat ie een paar weekies heeft mogen helpen bij de fietzenzaak omdat z"n neef er ook werkt
:-[
ik ken dit ventje dus persoonlijk dus ik kan je wel vertellen wat voor kereltje het is.... :-X

ik ken dit ventje dus persoonlijk dus ik kan je wel vertellen wat voor kereltje het is.... :-X
Abuse that Sl*t schreef:
man kom op hee! dat is hetzelfde als ik me moeder wijs ga proberen te maken dat ik geslaagd ben voor mijn vliegbrevet.... ::) hij, een ventje van net 15 met een grote bek die denkt dat ie wielen kan spaken omdat ie een paar weekies heeft mogen helpen bij de fietzenzaak omdat z"n neef er ook werkt:-[
zo wilde ik het nou net niet verwoorden, maar de strekking komt wel aardig overeen.

Jongentjes (en misschien ook wel meisjes, waarom niet) kunnen best wel eens erg goed zijn met dat soort dingen hoor...wij hadden een zaterdaghulpje die werkelijk NIETS kon, maar toen hij eens aan zijn eigen fiets ging prutsen na een aanrijding (velg krom, voorvork ietwat verbogen) bleek meneer ernstig snel en ook nog goed een wiel in elkaar te kunnen draaien! Bleek achteraf (want dat had hij niet gezegd om niet al te veel te hoeven doen) dat hij bij zijn vorige zaterdagbaantje alleen maar wielen had hoeven reigen en richten, niets anders dan dat had ie gedaan! Hij kon niets, maar dat kon ie wel ;D
Dus niet alle haren door 1 kam laten plooien of weet ik hoe je dat zegt, Bike2die mag dan jong zijn, hij zal best wel iets kunnen.
Dus niet alle haren door 1 kam laten plooien of weet ik hoe je dat zegt, Bike2die mag dan jong zijn, hij zal best wel iets kunnen.