wat zijn de beste remblokken voor hayes schijfremmen?
Moderator:Beheerders
- dobbel our zero
titel zegt genoeg denk ik
Re:wat zijn de beste remblokken voor hayes schijfremmen?
Hayes Sintered Metallic compound en EBC rood vind ik zelf erg goede remblokken.
de standaard blokken
Enduro schreef:
de standaard blokken
Daar zijn 2 varianten van...
ebc rood remt super maar slijt snel.
ebc groen is perfect voor xc gebruik.
goud voor de echte blubber troep
ebc groen is perfect voor xc gebruik.
goud voor de echte blubber troep
Hoe zijn de remblokken van bbb en andere merken die hayes blokken op de markt zetten?? Heb er zelf ook de standaard (welke van de 2 geen idee) maar werken perfect.
jojo
jojo
hallo,
als je het mij vraagt dan zeg ik dat de bbs-52 discstop het beste zijn. de standaard remblokken voor de schijf zullen het ongetwijfeld ook gewoon goed doen maar mijn voorkeur zou uit gaan naar de bbs-52 discstop van de BBB 2003 colletie. ik weet niet wat de standaard remblokken kosten maar de bbs-52 kosten per 2.............
[glow=red,2,300]15.75[/glow] euro
mvg jurgen
als je het mij vraagt dan zeg ik dat de bbs-52 discstop het beste zijn. de standaard remblokken voor de schijf zullen het ongetwijfeld ook gewoon goed doen maar mijn voorkeur zou uit gaan naar de bbs-52 discstop van de BBB 2003 colletie. ik weet niet wat de standaard remblokken kosten maar de bbs-52 kosten per 2.............
[glow=red,2,300]15.75[/glow] euro
mvg jurgen
Welke je ook neemt van de imitatierange, let op je [glow=red,2,300]springveertjes![/glow]
Deze worden namelijk niet meegeleverd bij de imitatieproducenten. EBC groen heb ik zelf de beste ervaring mee, gaan ook lang mee in het terrein.
Deze worden namelijk niet meegeleverd bij de imitatieproducenten. EBC groen heb ik zelf de beste ervaring mee, gaan ook lang mee in het terrein.
Idd, welke remblokjes je ook neemt, zet de veertjes van je originele Hayes blokken over, anders gaat de boel schuin afslijten (heb ik helaas moeten ondervinden)...
Originele Hayes blokken zijn prima, net als BBB. BBB veertjes die erbij komen zijn ook prima.
Gebruik nu de EBC (groene variant): peipen nogal (incidenteel). In de regen vallen ze wel wat tegen en maken ze herrie (gisteren ervaren tijdens een wolkbreukje). Stopkracht redelijk OK, maar minder dan de Hayes/BBB in de regen. Oh ja, ik heb de veertjes van de oude Hayes blokken gebruikt.
Gebruik nu de EBC (groene variant): peipen nogal (incidenteel). In de regen vallen ze wel wat tegen en maken ze herrie (gisteren ervaren tijdens een wolkbreukje). Stopkracht redelijk OK, maar minder dan de Hayes/BBB in de regen. Oh ja, ik heb de veertjes van de oude Hayes blokken gebruikt.
- dobbel our zero
dus die van bbb zijn wel aan te raden?
dan ga ik die is ffn bestellen
dan ga ik die is ffn bestellen