Magura met shimano remolie
Moderator:Beheerders
is dit mogelijk om te mengen of werkt het niet het is allebei mineraal olie ??? Ik heb magura clara en xt
-
Re:Magura met shimano remolie
koop gewoon een klein flesje magura blood kost 3.75 ofzo en je weet zeker dat alles goed werkt en je geen problemen hebt.....
Niet doen! Nür Magura mineral öl verwenden! Is niet duur en krijg je bij je ontluchtingskit. En anders vul jeje spuit gewoon ff bij je LBS

ok weet ik dat ook weer

-
- Forumbeheerder
Brum schreef:
Niet doen! Nür Magura mineral öl verwenden! Is niet duur en krijg je bij je ontluchtingskit. En anders vul jeje spuit gewoon ff bij je LBS![]()
Waarom niet? als Blood in XT"s mag, dan mag Xt olie in Mags
Ik twijfelde zelf , omdat magura zegt dat het niet schadelijk is op de huid en bij xt zeggen ze van wel en krijg je handschoenen erbij.
Volgens mij moet dat wel lukken. Zeker als je hier naar kijkt. Met name dat stuk bovenin over mixen van onderdelen van verschillende modellen is erg interresant. Hier staat een klein stukje over remolie.
@ Urban Monkey: Magura olie jeukt/irriteert, als ik me goed herinner, wel als het op je huid komt. Je hand valt er niet af maar het is irritant. Let goed op het stukje "als ik me goed herinner", weet het niet helemaal zeker meer.
stzr.
@ Urban Monkey: Magura olie jeukt/irriteert, als ik me goed herinner, wel als het op je huid komt. Je hand valt er niet af maar het is irritant. Let goed op het stukje "als ik me goed herinner", weet het niet helemaal zeker meer.
stzr.
Nou twijfel ik , is er niet iemand die er met zoiets rijd en levend bewijs ofzo ;D
Ze zeggen dat een hs 33 hendel niet tegen dot 4 kan maar ik
heb een hs 33 remhendel op mijn sachs disc brake gezet en gevuld met dot 4.
Rij er nu al iets van 2 maanden mee en heb nog geen last van lekkage of
iets dergelijks.
heb een hs 33 remhendel op mijn sachs disc brake gezet en gevuld met dot 4.
Rij er nu al iets van 2 maanden mee en heb nog geen last van lekkage of
iets dergelijks.
Ik heb dus eff snel toch maar een bleeding-kit gehaalt , nou lekker ontluchten. 1x nog steeds niks geen kracht helemaal niks. Maak de alles weer los leidingen helemaal vol met lucht. 2x onluchten precies hetzelfde. Blijkt dat zowel de remhendel als klauw lek zijn . Maar 2 maanden gebruikt en nu al kapot . Ik heb ondertussen al geld terug en ik wil voor nu ook maar XT net als achter. No more magura for me.