muizen bij mijn demper!
Moderator:Beheerders
Gisteren ff weze biken na 3 week, begint m"n bike te piepen alsof er muizen in zitten (niet constant overgins). Het komt weg bij de bevestiging van mijn demper aan het frame (zit denk ik in de busjes).
Wie heeft er een idee om dit op te lossen, ik dacht zelf dat het misschien wel verholpen kan worden als ik de boel ff los haal en weer opnieuw monteer (smeren heeft volgens mij geen zin, of wel ???)
Als iemand een oplossing heeft, graag
thx jojo
Wie heeft er een idee om dit op te lossen, ik dacht zelf dat het misschien wel verholpen kan worden als ik de boel ff los haal en weer opnieuw monteer (smeren heeft volgens mij geen zin, of wel ???)
Als iemand een oplossing heeft, graag
thx jojo
Re:muizen bij mijn demper!
Probeer met een teflon of kruipolie of het geluid weg of minder word als je op de scharnierpunten spuit. Als dit zo is alles loshalen, schoonmaken en controleren op inlopen, zonodig vervangen. ALs dit niet het geval is alles met een dikke lagervet (Siclon teflonvet vind ik erg goed, van dat witte vet dat een beetje korrelig eruit ziet) weer in elkaar zetten. Vergeet niet om voor je alles sloopt de demperkeering een spuitje teflon te geven, ook deze kan gillen als een kanarie :P
izz het nu voorbij met het muize gespuis ??/
Nog niet, maar hij hangt nu aan zijn achterwiel. Psylo is ff naar de dokter
jojo

jojo
Katten schijnen goed tegen muizen te zijn.
Deze deed het iets te goed.. zorg er voor dat hij de muizen niet op eet...
Deze deed het iets te goed.. zorg er voor dat hij de muizen niet op eet...

Mag ik hem een keer lenen, misschien dat dat helpt ;D
Wat voor muizen vangt die kat yo ??