Re:Rondje Urban in Groningen of Zwolle
Moderator:Beheerders
Heeeeeuh, JD en Abuse komen over de a28? Ik was van plan om met de trein te gaan maar als je nog een plaats over hebt in die auto dan ben ik zeker bereid jullie bij de carpool plaats op te pikken
. Mail me ff als "t kan...

-
eej legion, beetje pech
ik heb zo"n hondehok op grijs kenteken waar niet meer als 2 mensen in passen..... dus dat gaat jammergenoeg niet willen

Spijtig, gewoon treinen dus...
Beetje late reactie van een van de "leeuwarders".
No time, jammer iets anders gepland may be next time
Have fun
Groeten Frank
No time, jammer iets anders gepland may be next time
Have fun
Groeten Frank
Hoelaat zijn de mensen die met de trein komen ongeveer op het station (o.a. Legion), kunnen we daar ff rekening meer houden, als we wat langer willen wachten natuurlijk :P
-
Abuse that Sl*t schreef:
[spattz schreef:
[janjaap schreef:
... MET gararantie-hussefelts, heeft trouwens iemand ervaring met die kut-cranks? ze waren na 3 week stuk.
De mijne waren na welgeteld een maand compleet aan gort. Sindsdien her en der wat rondgevraagd, ik moet de eerste nog ontmoeten die z"n hussefelts (met street) niet binnen een paar maand naar de kl*ten had. Die ISIS drive zuigt ook zwaar. Heb een paar weken terug wat er van over was met "t vuil meegedaan, de conversie cups uit m"n toy gehamerd en een profile 3piece crankset erin gepropt. Helemaal perfect. Als het op street aankomt zijn er maar heeeeeel weinig aluminium cranks die het normaal een beetje vol kunnen houden. Staal is de oplossing![]()
[off topic]
mijn ouwe model LX heeft et ook begeven, de hele draad helemaal uitgelubberd >:( moet snel wat nieuws hebben, als iemand nog weet waar wat ligt laat dan ff horen mag 4 arm 104 mm zijn maar misschien liever BMX 3 pieces!!! thnx ;D
[off topic]
das ook toenvallig ik had hem ook na 3 weken dood gemaakt me trapper was eruit gebroken :"( en zijn er al mensen die zoiets terug hebben gehad van garantie? en dat staal iedee is volgens mij wel ernstig goe ja
jojo schreef:
Hoelaat zijn de mensen die met de trein komen ongeveer op het station (o.a. Legion), kunnen we daar ff rekening meer houden, als we wat langer willen wachten natuurlijk :P
Ik ben van plan om daar om 5 voor te zijn, mis ik een trein dan ben ik er om kwart over. Ben ik de enige die met de trein gaat dan?
niels schreef:
Hoi dames,
Hier een woord van de amateur :P
OH MY GOD!!! Als ik jullie maar niet kwijt raak :"(
In dat geval, kijk ff op het terras ;D
Heerlijk dat bier in Groningen en dan heb ik het ook nog niet over het uitzicht![]()
PS: ik ben nu ontmaagd :-[
(haha, jullie snappen het wel jojo en TmF ToM)
;D nu pas :P
maar ik zie zondag wel dat met die 14 op een rij een wieli maken zal nix worden dan word het max 13 het lukt mij nog niet om een lange wieli te maken ben wel druk aan het oefenen maar zonder veel resultaat. maar ik zie zondag wel
ik heb ze op mn dirt fietsje en ze blijven heel, heb er ook wel wat mee gedropt ook 2 meter to flat blijft gewoon heel. dat zijn de isis cranks. de normale heb ik op mn dh en ook die zijn nog gewoon heel. je hoort het erg vaak, maar je hoort ook vaak dat ze wel heel blijven. opzich kan alles stuk. 3 piece cranks zijn het mooist, en dan een massief tandblad. maarja das ook weer lomp zwaar.supersloper schreef: [Abuse that Sl*t schreef: [[off topic]spattz schreef: [ De mijne waren na welgeteld een maand compleet aan gort. Sindsdien her en der wat rondgevraagd, ik moet de eerste nog ontmoeten die z"n hussefelts (met street) niet binnen een paar maand naar de kl*ten had. Die ISIS drive zuigt ook zwaar. Heb een paar weken terug wat er van over was met "t vuil meegedaan, de conversie cups uit m"n toy gehamerd en een profile 3piece crankset erin gepropt. Helemaal perfect. Als het op street aankomt zijn er maar heeeeeel weinig aluminium cranks die het normaal een beetje vol kunnen houden. Staal is de oplossing![]()
mijn ouwe model LX heeft et ook begeven, de hele draad helemaal uitgelubberd >:( moet snel wat nieuws hebben, als iemand nog weet waar wat ligt laat dan ff horen mag 4 arm 104 mm zijn maar misschien liever BMX 3 pieces!!! thnx ;D
[off topic]
das ook toenvallig ik had hem ook na 3 weken dood gemaakt me trapper was eruit gebroken :"( en zijn er al mensen die zoiets terug hebben gehad van garantie? en dat staal iedee is volgens mij wel ernstig goe ja
-
SHIFT 00 schreef:
[supersloper schreef:
[Abuse that Sl*t schreef:
[
[off topic]
[off topic]
ik heb ze op mn dirt fietsje en ze blijven heel, heb er ook wel wat mee gedropt ook 2 meter to flat blijft gewoon heel. dat zijn de isis cranks. de normale heb ik op mn dh en ook die zijn nog gewoon heel. je hoort het erg vaak, maar je hoort ook vaak dat ze wel heel blijven. opzich kan alles stuk. 3 piece cranks zijn het mooist, en dan een massief tandblad. maarja das ook weer lomp zwaar.
ook lomp duur :-[ :"( wat voor chainguide"s zijn er allemaal die passen op een bmx BB???
24 weet ik maar welke nog meer?
-
Snotverdorie er is kermis in Groningen, dus kunne we niet de grote trap voor t gemeentehuis op de grote markt springen...
Gelukkig blijft er genoeg ander leuks over..
Cee y"all tomorrow
Latorr Roy
Gelukkig blijft er genoeg ander leuks over..
Cee y"all tomorrow
Latorr Roy
- dobbel our zero
precies genoeg spot daar volgens mij
bis morgen
bis morgen

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
tuurlijk kan je de trap wel jumpen. Gewoon de botsauto"s meenemen
Rinse

Rinse
hoer type [waarschijnlijk tupac west-side neger, heeft mijn fiets gejat. dus als iemand in groningen zoiemand op mijn specialized p2 ziet, erfschoppen en mij ff waarschuwen aub bij voorbaat dank
groet
roy
groet
roy
-
wordt geregeld!!!! >:( >:( dus je kunt niet mee, wat een naai streek man
:"(

Was weer leuk vandaag, weer een paar nieuwe spots erbij.
Op 1 valpartij (van mij
), een gebroken trapsas / crank en een kapote demperbout (of wat ook maar weer exact kapot was) na weinig pech gehad.
@volcomjerk, als er ook geen tie-rips waren uitgevonden ;D ;D
pics volgen, en filmpies ook
Op 1 valpartij (van mij

@volcomjerk, als er ook geen tie-rips waren uitgevonden ;D ;D
pics volgen, en filmpies ook

-
T was een heerlijk dagje vandaag, super gasten om mee te rijden en veel leuke spots gedaan...
Massive huge thanx to man who invented Tie-rips
super nieuwschierig naar pics en filmpies
Latorzz Roy
@ JoJo ,van de week nog ff scheppe op je prive dirt track??
Massive huge thanx to man who invented Tie-rips

super nieuwschierig naar pics en filmpies
Latorzz Roy
@ JoJo ,van de week nog ff scheppe op je prive dirt track??
Volcomjerk spoort NIET
Springt doodleuk van trappen af terwijl zijn demper (or what"s left of it) alleen met een beetje plastic aan z"n frame vast hangt.
Ahhh, niiiiiiiiiicee

Springt doodleuk van trappen af terwijl zijn demper (or what"s left of it) alleen met een beetje plastic aan z"n frame vast hangt.
Ahhh, niiiiiiiiiicee
- dobbel our zero
wanneer weer? ;D
Tie-rips fix it all!
Perfecte sfeer en goed weer... en het lijkt erop dat elke keer in Grunn er meer stuk gaat, vorige keer veel binnenbanden, deze keer een achterdemper en bracketas... en Jojo"s arm :-*
De foto"s:
De MPEG"s helaas in postzegel formaat, maar laten toch zien hoe je een demper sloopt ;D
De foto"s:
- Kijken wie er het mooiste op en af kan...
- Makkie voor de rijder zonder hoofd...
- Eerste poging...
- Bijna...
- Yes, het begin van een bijna 270 eraf...
- Ah, daar is het hoofd! (Jojo)
- Achteraan, stiekemert die de trap te steil vond...
- Sjans met de blonde aan de overkant...
- Oh yeah, grote drop van Roy!
- MPEG: En nog een keer
- Alweer de rijder zonder hoofd...
- MPEG: De trap volledig (!) gesprongen, alleen de demper vondt het niet zo leuk...
- Da"s niet zo als het hoort...
- Bevestigingsbout uit het frame gebroken en daarmee ook de demper overleden...
- De muurtjes om de kerk...
- Tja, als je demper toch stuk is: Burgerking!...
- Tijd voor een BMX bracket...
- Een prachtig stilleven!
- Met tie-rips ff gefixt en gewoon doorrijden, respect!...
De MPEG"s helaas in postzegel formaat, maar laten toch zien hoe je een demper sloopt ;D
Coole pics / movietjes Ruben, thx
ps. volgende keer wel mijn hoofd er op ;D
ps. volgende keer wel mijn hoofd er op ;D
-
Wow ,op de foto en video ziet het er nog vetter uit, erg lomp die jump van mij op de stairs voor de Uni, nu ziet ik pas dat ie best ver is en die demper is er al uit gehaald en n nieuwe is ook alweer besteld hehehehe
Fijn dagje Latorzzz en Ruben koelle picas man
Roy de demper sloper
Fijn dagje Latorzzz en Ruben koelle picas man
Roy de demper sloper
volcomjerk schreef:
[s]Roy de demper sloper[/s]
Roy de TIE-RIPS king

volcomjerk schreef:
Wow ,op de foto en video ziet het er nog vetter uit, erg lomp die jump van mij op de stairs voor de Uni, nu ziet ik pas dat ie best ver is en die demper is er al uit gehaald en n nieuwe is ook alweer besteld hehehehe
Is de bevestiging in je frame niet beschadigd?
-
Ruben ik heb heelveel geluk gehad, gelijk thuis gekomen heb ik gecheckt en er zitten zeer zeker wel krassen op en ook wel goed voelbare hoor. Ik denk dat ik na een kleine schuur en polijst sessie de boel wel weer redelijk opgeknapt heb..
Roy
Roy