Nieuw zadel

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Enduro
Nieuw zadel

Bericht door Enduro » wo aug 20, 2003 9:46 pm

Ik ben wat aan het rondsnuffelen op internet voor een nieuw zadel nadat ik m"n Flite gecrashed heb... Ik kan natuurlijk weer een Flite nemen, maar ik denk dat ik iets comfortabelers wil. Ik ben aan het denken aan een WTB Rocket V Laser en aan een SDG Bel Air Ti, maar geen van beiden schijnen ergens in Nederland verkrijgbaar te zijn.

Weet er iemand een (online) shop in Nederland waar in ieder geval één van deze zadels te koop zijn? Heeft iemand ervaring met één dezer zadels?

Weet iemand nog welke rails sterker zijn: titanium of Cromo? Dit omdat ik nog een oud Specialized BG zadel heb liggen waarvan de rails gebogen zijn ZONDER te vallen...

Castor

Re:Nieuw zadel

Bericht door Castor » wo aug 20, 2003 10:33 pm

WTB alleen nog maar bij Chainreaction in UK gezien. Duitsers doen wel weer meer in SDG.

Gast

Bericht door Gast » wo aug 20, 2003 10:44 pm

Bij Barracuda hebben ze in ieder geval alle modellen van Sdg.Bij b2b hebben ze geen Sdg ..en verder weet ik het niet kwa dealers van Sdg in Nederland. ???
Niet zo sterk vertegenwoordigd.... awel bij Hibike zullen ze ze wel hebben.

Dirty-Harry

Bericht door Dirty-Harry » wo aug 20, 2003 11:21 pm

titanium is way sterker, dat plooi je niet zo vlug...
hoe komt hat dat je eniuwe flite getrached is?

Gast

Bericht door Gast » do aug 21, 2003 5:39 pm

Dat was het gevolg van een close-encounter met een boom of the third kind .. tydens de Plons freeridetour.

Johnny wou zo graag die boom :-*en dat z"n zadel er van krom raakte. ;D

Het was vrij hard volgens omstanders.ik zelf heb het niet gezien...

Plaats reactie