Re:Adapter Trek 9.8 carbon Magura disc
Moderator:Beheerders
-
Ik ben dus opzoek naar een adaptor voor n trek frame, hij heeft een bevestiging op de liggende achtervork, ik kan overal adapters krijgen maar die zijn alleen bruikbaar met Hayes, aangezien ik al een setje (nieuwste) magura marta sl klaar had liggen moeten die er eigenlijk op...
Greetz Koen
Greetz Koen
-
WOODMAN heeft een IS2000 adapter voor de 22mm hayesmount op TREK frmaes, dus ik zou zeggen, give them a call!
-
Volgens mij alleen geschikt voor Hayes..
Greetz Koen
Greetz Koen
-
Volgensmij bedoelt hij dat zijn frame 2 "gewone" gaten in het frame heeft, die niet specifiek voor het bevestigen van een schijfrem zijn bedoeld, zo is het tenminste bij de frame"s van een jaar ofwat geleden. Hij wil van die 2 gaten (die volgensmij ook niet eens voor montage van schijfremmen bedoeld zijn, en dus ook niet geheel verstandig om ze te monteren, gezien dat het frame er eigenlijk niet op gemaakt is)
Edit: even nagezocht op i-net en er zijn dus wel disc compatible 9.8"s, als ik het allemaal goed begrijp hebben deze dan een alu liggende achtervork (/complete alu achterkant).... Misschien dat de beste man zelf wat meer uitleg kan geven...
Edit: even nagezocht op i-net en er zijn dus wel disc compatible 9.8"s, als ik het allemaal goed begrijp hebben deze dan een alu liggende achtervork (/complete alu achterkant).... Misschien dat de beste man zelf wat meer uitleg kan geven...
-
Adapters zijn te krijgen, het is ook mogelijk om de schijf te monteren via een adapter van trek, maar dan met een hayes disc, de andere adapters zijn ze mee bezig maar blijven scheuren vanwege de verkeerde constructie.. maar ben bezig met info van woodman
Greetz koen
Greetz koen
-
- Contacteer:
Moest je er mee gediend zijn: ik heb er zo eentje op stock