Margura Julie schijfrem
Moderator:Beheerders
hi heeft iemand ervaring met deze rem ik wil hem op mijn nieuwe santos laten zetten , of kan ik better de margura HS33 velgrem nemen
Re:Margura Julie schijfrem
Naar mijn mening en ervaring kun je beter een HS33 kopen.
goede schijfrem voor de prijs die hij kost
een aanrader zonder problemen al moet je niet vergeten dat je alles (ook als het HS33"s zijn) regelmatig moet schoonmaken (beetej remmenreiniger er tussen om het vuil er uit te krijgen is voldoende en dan staat de julie ook garant voor vele plezierige kilometers
een aanrader zonder problemen al moet je niet vergeten dat je alles (ook als het HS33"s zijn) regelmatig moet schoonmaken (beetej remmenreiniger er tussen om het vuil er uit te krijgen is voldoende en dan staat de julie ook garant voor vele plezierige kilometers
-
merk je ook nog iets van het "lage druk systeem" of is dat bullshit?KoeniE schreef: goede schijfrem voor de prijs die hij kost
en bij de weg, als het remvermogen wat tegenvalt kan je altijd nog wat rode EBC blokjes er in stoppen, dan willen ze wel!
baquelappe schreef:
[KoeniE schreef:
goede schijfrem voor de prijs die hij kost
merk je ook nog iets van het "lage druk systeem" of is dat bullshit?
en bij de weg, als het remvermogen wat tegenvalt kan je altijd nog wat rode EBC blokjes er in stoppen, dan willen ze wel!
Lage druk systeem merk je niet
alleen de zuigers in zowel de caliper als de lever zijn groter zodat je meer olie verplaatst op een lagere druk.
Magura heeft zelf ook Performance en Endurance blokken
verschil is goed merkbaar.
een goede vriend van me heeft ze ook since 2 a 3 weken
ze remmen steeds harder ze zijn zeker goed
( met 1 vinger een stoppie is best leuk )
groeten!
ze remmen steeds harder ze zijn zeker goed
( met 1 vinger een stoppie is best leuk )
groeten!
Bedankt voor de info
ik heb ze besteld en als het goed is krijg mijn nieuwe bike
over een week,
en ik zal zeker een report uitbrengen
ik heb ze besteld en als het goed is krijg mijn nieuwe bike
over een week,
en ik zal zeker een report uitbrengen