Schijfremmen Dual
Moderator:Beheerders
-
Ik ben ook op zoek naar een goede remset voor dual gebruik.
mail of post het!
laters Santos
mail of post het!
laters Santos
Re:Schijfremmen Dual
ik heb en louise freeride voorrem voor je, zgan incl boekje en doos.
vraag er 100 euro inc verzenden voor
elvis
vraag er 100 euro inc verzenden voor
elvis
-
He Elvis hoe oud is die louise Fr en in welke staat. En is deze met een 180 mm schijf? Ik hoor het wel. Laters.
Santos
Santos
model 2002, niet superlang mee gereden, ziet er perfect uit en ja volgens mij is dit de 180 schijf, zal ik morgen effe voor je nakijken...maar de freeride is standaard met 180 schijf dus dat kan niet fout gaan.
-
ben voorzien
slotje aub
slotje aub
-
Jo Elvis, nu Santos al voorzien is, ben ik misschien wel geïnteresseerd in je schijven. Maar, van een ding moet ik zeker zijn, namelijk dat de montage niet te moeilijk is op mijn Marzochi en op mijn GTframe, vorige keer had ik namelijk een Hayes en omwille van zoveel miserie met adaptors en te korte kabels und so weiter heb ik hem gewoon doorverkocht zonder dat ie ooit op mijn bike heeft gestaan. Nog ander vraagje: hoe zit het met de remkracht
Thx, eGoN
Thx, eGoN
Bij mijn weten past een magura gewoon op een zocchi, remkracht is gewoon goed te noemen en de kabel zal wel lang genoeg zijn, hij komt van een 130 m vork af met eenr edel;ijk hoog frame.
-
ow shit, ik lees nu net het hele onderwerp door omdat ik 100 euro voor een voor en achterrem nogal weinig vond. Ik dacht dat het dus om een remset ging en niet enkel voorrem, sowwie Elvis. Ik zoek eigenlijk vnl een achterrem...
take care, eGoN
take care, eGoN