Gekke 2daagse die ik achter de rug heb!!

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
vettigen tarzan
Gekke 2daagse die ik achter de rug heb!!

Bericht door vettigen tarzan » vr aug 01, 2003 9:47 pm

ikke en dirty (clean) harry hebben er net een gekke dual-street 2-daagse opzitten. Ineens zegt diene kerel gisterenochtend: Egon, ik kom af, he (hij woont in Wetteren) En hopla, 1.5 uur later stond hij voor mijn deur, gisteren zijn we dan in de namiddag naar Seraing geweest, was echt suppervet, ik kon (voor mijn eerste keer duallen) alle jumps pakken, behalve den 2e na de kombocht enne de whoopkes ging ook nog ni zo goed, ma Sib kon die dan weer wel eel erug lekker. Dan des avonds zijn we gaan streeten in brussel, gekke ledge"s gedaan en van ledge"s na stairs enzo. Vanochtend dan weer vroeg uit de veren, om te gaan crossen in.... jawel, Keerbergen, was ook enorm vet, de plaatselijke heroes (gemiddelde leeftijd van onze toeschouwers bedroeg zo"n 8 à 9 jaar, dit zegt natuurlijk in het geheel niets over onze prestaties) ff het vuur aan de schenen gaan leggen. Ma had nooit gedacht dat bmx"n of bmxparcours zo vermoeiend kan zijn.
2 dagen in cijfers:

3 platte banden
1ne kapotte 105 derailleur
de vaststelling dat singlespeed toch net iets beter is
en de vaststelling dak binnenkort toch nen 3-pieces bracket ga moeten steken (ik trekl mijn blad vanvoor gewoon scheef ;D ;D , zo scheef zelfs dat het aan 2 kanten schuurt tegen mijn kettinggeleider, idd tè veel kracht gewoon ;D)
that"s all folks, take care, eGoN

Gast

Re:Gekke 2daagse die ik achter de rug heb!!

Bericht door Gast » za aug 02, 2003 11:46 am

Good times, good times, vakantie rules ;)

t-bo

Re:Gekke 2daagse die ik achter de rug heb!!

Bericht door t-bo » za aug 02, 2003 6:29 pm

kant geloven da uwen vlo soms keer sneuveld al da leker hardcore 2 the bone cruisen van u ge zout vo minder begeven ;D

Plaats reactie