dualparcours vlakbij Leuven?
Moderator:Beheerders
-
Jo, ik ben eigenljik een beetje beugezien op het streeten en het lijkt mij wel leuk om eens te gaan duallen. Maar waar vind ik vlakbij Leuven een dualparcours? Gisteren ben ik te weten gekomen dat er naast de sporthal van Keerbergen een dirtparcours is maar als je echt wilt gaan duallen, moet je waarschijnlijk al iets verder?
Ik hoor het wel, eGoN
Ik hoor het wel, eGoN
Re:dualparcours vlakbij Leuven?
Naast de sporthal in Keerbergen ligt een BMX-piste, best wel leuk, maar eerder van een vorige generatie, dus nog redelijk wat traptrap.
In een naburig dorp heeft één van de BMX-ers wél nog ergens een dirt-parcours gebouwd, moet naar het schijnt ook leuk zijn. Voor de rest in Leuven? Macaronienkaassaus of Links? Maar ik denk dat je zelf zal moeten graven!
In een naburig dorp heeft één van de BMX-ers wél nog ergens een dirt-parcours gebouwd, moet naar het schijnt ook leuk zijn. Voor de rest in Leuven? Macaronienkaassaus of Links? Maar ik denk dat je zelf zal moeten graven!
Wortel schreef:
Voor de rest in Leuven? Macaronienkaassaus of Links?
Laat ons gerust Wortel !!!
Het leven is zo al hard genoeg.
aarschot heeft ook bmx parcour. Een van de afritten voor luik(naam ontsnapt mij nu just is er een mega grote go-sport en opzij van dieje winkel is er een dual parcour (daar is nog vorig jaar wedstrijdt geweest)
Terrein ligt er matig maar bij ma zijn nog wel enkele coole dubbele.
greetz
Terrein ligt er matig maar bij ma zijn nog wel enkele coole dubbele.
greetz
Das den Décathlon in Alleur...just voor Luik (dacht ik...)
GreetZ
GreetZ
yep alleur da wast wa ik aan zoeken was merci phille
-
ikke en dirty (clean) harry hebben er net een gekke dual-street 2-daagse opzitten. Ineens zegt diene kerel gisterenochtend: Egon, ik kom af, he (hij woont in Wetteren) En hopla, 1.5 uur later stond hij voor mijn deur, gisteren zijn we dan in de namiddag naar Seraing geweest, was echt suppervet, ik kon (voor mijn eerste keer duallen) alle jumps pakken, behalve den 2e na de kombocht enne de whoopkes ging ook nog ni zo goed, ma Sib kon die dan weer wel eel erug lekker. Dan des avonds zijn we gaan streeten in brussel, gekke ledge"s gedaan en van ledge"s na stairs enzo. Vanochtend dan weer vroeg uit de veren, om te gaan crossen in.... jawel, Keerbergen, was ook enorm vet, de plaatselijke heroes (gemiddelde leeftijd van onze toeschouwers bedroeg zo"n 8 Ã 9 jaar, dit zegt natuurlijk in het geheel niets over onze prestaties) ff het vuur aan de schenen gaan leggen. Ma had nooit gedacht dat bmx"n zo vermoeiend kan zijn.
2 dagen in cijfers:
3 platte banden
1ne kapotte 105 derailleur
de vaststelling dat singlespeed toch net iets beter is
en de vaststelling dak binnenkort toch nen 3-pieces bracket ga moeten steken (ik trekl mijn blad vanvoor gewoon scheef ;D ;D , zo scheef zelfs dat het aan 2 kanten schuurt tegen mijn kettinggeleider, idd tè veel kracht gewoon ;D)
that"s all folks, take care, eGoN
2 dagen in cijfers:
3 platte banden
1ne kapotte 105 derailleur
de vaststelling dat singlespeed toch net iets beter is
en de vaststelling dak binnenkort toch nen 3-pieces bracket ga moeten steken (ik trekl mijn blad vanvoor gewoon scheef ;D ;D , zo scheef zelfs dat het aan 2 kanten schuurt tegen mijn kettinggeleider, idd tè veel kracht gewoon ;D)
that"s all folks, take care, eGoN
Seraing is inderdaad leuk. Jammer dat er niet meer dergelijke dualparcours worden gemaakt.
Er zijn nog bmx parcoursen in Soumagne, Blegny, Habay la Neuve (in de walen) en Massenhoven en Dessel in de kempen.
PS: een bmx parcour is altijd traptrap, behalve een downhill bmx maar zo zijner nogmaar een paar in de wereld...
Trowens, in Fallais in de Ardennen zou ook een permanent dual parcour zijn.
Er zijn nog bmx parcoursen in Soumagne, Blegny, Habay la Neuve (in de walen) en Massenhoven en Dessel in de kempen.
PS: een bmx parcour is altijd traptrap, behalve een downhill bmx maar zo zijner nogmaar een paar in de wereld...
Trowens, in Fallais in de Ardennen zou ook een permanent dual parcour zijn.