non-disc naar disc
Moderator:Beheerders
hoe kan ik van een non-disc achterbrug naar een disc achter brug. met addapters of lassen zijn die blokjes te krijgen op is-standaard.
let me now
gr mark
let me now
gr mark
-
Re:non-disc naar disc
dank je ik heb ze gemailden ben benieuwd.
mischien ook nog andere merken
gr mark
mischien ook nog andere merken
gr mark
ik weet niet hoeveel het kost maar het is eventueel voor een goedkoop fully frampje waar geen geen schijfremnokken op zitten. anders zet ik er wel een hs 33 achterop.
gr mark
gr mark
Achterbruggen die er niet op zijn ontworpen zouden wel eens kunnen breken als luciferhoutjes :/
ja ik heb er ook al vanaf gezien. ga ook voor een ander frame, moet dan alleen wat langer door sparen :-[
gr mark
gr mark
-
mark m schreef:
ja ik heb er ook al vanaf gezien. ga ook voor een ander frame, moet dan alleen wat langer door sparen :-[
gr mark
Als je toch die converter erop zet moet je in de loop der tijd toch een keer een ander frame!

V.
Kameraad van mij heeft er nog een ligge (geen woodman overgins) , zal wel ff vragen of hij hem maybe wil verkopen.
Zelf heb ik er niet zo heel veel vertrouwen in, zou eerder een frame kopen met nokken, weet je zeker dat ie het kan hebben.
jojo
off topic
he joost is jou giant nog te koop? ik zag je gister voorbij cruise (meerwegbrug zit ik altijd op zondag geld te verdienen)
ik bedoel de giant waar je op rijde en die downhill.
stuur mij maar even een mailtje m.meijering@12move.nl
gr mark
off topic
he joost is jou giant nog te koop? ik zag je gister voorbij cruise (meerwegbrug zit ik altijd op zondag geld te verdienen)
ik bedoel de giant waar je op rijde en die downhill.
stuur mij maar even een mailtje m.meijering@12move.nl
gr mark
off topic
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
hij heeft nog wel mooie stevens te koop.
Rinse
Rinse