wie komt eigenlijk waar vandaan en waar bike d ie meestal?
Moderator:Beheerders
-
Kzal de hoeveelheid Drenten hier ff omhoog brengen.... In Assen staat m"n domicilie. ;D
De Baggelhuizerplassen zijn m"n hoofd speelterrein, maar in Norg en Diever mag ik ook graag spelen.
De Baggelhuizerplassen zijn m"n hoofd speelterrein, maar in Norg en Diever mag ik ook graag spelen.
Re:wie komt eigenlijk waar vandaan en waar bike d ie meestal
kom uit Noord-Holland, Xc en freeride op schoorl.
Urban in A"dam en racebike overal.
::) :P :-X[
C schreef:
kom uit Noord-Holland, Xc en freeride op schoorl.
ik kom uit nederland
![]()
kun je ruim zien.....
waar dan enzoowsss ???
BERGEN kakdorp :-X maar dat ben ik zelf niet
t ligt tussen alkmaar een schoorl in (in het noorde van holland)
ik xc op het parcours van scoorl (5 min fietsen) tis wel handig dat het dichtby is want ik ben een regenryder en word graag fies;D dus als het gaat regenen spring ik meteen op mn fiets(dan is het ten minste rustig daarzo) en b tje urban enz. in alkmaar en bergen
GFORCE
t ligt tussen alkmaar een schoorl in (in het noorde van holland)
ik xc op het parcours van scoorl (5 min fietsen) tis wel handig dat het dichtby is want ik ben een regenryder en word graag fies;D dus als het gaat regenen spring ik meteen op mn fiets(dan is het ten minste rustig daarzo) en b tje urban enz. in alkmaar en bergen
GFORCE
Ik kom uit het gat Herxen, dat ligt 10km onder zwolle. Ik fiets elke vrijdag met een vriend uit Hattem. Doen we een rondje vanaf Hattem.
Woon in Peize (kop van Drenthe) en fiets daar in de omgeving (Norg, Steenbergen etc.).
- PinoMEISSIE
Ik woon in Arnhem en kan dus makkelijk een rondje gaan fietsen op de Posbank.
En soms heb ik het voorrecht dat Freak en Xircuit mee gaan.En da"s heel gezellig!
En soms heb ik het voorrecht dat Freak en Xircuit mee gaan.En da"s heel gezellig!
Ik woon in Bunnik en fiets meestal in Amerongen(2-3 x /week)
Ik woon in Hasselt.
Bike veel in de buurt (Genk, Zonhoven, Maasmechelen... nice trails...)
En meermaals per week naar de ardennen...
Grtz
Tbx
Bike veel in de buurt (Genk, Zonhoven, Maasmechelen... nice trails...)
En meermaals per week naar de ardennen...
Grtz
Tbx
Ben van Kortrijk, een 5-tal kilometers van de Franse grens.
Fiets voornamelijk in de ardennen en het vrouwtje meer thuis (zwanger van het tweede).
Ben voorlopig het lijstje aan het afrijden van de Adamsmol-trek.
Gewoon prachtig maar toch zwaar.
May&vin
Fiets voornamelijk in de ardennen en het vrouwtje meer thuis (zwanger van het tweede).
May&vin
May schreef:
Ben van Kortrijk, een 5-tal kilometers van de Franse grens.
May&vin
Hey, wij volgen ook de Adamsmol-trek toertochten...
Grtz
Tbx
Zeg Tbx misschien zien we elkaar eens daar.
Rijden met een opgezette renault kangoo. (Grijs)
Fiets is normaal een s-works zwart epic of den scalpel team.
Tot dan misschien.
Vincent
Rijden met een opgezette renault kangoo. (Grijs)
Fiets is normaal een s-works zwart epic of den scalpel team.
Tot dan misschien.
Vincent
-
Nossy schreef:
Bladel, Noord-Brabant, +- 25km onder Eindhoven.
Deed eerst XC, toen DS/UA, maar met de Palsroute op steenworp afstand herondekt dat XC fun is!
:-*
Ja Palsroute is zeker wel okee, kom zelf uit Eersel. Luijksgestel en Reusel (beetje kort) zijn ook goed te doen. Maar toch liever de Drunense duinen of Zuid-Limburg

KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM!! KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM!!! KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM!!!!!!!!!!!
KEN JE DA NIE HOREN DAN!!!!!!! ;D
::) ;D :P
KEN JE DA NIE HOREN DAN!!!!!!! ;D

Uit Brakel, in de Vlaamse Ardennen. Meestal bike in in de streek, maar deze vakantie staan er een aantal uitstappen op het programma... Als er ergens dirts liggen in België, let me know sth :P
ja ik kom uit Rhenen. Fietsen?(soms) Op de heuvelrug tussen Hilversum en Rhenen. Soms een uitstapje naar Posbank of Nijmegen.
-
Kom uit Zutphen, rijd meestal als ik ff normaal rondje doe op de Gorsselse heide en langs het twente kanaal. Als ik ff iets meer tijd heb dan stap ik in de trein naar Velp(bij Arnhem) en rijd ik die mooie route over de Posbank en ook de Lochemse berg doe ik wel is aan.
Ik kom uit Breda, niet echt veel parcours hier in de buurt behalve het parcours in Dorst, best wel technisch, 6km lang met snelle stukken tussendoor.
Vooral niet zaterdag of zondag gaan (of later op de avond), anders is het filerijden
.
Vooral niet zaterdag of zondag gaan (of later op de avond), anders is het filerijden

ik kom uit vlissingen en rij ook altijd in vlissingen, af en toe in middelburg.
beetje urban in de stad en op de boulevard en jumpen op ons eigen baantje (pics op pinkbike , zoek bij vlissingen) ook hebben wij northshore
in het bos in vlissingen 1 wip naar benee en 1 omhoog een paadje van 2 m hoog en 2 erg kleine drops .
mzzzzl
beetje urban in de stad en op de boulevard en jumpen op ons eigen baantje (pics op pinkbike , zoek bij vlissingen) ook hebben wij northshore
in het bos in vlissingen 1 wip naar benee en 1 omhoog een paadje van 2 m hoog en 2 erg kleine drops .
mzzzzl
ik woon in oudorp (naast alkmaar) en we fietsen in alkmaar zelf, op de skate baan in oudorp zelf, en in schoorl(daar hebben we ons eigen parcours) en in de mare, daar droppen we trappen en rijden we er heel hard van af en lokken we de politie mountainbikers uit om achter ons aan te komen en ze er dan uit te rijden(binnen 1 minuut gedaan. de mare ligt ook naast alkmaar
niaboc schreef:
ik woon in oudorp (naast alkmaar) en we fietsen in alkmaar zelf, op de skate baan in oudorp zelf, en in schoorl(daar hebben we ons eigen parcours) en in de mare, daar droppen we trappen en rijden we er heel hard van af en lokken we de politie mountainbikers uit om achter ons aan te komen en ze er dan uit te rijden(binnen 1 minuut gedaan. de mare ligt ook naast alkmaar
hey dude lijkt me leuk om eens mee te doen...!
wanneer en waar rijden jullie meestal
-
ik kom uit Dronten (huh, waar? ja in de Flevopolder / sixflags ;D). Maar bike meestal in de buurt van epe/heerde/harde in de bossen en de heide (ook wel het zwolse bos). Zo af en toe neem ik de fiets mee naar het vriendinnetje in Uithoorn, en ga naar de zandbak van schoorl of noordwijk.
Uit Cothen prov. Utrecht vlakbij Driebergen. Ik rij meestal tussen Driebergen en Amerongen.
Laatst gewijzigd door BLRacing op di dec 25, 2007 10:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Orkje schreef:
Uit Brakel, in de Vlaamse Ardennen. Meestal bike in in de streek, maar deze vakantie staan er een aantal uitstappen op het programma... Als er ergens dirts liggen in België, let me know sth :P
binnen een week in mijnen hof
Laatst gewijzigd door Fry op vr nov 10, 2006 6:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik kom uit de stad der steden... Rotturdam ;D ;D
En biken...overal natuurlijk !!!!!!
My name is : : ::) Iris ::)
En biken...overal natuurlijk !!!!!!
My name is : : ::) Iris ::)