100% bike
Moderator:Beheerders
Re:100% bike
100% bike weet ik niet zo, maar Hi-bike is echt top.
Ik heb daar een Manitou Black 100/120 van 2003 op de kop kunnen tikken voor €269. Vrijdag besteld en dinsdag geleverd. Met €7 verzendingskosten.
Ik heb daar een Manitou Black 100/120 van 2003 op de kop kunnen tikken voor €269. Vrijdag besteld en dinsdag geleverd. Met €7 verzendingskosten.
...idd....hibike is echt heel snel en goed......en heeft vaak ook veel exotisch poserspul in de aanbieding (Kooka, AC..enz...)
Yep, hibike assortiment is ook supergroot. Heb er al veel besteld en altijd goed. Ook aardige vent die Andreas Bar.
Ik had dat ding dus bestelt als nach namhe dus betalen aan postbode. Mailt 100% bike eerst ja dat is goed en hij is er in een week . Ik dacht nou ok is goed . Mailt hij een dacht later nee dat kan niet en we doen niet nach namhe je moet het nu over maken en dan sturen we later de vork op. En dat vink ik weer lekker vaag!!! >:(
Maar ik zoek een dj 2 met gewone drop outs en ze hebben hem bijna nergens meer , b2b niet , roseversand niet, lbs in mijn buurt al helemaal niet.
Weet iemand waar ik heb dan kan krijgen voor weinig liefst dat ik hem op haal als het in de buurt is of anders postorder maar alleen aan post bode geld geven.
Welke betalings wijze wordt er bedoelt met C.O.D. bij hibike , want de prijs van die dj2 is redelijk.
Weet iemand waar ik heb dan kan krijgen voor weinig liefst dat ik hem op haal als het in de buurt is of anders postorder maar alleen aan post bode geld geven.
Welke betalings wijze wordt er bedoelt met C.O.D. bij hibike , want de prijs van die dj2 is redelijk.
Cash On Delivery, das dus wat jij zoekt.
OWKEE SWEET thank you
Ik heb er een besteld ik hoop alleen dat tie snel komt want over een paar weken ga ik naar willingen .Maar als jullie zeggen dat het een week duurt is dat wel mooi.
....ik had mijn Kooka Rayzors binnen 2 dagen binnen........

Mooi, Nog 1 vraag
Ik heb het ingevuld en ik heb al een email gekregen waarin staat wat ik heb gekocht enzo. Maar hoef voor de rest niks meer te doen , dus sturen ze hem na die mail dan gelijk? of moet ik nog bevestigen ofzo
Ik heb het ingevuld en ik heb al een email gekregen waarin staat wat ik heb gekocht enzo. Maar hoef voor de rest niks meer te doen , dus sturen ze hem na die mail dan gelijk? of moet ik nog bevestigen ofzo
Bij hibike is een bevestiging via de mel inderdaad een teken dat je kan afwachten !! just sit back and relax, meel anders naar info@hibike en vraag of ze wat weten over de lever termijn.
Ja heb ik gedaan en krijg dag later mail terug waarin ze zeggen nee we doen geen COD naar Nederland.
Dus weet iemand anders nog een dj2 te koop tussen 200 en 300 euro . Onder rembours of een beetje in de buurt van arnhem dat ik hem kan ophalen.
Dus weet iemand anders nog een dj2 te koop tussen 200 en 300 euro . Onder rembours of een beetje in de buurt van arnhem dat ik hem kan ophalen.
geld aangetekend versturen in een envolope...