De wedstrijd voor Plons!
Moderator:Beheerders
-
De wedstrijd voor Plons (en Inzane & Erikje...)
Veel inschrijvingen op NK "bommetje"
Uitgegeven: 15 juli 2003 17:36
STADSKANAAL - Het water spettert steeds hoger in de zwembaden van Stadskanaal en omgeving. Maar ook in andere zwembaden in Nederland maken jongelui er werk van om met zoveel mogelijk gespatter vanaf de veerplank het water in te springen. Ze gaan daarbij uiterst serieus te werk, want het gaat om kandidaten voor het Nederlands Kampioenschap Bommetje Springen.
Ze maken zich op voor deelname aan dit kampioenschap dat woensdag 6 augustus voor de derde keer gehouden wordt in zwembad Noord in Stadskanaal. Volgens woordvoerder Wubbo Hopman is de belangstelling voor deelname aan dit evenement zo groot dat men een kandidaten-stop heeft moeten invoeren.
"We stoppen bij 150 deelnemers, want meer kunnen we tijdens het evenement niet aan. Ook van de kant van het publiek verwachten we veel belangstelling: we gaan uit van 2000 bezoekers."
De deelnemers kunnen niet alleen een poging wagen om het wereldrecord bommetje springen op hun naam te zetten, maar mogen tevens een poging doen om de mooiste, origineelste of de grootste plons van Nederland te maken. Favoriet dit jaar is Ronal Daalman uit De Zilk, die vorig jaar al met de eer ging strijken.
Maar het Nederlands record heeft hij niet in handen: dat staat sinds twee jaar op naam van Ewout Ketelaar uit Stadskanaal. De Stadskanaalster wist met zijn waterbom een zuil van zes en een halve meter te veroorzaken.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=176280&c=119
Plons, zet hem op!
Veel inschrijvingen op NK "bommetje"
Uitgegeven: 15 juli 2003 17:36
STADSKANAAL - Het water spettert steeds hoger in de zwembaden van Stadskanaal en omgeving. Maar ook in andere zwembaden in Nederland maken jongelui er werk van om met zoveel mogelijk gespatter vanaf de veerplank het water in te springen. Ze gaan daarbij uiterst serieus te werk, want het gaat om kandidaten voor het Nederlands Kampioenschap Bommetje Springen.
Ze maken zich op voor deelname aan dit kampioenschap dat woensdag 6 augustus voor de derde keer gehouden wordt in zwembad Noord in Stadskanaal. Volgens woordvoerder Wubbo Hopman is de belangstelling voor deelname aan dit evenement zo groot dat men een kandidaten-stop heeft moeten invoeren.
"We stoppen bij 150 deelnemers, want meer kunnen we tijdens het evenement niet aan. Ook van de kant van het publiek verwachten we veel belangstelling: we gaan uit van 2000 bezoekers."
De deelnemers kunnen niet alleen een poging wagen om het wereldrecord bommetje springen op hun naam te zetten, maar mogen tevens een poging doen om de mooiste, origineelste of de grootste plons van Nederland te maken. Favoriet dit jaar is Ronal Daalman uit De Zilk, die vorig jaar al met de eer ging strijken.
Maar het Nederlands record heeft hij niet in handen: dat staat sinds twee jaar op naam van Ewout Ketelaar uit Stadskanaal. De Stadskanaalster wist met zijn waterbom een zuil van zes en een halve meter te veroorzaken.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=176280&c=119
Plons, zet hem op!
Re:De wedstrijd voor Plons!
Wel leuk om met dit weer te doen.... behalve als je verbrand bent.... of verkeerd neerkomt... :-X
Dit is gewoon volle bak een sport die voor BEAST is gemaakt ;D
greetz
bettes
greetz
bettes
woei, ik daag jullie uit!
zane
zane
-
Ook weer een leuke sport! Heb je daar ook speciale uitrusting voor? En technieken? Ik kan me zo indenken dat de zwaarder met een groot oppervlak een flinke bom kan maken!En wanneer ben je kampioen? Degene die de druppels het hoogste krijgt???
ik mag niet zwemmen van mijn vriendin, ze heeft angst dat ik mij dan was...
-
Gestrekte benen en vallen maar!
Suc6 guys!
V.

Suc6 guys!
V.
The Flying V schreef:
Gestrekte benen en vallen maar!![]()
Suc6 guys!
V.
Bij een bommetje is het toch zo dat je je benen / knieen naar je borstkast toe trekt, of ligt dat nou an mij?
-
@Dn Helle, ik doe altijd een soort zit. Benen gestrekt vooruit, bovenlichaam omhoog en vallen maar! Die gaan altijd hard, metertje of 4 hoor
(van een 3 meter hoge duikplank..)
V.

V.
Plons schreef:
ik mag niet zwemmen van mijn vriendin, ze heeft angst dat ik mij dan was...
je had je m1 toch verkocht of nie.....?
en k denk als zane mee gaat doen dat we allemaal gedoemt zijn te verliezen... :P
-
Sssssttt.. straks hoort / leest hij het nog! ;D
V.
V.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Zane,
stadskanaal is maar een uurtje rijden vanaf Assen. En je weet nu hoever dat is.
Als je het doet. Wel met een DP zwembroek aan
Rinse
stadskanaal is maar een uurtje rijden vanaf Assen. En je weet nu hoever dat is.

Als je het doet. Wel met een DP zwembroek aan

Rinse
Erikje schreef:
Aangenomen :P
Erikje
als Erikje meedoet haak ik zowiezo af, dit riekt naar kompetitie vervalsing :-* :-*

Na und? Nog iemand geweest, "t was zowaar op "t nieuws man, hoezo komkommertijd...
Het wedstrijdteam voor Plons.... ze zijn alleen de L vergeten.
:-*

v.d.Hill schreef:
Het wedstrijdteam voor Plons.... ze zijn alleen de L vergeten.
![]()
SKITTEREND
-
hier kan ik uuuren naar kijken! :P
Hey plons, kun je goed met fotoshop omgaan? :P ;D
Damned... they are hot...
Damned... they are hot...
****Update**** This has just come in :
Ik heb ze even voor je omgedraaid.

Ik heb ze even voor je omgedraaid.

Een gratis intense voor iemand die deze fotos kan photoshoppen en van pons, plons kan maken.
Team "Horny" plons zou nog beter zijn ;D
v.d.Hill schreef:
****Update**** This has just come in :
[img]ieeeeeeeeuuuuuwww[img]
Ik heb ze even voor je omgedraaid.![]()
![]()

De achterkant was al genoeg... de voorkant was ...uhm... tegenvallertje= :-X