digi cam / webshop gezocht
Moderator:Beheerders
heeft dr iemand suggesties voor betaalbare digi forocams?
eurootje of 200 (of minder uiteraard)
Re:digi cam / webshop gezocht
DON DIABLO schreef:
heeft dr iemand suggesties voor betaalbare digi forocams?
Forocams?
Ga eens naar www.kieskeurig.nl en worstel je
door de pagina"s heen, et voila....
Digicams zoals het U blieft met prijs en reviews
erbij etcetera.
Had je zelf natuurlijk ook wel kunnen vinden, luie
flikker, of zit je weer te cybersexmailen met Ilona?
Dan is het je vergeven.
Met Ilona.... IK!?Rodger schreef: [Forocams?DON DIABLO schreef: heeft dr iemand suggesties voor betaalbare digi forocams?
Ga eens naar www.kieskeurig.nl en worstel je
door de pagina"s heen, et voila....
Digicams zoals het U blieft met prijs en reviews
erbij etcetera.
Had je zelf natuurlijk ook wel kunnen vinden, luie
flikker, of zit je weer te cybersexmailen met Ilona?
Dan is het je vergeven.
uhm ja idd..... :-[
en t is kei gezellig!
kieskeurig.nl doet t niet rots...... ::)
Kheb me camera bij www.pick2pay.nl gekocht.
Wel handig voor degenen die in Gelderland wonen (zoals ik ) , want de zaak zit in elst dus hoefde ook geen verzendkosten te betalen (kon het ophalen en daar meteen betalen)
Maar je kan ook kijken op www.vergelijk.nl
Greetz
Wel handig voor degenen die in Gelderland wonen (zoals ik ) , want de zaak zit in elst dus hoefde ook geen verzendkosten te betalen (kon het ophalen en daar meteen betalen)
Maar je kan ook kijken op www.vergelijk.nl
Greetz
Op www.tweakers.net hebben ze een Pricewatch en een Shopsurvey, laagste prijs heb je dus zo gevonden en kun je me meteen kijken of je service en snelheid hebt voor je geld.
Tis gewoon vantiestas.
Tis gewoon vantiestas.
ook www.koopdigitaal.nl Ik denk dat kieskeurig even eruit ligt, is wel een mooie voor de laagste prijzen, tweakers.net vast ook wel, site werkt op de mac altijd op mijn zenuwen zo traag, dus ik kom er maar zelden. www.budgetfoto.nl soms ook interessant.
succes
succes
Spring eens bij de Mediamarkt in Duitsland binnen als je daar in de buurt bent.
Mijn buurman heeft daar vorige week een sony cybershot 72 op de kop kunnen tikken voor €299. Die kost hier in België €400
Mijn buurman heeft daar vorige week een sony cybershot 72 op de kop kunnen tikken voor €299. Die kost hier in België €400
Met deze site vind je de goedkoopsten: http://www.pricewatch.info/cat/31/
Erg up to date ook, kocht via daar een camera die op dat moment het goedkoopst was en een maand later wassie alweer 50 Euro gezakt in prijs
Erg up to date ook, kocht via daar een camera die op dat moment het goedkoopst was en een maand later wassie alweer 50 Euro gezakt in prijs
Ja, op het moment niet een goed moment om een duurdere camera te kopen. Ik heb zelf zo"n goedkope 3.1 megapixel gekocht bij de lidl een paar maanden geleden. Naja toch nog 129 euro"s, maar is over een jaar niks meer waard. Ik wacht een paar jaar en kijk dan eens voor een tweede hands spiegel reflex digitale. Want de technologie gaat nu zo snel, dat straks iedereen 20 miljoen mega pixels wil met 20 gig erin (naja, wie weet)
Ben ik het niet mee eens hoor. Voor de "normale" gebruikers is er gewoon een grens aan wat nog nodig is. Als je met de instelling "ja maar morgen is er al een betere" gaat kijken kun je nooit iets kopen want de techniek staat nergens stil (naja, Rusland dan :P ).
3.1 megapixels zeg je? Hoe vaak in de toekomst zul jij een foto uitvergroten en af laten drukken? Haast nooit toch (als standaard gebruiker dan). Lijkt me meer dan genoeg hoor, zolang de foto"s maar niet korrelig zijn of anders kwalitatief slecht.
3.1 megapixels zeg je? Hoe vaak in de toekomst zul jij een foto uitvergroten en af laten drukken? Haast nooit toch (als standaard gebruiker dan). Lijkt me meer dan genoeg hoor, zolang de foto"s maar niet korrelig zijn of anders kwalitatief slecht.
Ik wil ook meer dan normaal fotograferen
Maar er zijn altijd mensen die meer willen, ik niet echt. Maar ik wacht op die mensen die hun spullen dan weer goedkoop verkopen. En ik heb nu een Canon eos 300 spiegelreflex. Hoop dat over een aantal jaren een digitale op de kop te tikken, waar ik dan mijn lensen op kan zetten. Maar ik hoef geen 10miljoen mega piksles. 4 miljoen is meer dan genoeg. Maar ik heb dus een toestel nodig met manuele instellingen en die zijn zwaar duur nu..........
Die 3.1 is ook prima kwa qualiteit foto, is zo"n aiptek pocket cam 3 mega. Zoeits is inderdaad prima, lekker klein. Kan je makkelijk meenemen met fietsen. Alleen gedeelte van de foto"s wordt onscherp en dat zie je niet op het beeldschermpje. Dan zoomt ie op een verkeerd punt. En de flitser is super slecht,maar dat zijn inbouw flitser geloof ik meestal wel.
Maar mooie beelscherm grote foto"s, die je ook meteen als windows achtergrond kunt gebruiken
Oh ja zorg dat je een toestel neemt met goede zoom, niet zo"n digitale zoom. Maar optische. Bv die van de LIDL met 35-100mm lens erop. leuk.............

Die 3.1 is ook prima kwa qualiteit foto, is zo"n aiptek pocket cam 3 mega. Zoeits is inderdaad prima, lekker klein. Kan je makkelijk meenemen met fietsen. Alleen gedeelte van de foto"s wordt onscherp en dat zie je niet op het beeldschermpje. Dan zoomt ie op een verkeerd punt. En de flitser is super slecht,maar dat zijn inbouw flitser geloof ik meestal wel.
Maar mooie beelscherm grote foto"s, die je ook meteen als windows achtergrond kunt gebruiken
Oh ja zorg dat je een toestel neemt met goede zoom, niet zo"n digitale zoom. Maar optische. Bv die van de LIDL met 35-100mm lens erop. leuk.............
http://www.idealo.de/relocate/relocate. ... type=offer
wauw, 250 euro voor deze super camera. Alleen in duitsland............
Steppie schreef:
http://www.idealo.de/relocate/relocate. ... type=offer
Supercamera? Vind je? Voor dat geld misschien?
ja, voor dat geld natuurlijk.Voor 250 een hele goede. Veel mogelijkheden, super snelle fotoname(meeste camera"s hebben veel delay), erg goede macro opname tot 1cm. Nacht opname setting, beweging setting etc........ ::)
Kom op ruud, is niks mis mee. Of wel soms??
Kom op ruud, is niks mis mee. Of wel soms??

"Jawel ik ken het merk niet."
Als je er verstand van hebt kun je idd dit soort dingen kopen, maar heb je het niet vind ik het zelf een veiliger idee wat meer poen neer te leggen voor, ik noem maar wat, een Canon V3. Dan weet je gewoon dat naast de goede specs de foto"s niet korrelig zijn of vol vage lijnen en onscherpe vlekken zit (om maar wat te overdrijven
).

Als je er verstand van hebt kun je idd dit soort dingen kopen, maar heb je het niet vind ik het zelf een veiliger idee wat meer poen neer te leggen voor, ik noem maar wat, een Canon V3. Dan weet je gewoon dat naast de goede specs de foto"s niet korrelig zijn of vol vage lijnen en onscherpe vlekken zit (om maar wat te overdrijven

Een ricoh is daarintegen wel een goede spiegelreflexcamera, waarschijnlijk verwar je dat...
nou, ik had er op marktplaats op een geboden. Daarvoor had ik reviews doorgelezen en foto"s bekeken en die zagen er goed uit. Vrouw vroeg er alleen 350 euries voor haha. Maar toch blijft het een zeer leuk cameraatje, zou mijn apitek er zo voor inwisselen...............