Helmplicht op het forum?!
Moderator:Beheerders
-
Hallo DP"ers, hier 2 wijze waarheden ter overdenking :
1 Er rijden steeds meer gevaarlijke gekken over de digitale snelweg
2 Echte bikers dragen ALTIJD een helm
.... (Dit is dan de ruimte voor de overdenking) ...
Ik ben er zelf al uit en wil daarom
Pleiten voor een helmplicht op het DP forum!
Zo kan iedereen veilig forummen. Het daarbij al dan niet dragen van een fietsbril is wat mij betreft naar eigen inzicht.
Bijkomend voordeel: Bikers herkennen elkaar meestal het best inclusief helm+bril. Daarom zullen wij DP"ers elkaar tijdens onze verhitte forumdiscussies sneller herkennen! Is dat even fijn?
Zo, hier wil ik het voor nu graag even bij laten. Graag jullie reacties op dit naar mijn mening briljante voorstel.
Groeten, Lars Vogelenzang (met op zijn knarretje een bronskleurige 5 Elements + zilveren M-Frame)
Zo kan iedereen veilig forummen. Het daarbij al dan niet dragen van een fietsbril is wat mij betreft naar eigen inzicht.
Bijkomend voordeel: Bikers herkennen elkaar meestal het best inclusief helm+bril. Daarom zullen wij DP"ers elkaar tijdens onze verhitte forumdiscussies sneller herkennen! Is dat even fijn?
Zo, hier wil ik het voor nu graag even bij laten. Graag jullie reacties op dit naar mijn mening briljante voorstel.
Groeten, Lars Vogelenzang (met op zijn knarretje een bronskleurige 5 Elements + zilveren M-Frame)
-
Re:Helmplicht op het forum?!
HEJE AREBEIE BIJE!?
moet ik dan met een helm op m"n harses achter m"n PC gaan zitten ???
moet ik dan met een helm op m"n harses achter m"n PC gaan zitten ???
-
Inderdaad, daar komt het wel op neer. Echt, probeer maar eens, straks wil je niet anders meer!
Lars ( nog steeds getooid met helm+bril)
Lars ( nog steeds getooid met helm+bril)
-
ja echt :-[
Zullen ze op me werk leuk vinden. Zo"n knaap met een snelle zonnebril en helm op ze harses.

-
bekijk het eens andersom: Misschien wet je een trend!?
Zo, ik ga eruit voor vanavond, nog even het geestelijke niveau weer een beetje opkrikken met een goed boek
Lars (inderdaad, nog immer met...)
Zo, ik ga eruit voor vanavond, nog even het geestelijke niveau weer een beetje opkrikken met een goed boek
Lars (inderdaad, nog immer met...)
-
lars is maf en woont in rust roest ofzo ??? ;D
maar btw ik HEb net me dirtjump helmpie besteld ;D een bell geval int zilver met zo"n amerikaanse ster erop
maar btw ik HEb net me dirtjump helmpie besteld ;D een bell geval int zilver met zo"n amerikaanse ster erop

Zoiets dus:
;D
En Lars die herken ik toch wel hoor. Maar ik denk dat het voor jou wel zo veilig idd ::)

En Lars die herken ik toch wel hoor. Maar ik denk dat het voor jou wel zo veilig idd ::)
- Thepekingduck
ziek.........
Ik zet meteen m"n fullface op hoor! :P goed idee
-
moah, ik hou het toch op m"n eigen manier... leuk geprobeerd!

En hoe moet dat met een full face dan? lijkt me dat er weinig mensen zijn die met dit warme weer zon ding achter de pc gaan dragen? Of lever jij er gratis airconditioning bij?

-
@ MavErik: Jij begrijp het tenminste, Erik is de BESTE!
@ piemento: Ful face gaat denk ik denk ik het best i.c.m. de kledingsuggestie van Baquelappe, dat compenseert ruimschoots voor de te wame helm. Een strategisch geplaatste ventilator doet de rest.
@ Abuse that Sl*t: Vette helm! Maareh...NEE, ik woon niet in Rust-Roest. Even ter verduidelijking: dat is het studentenhuis van de roemruchte Wielerschool in Deventer. Alleen voor wielrenners met talent dus. En ik wil ten 1enmale 2 zaken duidelijk maken:
1 Ik ben GEEN wielrenner
2 Ik heb GEEN talent. Tsss.... talent.. wat denk je wel niet!
Groeten, Lars, die vandaag zijn oude kloffie draagt (Met Parabellum en Briko Stinger)
ps: Werkt trouwens goed he, die herkenbaarheid?
@ piemento: Ful face gaat denk ik denk ik het best i.c.m. de kledingsuggestie van Baquelappe, dat compenseert ruimschoots voor de te wame helm. Een strategisch geplaatste ventilator doet de rest.
@ Abuse that Sl*t: Vette helm! Maareh...NEE, ik woon niet in Rust-Roest. Even ter verduidelijking: dat is het studentenhuis van de roemruchte Wielerschool in Deventer. Alleen voor wielrenners met talent dus. En ik wil ten 1enmale 2 zaken duidelijk maken:
1 Ik ben GEEN wielrenner
2 Ik heb GEEN talent. Tsss.... talent.. wat denk je wel niet!
Groeten, Lars, die vandaag zijn oude kloffie draagt (Met Parabellum en Briko Stinger)
ps: Werkt trouwens goed he, die herkenbaarheid?
Nou Lars ik zal er over nadenken

baquelappe schreef:
moah, ik hou het toch op m"n eigen manier... leuk geprobeerd!
![]()
heb je toch nog je duitse helm op ;D
De Lars Cuevas schreef:
Hallo DP"ers, hier 2 wijze waarheden ter overdenking :
Groeten, Lars Vogelenzang (met op zijn knarretje een bronskleurige 5
Elements + zilveren M-Frame)
volgens mij ben je een keertje zonder helm gevallen en heb je je hoofd iets te hard gestoten ;D
HAHAHAHAHA
Ik moet toch toegeven, dit is echt een geniale thread. Echt super.
Baquelappe en Amigo krijgen een bonus vanwege de zeer scherpe opmerkingen. Spot on. Precies in de roos.
Kunnen we geen puntentelling voor de grappigste DP-Leden openen???
Ik moet toch toegeven, dit is echt een geniale thread. Echt super.
Baquelappe en Amigo krijgen een bonus vanwege de zeer scherpe opmerkingen. Spot on. Precies in de roos.
Kunnen we geen puntentelling voor de grappigste DP-Leden openen???
-
Vriendelijk verzoek aan Baquelappe (die wat mij betreft inderdaad grappigheids-punten scoort met zijn post):
Als je je helm toch niet op je hoofd zet, kun je ons dan wel een plezier doen en hem voor je dingus houden?
Bedankt namens alle DP"ers... ;D
Als je je helm toch niet op je hoofd zet, kun je ons dan wel een plezier doen en hem voor je dingus houden?
Bedankt namens alle DP"ers... ;D