"k zoek goeie DH spellen vor ps2
Moderator:Beheerders
Wie o wie weet er een goede game mbt/DH oid voor de ps2?
Ik heb wel eens op de fietsrai bij een "groot" merk een afdaal-inkje gedaan op een arcade-stijl-apparaat, was wel grapig. Maar weet iemend of er nog meer van die spellen zijn?
Mvg,
subbie
Ik heb wel eens op de fietsrai bij een "groot" merk een afdaal-inkje gedaan op een arcade-stijl-apparaat, was wel grapig. Maar weet iemend of er nog meer van die spellen zijn?
Mvg,
subbie
Re:"k zoek goeie DH spellen vor ps2
Der is niks (voorlopig). EA sports zal waarschijnlijk dit jaar met een spel komen voor de gamecube, maar dat was vorig jaar al aangekondigd en zou nu al uit moeten zijn

het zijn meestal meer de bmx-games die ze maken dave mirra en matthoffman. Maar ik denk dat jij een soort snowboard game zoekt dus afdaling en dan met een DH . No fear heette er 1 maar das een hele tijd terug . Misschien voor pc snowboard game met dh mod ofzo.
Ik ben het in ieder geval niet tegen gekomen.
En echt biken blijft toch altijd leuker. ;D
Ik ben het in ieder geval niet tegen gekomen.
En echt biken blijft toch altijd leuker. ;D
ik heb er eentje maar voor ps one, niet voor ps 2 dus....
het werd gesponsord door giant en heet no fear downhillbiking....
je moet gewoon tegen andere mensen rijden, en ondertussen krijg je als je eerste finished disc brakes, dan een vork, dan lichtere wielen, dan een licht frame, ........
het werd gesponsord door giant en heet no fear downhillbiking....
je moet gewoon tegen andere mensen rijden, en ondertussen krijg je als je eerste finished disc brakes, dan een vork, dan lichtere wielen, dan een licht frame, ........
http://news.gaminghorizon.com/media/1049822831.html
Het schijnt dat Sony een game uit gaat brengen dat "Downhill Domination" gaat heten ... maar of dat alleen in de USA is ???
Het schijnt dat Sony een game uit gaat brengen dat "Downhill Domination" gaat heten ... maar of dat alleen in de USA is ???

aardige veerweg heeft die Speci voor een singlecrown vork
Pfff, weer zo"n link naar dat stomme forum.