Re:Dinsdag Snakebite in de bus

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

T
Contacteer:

Bericht door T » ma jun 23, 2003 3:19 pm

Pino schreef:
Als je een bestuurder zoekt van een shovel, bulldozer of andere graafmachine, meld ik me aan als vrijwilliger.
Ervaring en kennis heb ik niet, maar er is maar één manier om dat te verkrijgen, toch.....

PINO FOR PRESIDENT... !!!

Tof!!

Rob.

Bericht door Rob. » ma jun 23, 2003 4:06 pm

Ja DAT is nou een SUPER idee!
Bijvoorbeeld de baan van Maasmechelen, daar komen ieder weekend best veel mensen dacht ik zo. En als de bikeparks dicht zijn dan gaan er nog veel meer mensen heen.
Toppie idee!

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » ma jun 23, 2003 7:52 pm

helder,

wat ik echter niet begrijp is dat het hoge woord er uitkomt nu ik er weer eens over begon....
ik kreeg, helaas, al de indruk dat snakebite dood bloeden omdat we niks meer hoorden. En dat is dus bij deze bevestigd. Erg jammer want het was een goed idee.

Achteraf een koe in de kont gekeken....dat gaan we hier dus niet doen!!!!!!!!!!!!

T
Contacteer:

Bericht door T » ma jun 23, 2003 9:21 pm

Jurriaan, ik weet niet wat je met die koe z"n kont bedoeld, en hoef ik ook niet te weten ;) waar het op neer komt dat we geen van allen ZIN hadden om met dit bericht naar buiten te komen en liepen er flink mee te treuzelen, kun je ons misschien ook moeilijk kwalijk nemen, zoals gezegd, we gaan hier lekker met de billen bloot en het is toch iets persoonlijks voor ons.

Maar het was een kwestie van tijd en jij gaf de aanzet en ik schoot "m er naast ;) (pun intended).

Wytze

Bericht door Wytze » ma jun 23, 2003 10:23 pm

Pino schreef:

Als je een bestuurder zoekt van een shovel, bulldozer of andere graafmachine, meld ik me aan als vrijwilliger.
Ervaring en kennis heb ik niet, maar er is maar één manier om dat te verkrijgen, toch.....

[offtopic]
Bel Randstad Roosendaal 0165 - 587000
Kun je bij ritchie brothers auctions werken www.RBauction.com
in september en oktober zijn er weer veilingen, 3 dagen lang in de grootste shovels en andere kek rijden, geen rijbewijs nodig, je moet wel humor genoeg hebben om mini-walsjes-races leuk te vinden ;D
[/offtopic]

Tommy

Bericht door Tommy » di jun 24, 2003 6:54 am

T,
Dapper van je, slecht nieuws brengen blijft altijd moeilijk.
en, wie niets onderneemt maakt ook geen missers moet je maar denken.

Tommy

Pimiento

Bericht door Pimiento » di jun 24, 2003 9:27 am

Precies je moet gewoon op je bek kunnen gaan toch, niks ergs aan, daar leer je van. Tis alleen altijd jammer van de tijd die je erin steekt. More luck in the future!

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di jun 24, 2003 10:20 am

Ik voeg me achter Tanja...
We hebben het geprobeerd, helaas mocht het voor ons niet baten. De klap is voor ons hard genoeg geweest...

ps. Jurr: we hadden al het plan om een aankondiging op de SB site te zetten, maar je was ons voor ;)

TheDick

Bericht door TheDick » di jun 24, 2003 12:25 pm

Zonder graafvaardigheidsbewijs in een serieuze graver rijden ?

Bel Moskovitch maar vast, dat is geen speelgoed. Dat gaat echt mis, zelfs bij de pro"s......

@T,

Jammer, ik had het graag anders gezien.

Je wijze les is de juiste. Ook wij hebben die les geleerd enige tijd geleden met Bombproof. Pas laten zien als je het hebt.....ook bij ons is het stil, echter om andere redenen.....................hint........................hint.

E

SoloNijN

Bericht door SoloNijN » di jun 24, 2003 12:29 pm

Jmmr dat het niet door is gegaan van Snakebite, ik was niet van plan lid te worden, maar iig wel et blad te kopen

T
Contacteer:

Bericht door T » di jun 24, 2003 12:47 pm

TheDick schreef:
@T,

Jammer, ik had het graag anders gezien.

Je wijze les is de juiste. Ook wij hebben die les geleerd enige tijd geleden met Bombproof. Pas laten zien als je het hebt.....ook bij ons is het stil, echter om andere redenen.....................hint........................hint.

het was een risico om zo open te spelen, zaten vorens en tegens aan, nu het even niet gaat lukken lijkt het een onverstandige zet te zijn geweest, hoewel het heeft wel interessante deuren geopend! Maar ik weet wel voor de toekomst, pas vertellen als het 1000% zeker is.

we wachten met spanning op het grote geheim...

:)

Joost2

Bericht door Joost2 » di jun 24, 2003 1:49 pm

Ha gelukkig,

ik ben dus niet de enige die zakelijk op zijn bek gaat,... wij zijn nu met het derde businessplan aan de gang, en we komen nu in de buurt van een plan dat daadwerkelijk een bedrijf gaat opleveren dat langer dan een jaar gaat bestaan. :P ;D

dus T en alle andere ondernemers: keep on dreaming! dan doe je tenminste nieuwe ideeen op.

Groeten Joost.

PS. aan alle loonslaven in deze wereld: de kans is erg groot dat je hoogste baas ook zo is begonnen.

Wytze

Bericht door Wytze » di jun 24, 2003 2:09 pm

TheDick schreef:
Zonder graafvaardigheidsbewijs in een serieuze graver rijden ?

Bel Moskovitch maar vast, dat is geen speelgoed. Dat gaat echt mis, zelfs bij de pro"s......

als je email niet onzichtbaar was had ik het gemaild nou maar zo: (sorry)

gravertje rijden met losse handjes ;D

deze mocht ik jammer genoeg nog net niet :-[

Nog ff mijn idee: Als je ziet hoe snel DP groeit en hoeveel gewone MTB-ers steeds meer met streeten / dual / freeride beginnen, dan zal over enige tijd de vraag wel zo groot zijn naar een NL-talige versie van een Dirt-magazine dat die sponsors een stuk makkelijker te vinden zijn. O2 bikers / fiets / mtb+ zullen deze groep niet echt meer kunnen boeien lijkt me ::)

Sven

Bericht door Sven » di jun 24, 2003 2:40 pm

Damned!!!

Die is wel heel errug groot!!
:o :o

Sir Gonz Lays

Bericht door Sir Gonz Lays » di jun 24, 2003 3:13 pm

heee, dat lijkt mij ook wel leuk ,beetje karren met zon ding..laat maar ff weten als je nog een vacature open hebt staan..ik ben wtber en met een beetje gezond verstand moet dat toch wel lukken geloof ik.... ;D

TheDick

Bericht door TheDick » di jun 24, 2003 3:27 pm

Goed je ken rijden [twee hendels naar je toe trekken.....makkelijk]

Nu graven op een helling van 45 graden waarbij je aan de ene kant graaft en aan de andere kant lost, waarbij er 4 man om je machine staan te meten/dirts aanstampen. Knap als je niet gelijk op het dak beneden ligt namenlijk.

Dat gaat niet goed.

Bij de bo-rent hebben ze leuke Bobcatjes te huur. Gaat veel makkelijker voor de leek.

E

Sir Gonz Lays

Bericht door Sir Gonz Lays » di jun 24, 2003 3:46 pm

sorry, het "leek" mij wel leuk...

Pino

Bericht door Pino » di jun 24, 2003 3:51 pm

TheDick schreef:
Bij de bo-rent hebben ze leuke Bobcatjes te huur. Gaat veel makkelijker voor de leek.

E

Percies, die had ik in eertse instantie op het oog.
Als iemand nu z"n landgoed ter beschikking stelt, neem ik wel een dag op om gaten te komen graven ;D

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » wo jun 25, 2003 4:56 pm

Start even een nieuw topic over graafmachines

Plaats reactie