24....gescheten

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

XANonimous
Contacteer:
Re:24....gescheten

Bericht door XANonimous » ma jun 23, 2003 3:59 pm

jesus! damn shame!

mE

Don

Bericht door Don » ma jun 23, 2003 4:07 pm

*shocked* :-X

respect to da man

Fry

Bericht door Fry » ma jun 23, 2003 4:08 pm

hij leeft toch nog eh ??
damn zo erg

Don

Bericht door Don » ma jun 23, 2003 4:12 pm

ollie schreef:
Hier Ollie,

ff korte reactie op de gebeurtenissen in Canada: de dude droeg heel zeker een helm maar is heel ongelukkig neergekomen en het is voorbij voor hem! Dan vind ik het niet nodig dat er nog een paar mensen gaan modder gooien want dan kan je beter twee helmen op je kop zetten als je mij tegenkomt! Dit is geen grootsprakerigheid alleen vraag ik respect voor die kerel.
De canadese tour is bij deze gecancelled en tot nader bericht gaat de europese tour gewoon door. Gegroet en RIP my brother,

Ollie
24ever

believe me, iedreen heeft hier al het respect voor die mensen

legion
Contacteer:

Bericht door legion » ma jun 23, 2003 4:12 pm

Shiiiiiiiiit........

Heel veel sterkte aan hem, niemand verdiend dit.
Let"s hope he pulls trough!

Gast

Bericht door Gast » ma jun 23, 2003 4:39 pm

Dat suckt wel wreed ja.. :?

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » ma jun 23, 2003 4:48 pm

ollie schreef:
Hier Ollie,

ff korte reactie op de gebeurtenissen in Canada: de dude droeg heel zeker een helm maar is heel ongelukkig neergekomen en het is voorbij voor hem! Dan vind ik het niet nodig dat er nog een paar mensen gaan modder gooien want dan kan je beter twee helmen op je kop zetten als je mij tegenkomt! Dit is geen grootsprakerigheid alleen vraag ik respect voor die kerel.
De canadese tour is bij deze gecancelled en tot nader bericht gaat de europese tour gewoon door. Gegroet en RIP my brother,

Ollie
24ever

condoleanties aan de familie, vrienden en de crew.

Ollie, als hierboven dingen zouden gezegd zijn die niet passend zijn, is dat waarschijnlijk omdat we gewoon weinig of geen goeie info hadden over de omstandigheden. Nu helaas wel. De 24 crewis/ was een icoon, waar iedereen respect voor had denk ik. Want hoe far out de dingen ook waren die ze deden: ze kónden het.
Maar t zal nooit meer t zelfde zijn nu.

Gast

Bericht door Gast » ma jun 23, 2003 5:01 pm

Condolances to the next of kin and the 24crew.
Maakt nie uit hoe weinig bescherming je aan hebt en hoe ziek je rijstijl is, zoiets is nooit eigen schuld dikke bult en ik snap ook niet hoe iemand zoiets kan zeggen.
Zet je toch wel een beetje aan t denken.....

Dude

t-bo

Bericht door t-bo » ma jun 23, 2003 5:55 pm

shit maat zo erg voor dienen 24 kabouter,ik ben ooit een keer op mijn kop geland door als ik super moe was toch nog een 180 van een stoeprandje te doen en sinsdien draag ik als ik dirt altijd een helm en met het streeten ook veel...fuck maat stel u voor dak zo op mijnen kop van en zo vollenbak blijvende letsels heb da zou wa gescheten zijn.... :"(

KoeniE

Bericht door KoeniE » ma jun 23, 2003 6:40 pm

DudeHimself schreef:
Condolances to the next of kin and the 24crew.
Maakt nie uit hoe weinig bescherming je aan hebt en hoe ziek je rijstijl is, zoiets is nooit eigen schuld dikke bult en ik snap ook niet hoe iemand zoiets kan zeggen.
Zet je toch wel een beetje aan t denken.....

Dude

Daar ben ik het niet helemaal mee eens! Ik heb respect voor wat die mannen doen
niks dan lof voor hun rijstijl, ik kan het zo niet, maar dat het niks met eigen schuld dikke bult te maken heeft vind ik wat kort door de bocht.
Je doet een sport, weliswaar in een zeer extreme vorm, en daar kleven risico"s aan. Daar kies je voor en die neem je voor lief. Dat doe ik ook als ik fiets. Als ik 4 weken geleden ook verkeerd terecht was gekomen had ik nu misschien ook in een rolstoel gezeten met een dwarslezie. Het enige wat je kan doen is je zo goed mogelijk beschermen.
Ik ga hier niemand veroordelen of ze wel of geen bescherming dragen en wat ze voor bescherming dragen dat is ieders eigen verantwoording, als je dan ook maar wel bedenkt dat als je geen protection of minder protection draagt je ook de risico"s moet aanvaarden die er bij horen

Mvg. Koen

Gast

Bericht door Gast » ma jun 23, 2003 7:54 pm

Ok misschien is de term eigen schuld dikke bult wel min of meer terrecht maar ik vind t niet gepast om zulke taal te uiten na zo"n dramatiscch voorval.
Als iemand te hard rijd in de auto en daar een boette voor krijgt is t eigen schuld dikke bult, als iemand in een coma terecht komt of erger zeg je zoiets gewoon niet.

Dude

KoeniE

Bericht door KoeniE » ma jun 23, 2003 8:25 pm

dat is een andere discussie

ik weet niet wat voor protection hij droeg en als hij alleen een pot helmpje droeg (die populair zijn onder dirters) dat vind ik het idd eigen schuld dikke bult. als je dit soort dingen doet draag dan iig een full face en bodyprotectors want ook buiten het DH parcours zit een ongeluk in een klein hoekje.

Weet wel dat ik het erg betreur als er doden vallen bij deze sport wie het ook is en welke vorm hij ook beoefend! (dit geld ook voor wielrenners!)

PoserBitch

Bericht door PoserBitch » ma jun 23, 2003 9:42 pm

wat een geouwehoer terwijl er iemand voor zijn leven ligt te vechten, uitgegaan van het feit dat ie nog leeft.

sterkte voor de betrokkenen...

ik zou zeggen slotje voor deze onnozele welles/nietes-discussie de hand overneemt van iets heel ernstigs en voor sommige mensen ook heel persoonlijks.

XANonimous
Contacteer:

Bericht door XANonimous » ma jun 23, 2003 9:48 pm

zeker geen slotje op dit topic, lijkt me nog ongepaster dan een discussie.
misschien droeg de man wel een fullface en/of body protection, ik heb in ieder geval te weinig informatie om te oordelen over of hij zich wel of niet beschermd heeft.

het is nooit leuk dit soort dingen te horen en laten we allemaal het beste hopen voor hem en de betrokkenen.

bart

Gast

Bericht door Gast » ma jun 23, 2003 9:50 pm

PoserBitch schreef:
wat een geouwehoer terwijl er iemand voor zijn leven ligt te vechten, uitgegaan van het feit dat ie nog leeft.

sterkte voor de betrokkenen...

ik zou zeggen slotje voor deze onnozele welles/nietes-discussie de hand overneemt van iets heel ernstigs en voor sommige mensen ook heel persoonlijks.

Dat is mn hele punt.

Dude

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » ma jun 23, 2003 10:17 pm

Neem van Ollie maar aan dat hij wel weet of er een helm gedragen werd, en voor de duscussie wel of geen helm kan er beter een ander topic geopend worden.
Dit incident is nou eenmaal gebeurt en kan iedereen gebeuren, zo ook de japanse downhill rijdster die omgekomen is die ook full protection droeg...

R.I.P.

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » ma jun 23, 2003 10:31 pm

Meer over zijn conditie op:

http://bb.nsmb.com/newforum/showthread. ... genumber=3

Het is dus stabiel. Veel sterkte!!

Op verzoek het topic weer geopend, maar alleen voor steunbetuigingen, voor andere discussies open je maar een nieuw topic!

Gast

Bericht door Gast » ma jun 23, 2003 10:35 pm

Ruben schreef:

Op verzoek het topic weer geopend, maar alleen voor steunbetuigingen, voor andere discussies open je maar een nieuw topic!

Iemand leest de meldingen ;)

Credits to Rodger voor de link :D

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di jun 24, 2003 8:14 am

Ruben schreef:

Tis alleszins een draadje waar een aantal mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.

surfstad

Bericht door surfstad » di jun 24, 2003 8:14 am

Ben een beetje ontdaan na het lezen van dit soort berichten.
Wens de familie en vrienden veel sterkte en hoop dat hij redelijk goed uit de Coma zal komen.
De 24-crew wens ik ook veel sterkte en hoop dat dit geen gevolgen heeft voor hun kwaliteiten.
Ollie wens ik persoonlijk sterkte de komende tijd, omdat ik weet dat dit hem erg aangedaan heeft.
Jeroen

Rodger

Bericht door Rodger » di jun 24, 2003 11:50 am

Helaas slecht nieuws, hoe dan ook zal de uitkomst niet goed zijn voor Patrick.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zegt men wel eens maar in dit geval.....

Later meer.

Fry

Bericht door Fry » di jun 24, 2003 11:52 am

Rodger schreef:
Helaas slecht nieuws, hoe dan ook zal de uitkomst niet goed zijn voor Patrick.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zegt men wel eens maar in dit geval.....

Later meer.

tis te hopen da hij toch weer zal kunnen rijden.

t-bo

Bericht door t-bo » di jun 24, 2003 11:58 am

als ge in coma ligt dan droomde zo eee,meshcien droomt ij da ij zo vollenbak vet aant streeten is

als ij uit coma komt zou da dan kunnen da ij weer kan biken??

Fry

Bericht door Fry » di jun 24, 2003 11:59 am

bwa kijk ooit, as em sterk is en as em uit coma komt en rehabiliteert kan het wel
ma das ni voor binnenkort., eerder binnen enkele jaren.

Plons

Bericht door Plons » di jun 24, 2003 11:59 am

Laten we samen voor Hem Bidden.

Plaats reactie