zwaarste truckers van de dp"er
Moderator:Beheerders
wie kan welke trukers op dp??(op trails é)
ik kan zo wa x-up seatgrapkes,no foot one hand,no foot,tabletob,sidekick,old school motocross whip(onbewust)
nu can ik ook can can op een jumpke met plate landing(nog geen goeien dirt tegen te komen op op te doen)
en tobogan begint ook al wa te lukken...
ik kan zo wa x-up seatgrapkes,no foot one hand,no foot,tabletob,sidekick,old school motocross whip(onbewust)
nu can ik ook can can op een jumpke met plate landing(nog geen goeien dirt tegen te komen op op te doen)
en tobogan begint ook al wa te lukken...
-
Re:zwaarste truckers van de dp"er
op dubbels nog nie echt trucs mor op mijnen lakejump superman seatgrap, can can, maren eens een back flip proberen...
-
suicide to broken leg
-
x-up, one hander suicide, seatbrag, frontflip to tobogan no footer to manual
Dirty-Harry schreef:
x-up, one hander suicide, seatbrag, frontflip to tobogan no footer to manual
die frontflip to tobogan no footer to manual geloof ik wel, maar de rest dus nie...
- cHoc
ik kan een 3 meter wheelie doen
:P

ik kom ook van de grond als ik probeer te stijgeren
-
monkey boy kan door de trails heen rijden zonder dat hij ze opmerkt met zijn big hit
Ik heb vooral ambities. Voor de rest kan ik stomme dingen: x-up wheelie en beetje x-up manual, one-handed coaster, no feeded manual, lalala, blabla en vooral ben ik slecht in Dirt.
Ik hoop ooit tijd te hebben enzo. Kun je oefenen, dat zou leuk zijn!
Ik hoop ooit tijd te hebben enzo. Kun je oefenen, dat zou leuk zijn!
- King Zeus @ DirtE19
Kan sinds kort no-hander, one-hander,... en gisteren een sueside geprobeerd!!!
===> gevolg een gekneusde pols, dikke knie en een taco voorwiel... :-[

Mijn absolute topper is tha anal-torture-double-blue-and-black-cahuna-nose-dive-ass-first-landing.
Ik zou em nie meer na kunnen doen.
Ik zou em nie meer na kunnen doen.

-
vandaag ook nohander gesmeten, helaas nog ni zo goe gelukt, ook wel air gehad hoger dan mijn eigen lichaams lengtre (ni hoog, ma toch 1.6m boven de jump)
mijn trick op trappen is "no hander to faceplant landing" ( cfr. brussel 13 april)
da is geenen stairgap ee das trappen af rijden to van u pedalen sleeren tokop tegen grond stoot to dikke lippe to het op de pedalen steken...GT dude schreef:
mijn trick op stairgaps is "no hander to faceplant landing" ( cfr. brussel 13 april)
-
ik weet nie wa gij stairgap noemt, maar dit is een stairgap en die spring je zo: http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=71353
en dat is dus zonder de eerste reeks te raken.
ik zie het je al doen!
en dat is dus zonder de eerste reeks te raken.
ik zie het je al doen!
nee twas geen stairgap kmoest er ne korte naam aan geven zu
en jawel twaren de pedalen, zeker en vast want die V12s dak nu heb schuif ik nooit af, nooit.
en jawel twaren de pedalen, zeker en vast want die V12s dak nu heb schuif ik nooit af, nooit.
die peire da ne stairgap doet op die foto heeft DH bike met DC vork. nuff said
ja vooral de pedalen ,kent ,ik rij met v8 mee meschien kwee nie nog 4 pinnen op of zo en die zijn dan ook al den helft kapot gekrind,en ik heb vroeger nog gebiked met pedalen van 500f met pinnen van nen hallve mm,en koby rijd vette stairs mee een ou kere geweet wel wa voor pedalen da daar opzitten...GT dude schreef:
nee twas geen stairgap kmoest er ne korte naam aan geven zu
ma ja tzullen wel de pedalen zijn é,é

opgeruimd.
Cut the crap
BF
Cut the crap
BF
-
de pedalen doen veel ma echt nie alles ze, ook tech niek heeft er veel mee te maken, en da da ne dh bike is of nie, als gij dan de ballen heft om ne stairgap ( nen echten) te springen mee uwe viper, respect dan, maar zo nie moet ge hier nie zetten zeggen stairgap want da zijde dik aant liegen!
zo kan ik ook zeggen da ik drop zet van 2meter terwijl het gewoon van mijn stoeprandje is.
dirty harry tha investigator slauuts ya
zo kan ik ook zeggen da ik drop zet van 2meter terwijl het gewoon van mijn stoeprandje is.
Dirty-Harry schreef:
de pedalen doen veel ma echt nie alles ze, ook tech niek heeft er veel mee te maken, en da da ne dh bike is of nie, als gij dan de ballen heft om ne stairgap ( nen echten) te springen mee uwe viper, respect dan, maar zo nie moet ge hier nie zetten zeggen stairgap want da zijde dik aant liegen!
da een stairgap noemen was, fout kijk naart bericht khem het aangepast, ma as ik zeg da pedalen waar ge direct afvliegt ni mee te bollen is en da v12s beter zijn dan is da zo, peiren ik hem me de 2 gereden, voor mij zijn die v12kes e paksken beter ze, daar vlieg ik ni af. de grip op die VPkes van 300 frank dak had was niks, te vergelijken me plastieke pedalen op ne stadsvelo, van die metalen pedalen da ge vantijd nog hebt op goeikope mountain bikes zijn beter.
-
opgeruimd.
Cut the crap
BF
Cut the crap
BF
opgeruimd.
Cut the crap
BF
Cut the crap
BF
jaDirty-Harry schreef:BTW t-bo eye gij mij geblokt op msn?
hahahahahahahaha