ISIS trapas
Moderator:Beheerders
Ik zoek een ISIS trapas, hoeft geen lichtgewicht te zijn wel stevig en duurzaam en er moet een chaingaurd (point) / E-type derailleur (LX) op passen
Wie heeft er wat liggen of weet waar ze in de aanbieding zijn?
post het hier of mail me meel4wytze@hotmail.com
Wie heeft er wat liggen of weet waar ze in de aanbieding zijn?
post het hier of mail me meel4wytze@hotmail.com
Re:ISIS trapas
*skop*
Ook niemand die weet waar ze nu een aanbieding hebben?
Ook niemand die weet waar ze nu een aanbieding hebben?
Hee Wytze, volgens mij heb ik thuis nog wat liggen. 113, 68. Zit nu nog op het werk zal zo is ff checken. Update volgt.
Ben nog nie thuis geweest maar wel ff opgezocht op het net. Ik heb afgelopen week mijn LX E type ervan afgehaald. BB heb ik nog liggen E type der. ook.
Whoo super, wat ist er voor eentje en wat wil je er voor hebben??
en is ie echt 68?!? want voor E-type systemen heb je meestal een 73 nodig en dacht dat ISIS meestal tegelijkertijd 68 en 73 waren (door tussenring weg te laten of er juist tussen te doen)
Ik heb dus een 73 nodig!
alvast bedankt
en is ie echt 68?!? want voor E-type systemen heb je meestal een 73 nodig en dacht dat ISIS meestal tegelijkertijd 68 en 73 waren (door tussenring weg te laten of er juist tussen te doen)
Ik heb dus een 73 nodig!
alvast bedankt
Ik heb in de aanbieding een BB ES50 68e. 15 euro"tjes en een BB es 70 68 20 euro"tjes. Heb ze allebei op mijn bike gehad samen met die E type Der. Ben je volgende week in Bergschenhoek anders neem ik ze ff mee.
Kijk maar wat je wil doen. Laterzzz
Kijk maar wat je wil doen. Laterzzz
-
Shimano is Octalink, niet ISIS!!!! Bikel, kom je volgende week misschien langs weesp als je naar Bergschenhoek gaat? Ik heb namelijk geen vervoer!
Christiaan
Christiaan
Ja verdamd mal, de T*ring ben ik ff zwaar in de war.
Sorry Wytze. Heb wel nog ff voor je op het net gezocht maar ook niet zo snel wat kunnen vinden. Vaag lees wel is wat over isis octalink wat houdt dat in dan. Nogmaals excuses voor de goede hoop.

Christiaan schreef:
Shimano is Octalink, niet ISIS!!!! Bikel, kom je volgende week misschien langs weesp als je naar Bergschenhoek gaat? Ik heb namelijk geen vervoer!
Christiaan
Heb ook nog steeds geen auto, ziet er somber uit, lease maatschappij wil me ook geen auto meer geven. Of ik rij met Q... mee als ie gaat of ik ga gewoon met de trein, en blijf overnachten bij vrienden.
Ja, jammer :-[ , maar toch hartstikke bedankt voor je reactie
[
octalink van shimano past idd dus niet op mijn ISIS crankstel (= truvativ / raceface / fsa) eigenlijk zelfde systeem, net andere afmetingen
[
Bikel schreef:
Ja verdamd mal, de T*ring ben ik ff zwaar in de war. Vaag lees wel is wat over isis octalink wat houdt dat in dan.
octalink van shimano past idd dus niet op mijn ISIS crankstel (= truvativ / raceface / fsa) eigenlijk zelfde systeem, net andere afmetingen