Vooruit dan..mijn le toy
Moderator:Beheerders
Ola zie hier..mijn le toy:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=93516
Blieft het de dames/heren dp?
Re:Vooruit dan..mijn le toy
hoog tijd dat je je geld verdient met onkruid uit te trekken op jullie terras.
Dat ziet er nice uit...
Wat voor een stuurpen heb je eigelijk? syntace vro??
Wat voor een stuurpen heb je eigelijk? syntace vro??
-
ooowh maneeh! dies werkelijks super
en de tafel afvegen >:(
en de tafel afvegen >:(

Tnx
Zit trouwens sinds vanmiddag een snafu jumpseat op..zowel ik als mijn aars zijn er erg tevreden over.
Plons, yo das rasechte camping bamboe...krijg ik staatsbosbeheer op m"n nek. Zal er weinig aan verdienen als ik "t bij mezelf doe, maar als jij nog een leuke zakcent wilt verdienen
Dn Helle, nope een 60mm planet X meteor
Ruud, zo"n 12km achter Almelo (waarbij enschede voor almelo ligt). Jij en Inzane komen uit Oldenzaal/Enschede niet? (lees meer dan ik post)
Sick rick, ehehehehheheheheheheheehehehehe

Plons, yo das rasechte camping bamboe...krijg ik staatsbosbeheer op m"n nek. Zal er weinig aan verdienen als ik "t bij mezelf doe, maar als jij nog een leuke zakcent wilt verdienen

Dn Helle, nope een 60mm planet X meteor
Ruud, zo"n 12km achter Almelo (waarbij enschede voor almelo ligt). Jij en Inzane komen uit Oldenzaal/Enschede niet? (lees meer dan ik post)
Sick rick, ehehehehheheheheheheheehehehehe
-
spattz schreef:
Ik woon in Almelo. Welke plaats woon je dan??
Zane en Thepekingduck komen uit Enschede, ik uit Oldenzaal (zie ook profiel
). Misschien es gaan rijden samen met Ruffy ofzo? Zane heeft het nogal gehad met urban

Ruff Ryder, Ah vet..ik kom uit een dorp..door niemand geeerd..doooor politie en dominee geweeerd..maar ik woon er graag..dat is eeerlijk waar...waaaanntt mijn dorp is Westerhaaaaar (vette piraten hit)..umm..daar dus.
Ruud, ach ja..dat krijg je met die full suspension mensen he... die zijn vette downhill parcoursen nodig om nog iets te voelen. ;P Goed plan om "s te gaan rijden..."k heb wel een gigantisch wacky werkschema en m"n weekenden zitten ook altijd vol met allerhande nonsens..daar komt bij dat ik volkomen contact gestoord ben ;D Maar mischien kunnen we met z"n allen met de bouwvak "s een UAtje her en der doen?
Ruud, ach ja..dat krijg je met die full suspension mensen he... die zijn vette downhill parcoursen nodig om nog iets te voelen. ;P Goed plan om "s te gaan rijden..."k heb wel een gigantisch wacky werkschema en m"n weekenden zitten ook altijd vol met allerhande nonsens..daar komt bij dat ik volkomen contact gestoord ben ;D Maar mischien kunnen we met z"n allen met de bouwvak "s een UAtje her en der doen?
We zien wel, mail maar op ruud@clubr.nl ofzo. Ik heb ook een brak schema en plannen moet ik opzoeken in het woordenboek

spattz schreef:
de eerste vraag die ge u moet stellen is volgens mij: "Blieft het mijzelf?"
Waarna het antwoord: "ja, en het kan me geen ene reet schelen wat iemand anders ervan denkt."
- cHoc
spattz schreef:
Ola zie hier..mijn le toy:
jahoor, kom maar brengen ;D
als je toch zo dicht in de buurt woont, kom zondag showen in Zwolle

http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... eadid=7446
stino schreef:
[spattz schreef:
de eerste vraag die ge u moet stellen is volgens mij: "Blieft het mijzelf?"
Waarna het antwoord: "ja, en het kan me geen ene reet schelen wat iemand anders ervan denkt."
Het bliefte mijzelf al uitermate, dus ik dacht "kom, mischien blieft het nog wel meer mensen". Dus ik gepost..en jawel hoor..dp bliefte er vrolijk op los. Wablief? Maakt niet uit of het een ander blieft!? Verdorie, al dat blinkende aluminium voor niets in elkaar gezet

Ermm ik wilde gewoon een plaatje van m"n fiets laten zien? :-*
Zwolle..zondag..klinkt als een plan. Zat "vroeger"(tm) op "t Windesheim dus dat moet wel lukken. Moet wel ff afwachten of ik van "t weekend nog moet werken of dat alles voor zaterdag rond is.