Afspraken niet na komen van DP "ers
Moderator:Beheerders
-
En weet je wat het ergste is? Hij blijft dus gewoon stug volhouden dat hij het geld heeft overgemaakt! Wat een ass zeg!
Re:Afspraken niet na komen van DP "ers
De bank had het geld naar een verkeerde rekening overgemaakt.................tststs
De kerstman werkt bij jou bank en zat met de staf van Sinterkl-aars te spelen ?
Jullie zijn een smet op DP stelletje hufters !!!
E
De kerstman werkt bij jou bank en zat met de staf van Sinterkl-aars te spelen ?
Jullie zijn een smet op DP stelletje hufters !!!
E
- dobbel our zero
heb laatst mijn nieuwe frame van Dyno gekocht, zelf opgehaald en direct betaald
helemaal nix mis mee dus
en van Ralphmalph heb ik brakeboosters waarvan ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen, gewoon goeie afspraken met beide gemaakt en klaar
helemaal nix mis mee dus
en van Ralphmalph heb ik brakeboosters waarvan ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen, gewoon goeie afspraken met beide gemaakt en klaar

Ruff Ryder schreef:
Bedankt voor je support..
Maar als t goed is heeft ie nu opdracht gegeven om het geld over te laten maken de 12e.
We zullen zien,,,
Idd, het is de 15e. Van Rabo naar Rabo is een kwestiue van seconden, maar laten we van het ergste uit gaan: twee verschillende banken waarvan één de POstbak (tyfus wat een schijtbank isdat): een week... De 20e, spaannnneeeennnnd!
-
Jongens, goed nieuws!
Crazy-T heeft besloten het geld toch maar over te maken en het is dus eindelijk, na een maand of 5 betaald!
Ik wil iedereen bedanken voor zijn/haar support! Top!
Crazy-T heeft besloten het geld toch maar over te maken en het is dus eindelijk, na een maand of 5 betaald!
wassie bang?

-
Ik zeg alleen dit:
Laat dit een les zijn voor andere wanbetalers of andere mensen die wanprestaties leveren... ::) :-X
Laat dit een les zijn voor andere wanbetalers of andere mensen die wanprestaties leveren... ::) :-X
D"r is hier E.K. paralympics, iets voor hem of heeft ie het "uit zichzelf" gedokt? *ahum*
-
Naar enig aandringen besloten zelf te betalen...maar laten we dit gewoon even algemeen houden voor alle losers en wanbetalers...
Ruff Ryder schreef:
Jongens, goed nieuws!
volgens mij is dit reden voor een feestje, toch??? ;D ;D ;D
we horen nog wel waar en wanneer
dusssss
ik wil niet vervelend zijn hoor.
maar er zijn hier een paar mensen(bijv ruff) die niet geloven dat crazy-t het geld al en keer eerder heeft overgemaakt.Maar wegens een fout(verkeerd bankrekening nummer is het de eerste keer niet aangekomen.
en als er dan gezegt wordt dat hij toch maar heeft besloten het geld over te maken dan vind ik dat zwaar kinderachtig.
maar er zijn hier een paar mensen(bijv ruff) die niet geloven dat crazy-t het geld al en keer eerder heeft overgemaakt.Maar wegens een fout(verkeerd bankrekening nummer is het de eerste keer niet aangekomen.
en als er dan gezegt wordt dat hij toch maar heeft besloten het geld over te maken dan vind ik dat zwaar kinderachtig.
Apart, dat mensen dat niet DIRECT geloven eigenlijk.....
enfucko schreef:
ook al doe je het 3 keer fout duurt het geen 5 maanden.
Nou wil Ãk niet kinderachtig doen maar het is wel ff anders en dat weet jij ook!
Meneer had wat andere problemen zoals dubbel huur betalen waardoor hij Ruffy liet stikken.... in plaats dat die gast zijn eigen problemen oplost (en die heeft hij nog genoeg...) legt hij zijn problemen bij een ander neer.
Een deal is een deal. Boter bij de vis en direct betalen.
Jammer dat die gast pas betaald als het vuur aan zijn schenen wordt gelegd......
En nu jij het voor die gekke Theo Radings uit Vlissingen (alias Crazy-T) opneemt behoor jij in mijn ogen tot hetzelfde "soort" wezens waarvan er teveel rondlopen.
Doe je Theo de groeten en zeg hem maar dat onze afspraak komend weekend niet doorgaat...
Erikje
Meneer had wat andere problemen zoals dubbel huur betalen waardoor hij Ruffy liet stikken.... in plaats dat die gast zijn eigen problemen oplost (en die heeft hij nog genoeg...) legt hij zijn problemen bij een ander neer.
Een deal is een deal. Boter bij de vis en direct betalen.
Jammer dat die gast pas betaald als het vuur aan zijn schenen wordt gelegd......
En nu jij het voor die gekke Theo Radings uit Vlissingen (alias Crazy-T) opneemt behoor jij in mijn ogen tot hetzelfde "soort" wezens waarvan er teveel rondlopen.
Doe je Theo de groeten en zeg hem maar dat onze afspraak komend weekend niet doorgaat...
Erikje
maar zoals erikje al zegt crazy-t heeft problemen met dubbel huur gehad en had daarom niet eerder het geld bijelkaar.
crazy-t had na 2 maanden dat hij die vork had de eerste keer het geld overgemaakt, maar dat was niet aangekomen
crazy-t had na 2 maanden dat hij die vork had de eerste keer het geld overgemaakt, maar dat was niet aangekomen
enfucko schreef:
crazy-t had na 2 maanden dat hij die vork had de eerste keer het geld overgemaakt,
Oohhh, na 2 maanden al, nee ... dan treft de heer crazy-t geen enkele blaam.
:-X :-X
UP YOURS!!!
-
Crazy T hing van smoesjes aannnn elkaar vast...
Kerel heeft pas betaald toen het menis werd..
Hij heeft zelf toegegeven dat ie fout zat en heeft het na enig aandringen toch maar afgehandelt...
Over dubbel huur is idd vervelend voor hem, maar ik hoorde ook dat ie ff een ander frame had gekocht en zo,..
Maar goed, het is allemaal voorbij,..laat het een les wezen!
Kerel heeft pas betaald toen het menis werd..
Hij heeft zelf toegegeven dat ie fout zat en heeft het na enig aandringen toch maar afgehandelt...
Over dubbel huur is idd vervelend voor hem, maar ik hoorde ook dat ie ff een ander frame had gekocht en zo,..
Maar goed, het is allemaal voorbij,..laat het een les wezen!
-
Eerst laten betalen dan spullen opsturen is mijn advies, maar dat heb ik al eerder gezegd.

Bash schreef:
[enfucko schreef:
UP YOURS!!!
[/color]
Kon t niet laten!
>Hey, where are you going?
< To get laid! How about you?
Yea as if
na 2 maanden je effe bedenken dat je nog moet betalen, blijkt het fout te gaan en dan nog 3 maand wachten
misschien mag je blij zijn dat Ãk Ruff niet was
(voor dat effect moet je effe teruglezen) >:(
na 2 maanden je effe bedenken dat je nog moet betalen, blijkt het fout te gaan en dan nog 3 maand wachten
misschien mag je blij zijn dat Ãk Ruff niet was
(voor dat effect moet je effe teruglezen) >:(
Hmmmz, het lijkt me nu duidelijk aan wie we geen shit moeten verkopen, misschien weer op de iets minder persoonlijke toer gaan nu? ::)
oké weer ff wat positieve input
goede koop ervaringen met: Roald, DnHelle, Arthur, Sick, Ruud, Bikertek, Dahoe, Plons, en vast nog meer. Maar das gewoon omdat ik het meestal ophaal.
Geen goede ervaringen met degene die nu een STXrc derailleur en shifter heeft van mij, hij mocht ze gratis hebben, maar dat was blijkbaar nog niet goedkoop genoeg, want hij heeft nooit meer de verzend kosten betaald, weet niet meer wie het was. ???
Ohja laatst nog iets gekocht via marktplaats (ene "DHfreak") eerst geld overgemaakt en maar hopen dat je dan ook je spul krijgt maar idd een week later was het er, iemand van hier misschien?

goede koop ervaringen met: Roald, DnHelle, Arthur, Sick, Ruud, Bikertek, Dahoe, Plons, en vast nog meer. Maar das gewoon omdat ik het meestal ophaal.
Geen goede ervaringen met degene die nu een STXrc derailleur en shifter heeft van mij, hij mocht ze gratis hebben, maar dat was blijkbaar nog niet goedkoop genoeg, want hij heeft nooit meer de verzend kosten betaald, weet niet meer wie het was. ???
Ohja laatst nog iets gekocht via marktplaats (ene "DHfreak") eerst geld overgemaakt en maar hopen dat je dan ook je spul krijgt maar idd een week later was het er, iemand van hier misschien?
das nou eens jammer erikje. :"( :"(
je mocht best wel eens een keer met je maten langskomen hoor
kunnen we nog eens een rondje fietsen ;D ;D ;D ;D ;D
je mocht best wel eens een keer met je maten langskomen hoor
kunnen we nog eens een rondje fietsen ;D ;D ;D ;D ;D
Spullen aankopen via i-net heeft altijd wel een risico maar ik heb met de DPers waar ik handel mee heb gedreven goede ervaring. 2 keer op laten sturen (eerst geld overgemaakt) en 1 keer is de verkoper naar mij afgereisd om de spullen te brengen (was sneller voor hem). In alle gevallen heb ik geen kat in de zak gekocht, ook omdat ik weet wat ik kopen ga.
Vroeger deed ik ook wel eens wat via Ebay maar door verkopers die zich niet (goed) aan de afspraken hielden heb ik nu een zwart randje om mijn naam staan...1 keer vond ik een paar leuke velgen die in het echt zo krom waren dat er niets meer mee te beginnen was, deze wilde ik uiteraard niet kopen maar volgens de verkoper was er niets mis mee en moest ik ze kopen! :oIk moet niets dus en dat was direct een minpunt die je achter je geschiedenis krijgt. Zo zijn er nog wel wat dingen fout gegaan met mensen die de spullen duurder maakten dan in de advertentie stond etc. dus ik doe niets meer via Ebay ;D
Wat ik op DP wel vervelend vind is dat sommige verkopers een prijs vragen maar als je onder de prijs biedt er geen reactie op komt, sterker nog, op vragen over het onderdeel krijg je ook maar geen reactie meer. Handel is er om gedreven te worden en handje klap hoort daarbij heren/dames verkopers! >:( Als je niet krijgt wat je wilt kan je altijd nog een andere prijs geven die je WEL zou willen hebben.
Even voor de statistieken: Dirty-Harry, Race-Vlees en Santa-Cruz kan je rustig iets van kopen, die doen wat ze beloven

Wat ik op DP wel vervelend vind is dat sommige verkopers een prijs vragen maar als je onder de prijs biedt er geen reactie op komt, sterker nog, op vragen over het onderdeel krijg je ook maar geen reactie meer. Handel is er om gedreven te worden en handje klap hoort daarbij heren/dames verkopers! >:( Als je niet krijgt wat je wilt kan je altijd nog een andere prijs geven die je WEL zou willen hebben.
Even voor de statistieken: Dirty-Harry, Race-Vlees en Santa-Cruz kan je rustig iets van kopen, die doen wat ze beloven