mini vs xtr schijf
Moderator:Beheerders
mini vs xtr schijf, wat is beter voor xc.
een vriend van mij zit hierover te twijfelen. Hij heeft wel gewoon een shimano a der
een vriend van mij zit hierover te twijfelen. Hij heeft wel gewoon een shimano a der
Re:mini vs xtr schijf
Waarom geen marta?
En als toch de keuze tussen die 2 moet liggen: Hope.
Beter, mooier afgewerkt, en veel meer remkracht, in my opinion.
En als toch de keuze tussen die 2 moet liggen: Hope.
Beter, mooier afgewerkt, en veel meer remkracht, in my opinion.
Na een paar vervelende incidenten weet ik dat ik nooit meer Hope monteer.
Shimano XTR: +extreem goede modulatie (veel beter dan Hope).
+lichter
+betere remhendels
-shimano ;D
Shimano XTR: +extreem goede modulatie (veel beter dan Hope).
+lichter
+betere remhendels
-shimano ;D
hope: past op de standaard IS naven...
Shitmano: heb je weer de ultradure XTR naven nodig ivm met die speciale aansluiting van schijf op naaf...
Mooi voor hope gaan zou ik zeggen.. Zijn veel mooier!!!
mzzl Gemini
Shitmano: heb je weer de ultradure XTR naven nodig ivm met die speciale aansluiting van schijf op naaf...
Mooi voor hope gaan zou ik zeggen.. Zijn veel mooier!!!
mzzl Gemini
Ik zou ook zeggen Marta.
Maar tussen die 2: De Hope"s
+ Fijnste remhendels ooit gemaakt
+ Lopen goed vrij in de modder
+ Remkraaaaacht!
+ Geen XTR "03 Flippers nodig!
- Gewicht?
- Looks moet je van houden!
Maar tussen die 2: De Hope"s
+ Fijnste remhendels ooit gemaakt
+ Lopen goed vrij in de modder
+ Remkraaaaacht!
+ Geen XTR "03 Flippers nodig!
- Gewicht?
- Looks moet je van houden!
xtr "03 kan ook op xt hendels eey...
ohja dus je koopt voor honderden euro"s xtr"s koopt voor nog es een bak met geld losse XT hendels en gooit die XTR"s inclusief shifter weg, omdat daar toch niemand interesse in heeft. of losse calipers en hendels en kabels kopen lijkt me ook nogal duur worden.
Denk dat Zag dan gelijk van plan is om met die XTR"s te gaan schakelen. En marta"s had ie toch juist net weggedaan?
Denk dat Zag dan gelijk van plan is om met die XTR"s te gaan schakelen. En marta"s had ie toch juist net weggedaan?
Het gaat dan ook om een vriend van ZAG, maar Marta"s remmen juist ultrabruut en goed.. En idd, XT hendels zijn ook mogelijk..
Maar: zijn ze zonder de centerlock schijven en XTR Flippers nog wel lichter als de Hope"s??
Me says: Hope Mini / Hayes Mag (+) / Magura Marta (SL)
Maar: zijn ze zonder de centerlock schijven en XTR Flippers nog wel lichter als de Hope"s??
Me says: Hope Mini / Hayes Mag (+) / Magura Marta (SL)
Wytze schreef:
ohja dus je koopt voor honderden euro"s xtr"s koopt voor nog es een bak met geld losse XT hendels en gooit die XTR"s inclusief shifter weg, omdat daar toch niemand interesse in heeft. of losse calipers en hendels en kabels kopen lijkt me ook nogal duur worden.
Bike2Build bijvoorbeeld verkocht da gewoon als set met xt hendels, dan hoef je niks weg te keilen dus....
-
- Forumbeheerder
Of meteen XT
Wachten tot 2004, en dan de XT kopen. heb je ook de flippers, als ie dat ook gelijk wilt.
Ik denk toch dat marta een mooie optie is...
Ik denk toch dat marta een mooie optie is...
ik zelf ben heel tevreden met mn hope mini, idd super remhendels en nog geen problemen, ook niet met mn xc4 op mn oude fiets, die waren nog eens 2e hands!!
Modulatie vind ik juist een van de beste punten bij de hope"s.
Modulatie vind ik juist een van de beste punten bij de hope"s.