Is dit wat ??? ??? ??? ??? ???

Of is deze beter ??? ??? ??? ??? ???
Moderator:Beheerders
Enduro schreef:
Niemand hier heeft ervaring met dit frame, dus niemand kan er een echte mening over geven, dat bedoelt Dirty Harry denk ik...
Wytze schreef:
ohja nog ff mijn mening (weinig zeggend), Ik vind die Dabomb het mooist, vooral omdat die MC al zo oud is en je em al zoveel ziet, verder vind ik die achtervering van de MC erg primitief en lijkt me niet de meest stijve (heeft die DaBomb niet ook veel meer veerweg?)
Wytze schreef:
OOH, Dit trek ik echt zo slecht: mister MC moet weer ff iemand z"n post afkraken >:( (Ik zeg het zelf toch al dan moet je het dan ook nog ff verder de grond inboren?),
btw, kom op zeg die San Andreas is net zo outdated als DeKerfs ;D![]()
smax schreef:
ik zou voor dabomb gaan....
niet voor deze, maar voor de volgende, hij komt nog wel....
even geduld nog:![]()
het schijnt dat bij het vorige model, de buisjes rond de demper nogal eens geraakt werden door enkels, vandaar is deze een stukje beter vind ik.
nu met Stable Platform Valve
Robin
Wytze schreef:
Tof ga je voor een echt frame!! Wat jij al allemaal op die FSR deed in Todtnau, dat belooft wat voor als je echt de juiste bike hebt!
ohja nog ff mijn mening (weinig zeggend), Ik vind die Dabomb het mooist, vooral omdat die MC al zo oud is en je em al zoveel ziet, verder vind ik die achtervering van de MC erg primitief en lijkt me niet de meest stijve (heeft die DaBomb niet ook veel meer veerweg?)