Intense UZZI SLX 1.5
Moderator:Beheerders
wreed gewoon, heel wreed
Re:Intense UZZI SLX 1.5
Nice, very nice, en nu maar spanken he! ;D

Zeg Plons, hoe geraak ik in die negerinnenhandel? Da brengt precies goe op

En... Wat gebeurt er met uw "oude" uzzi SL?
Wordt die bij het oud ijzer (alu) gezet?
Zeer brute bike! ;D
Wordt die bij het oud ijzer (alu) gezet?
Zeer brute bike! ;D
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
ziet er fijn uit, maar hoe rijdt em?
ja, ben ook wel benieuwd hoe die rijdt, vooral met dat veels te hoge bracket hoeveel centimeter is dat wel niet vanaf de grond? ::)
Wytze schreef:
ja, ben ook wel benieuwd hoe die rijdt, vooral met dat veels te hoge bracket hoeveel centimeter is dat wel niet vanaf de grond? ::)
idd, balhoofdhoek lijkt wel in orde, maar bracket staat wel ERG hoog. hoog zwaartepunt, dus minder stabiel lijkt mijn eerste indruk, maja theorie zegt niks zonder een uitgebreide praktijktest ;D
Als ie erop gaat zitten zakt ie toch nog meters in, dus dat hoge zwaartepunt zal wel meevallen. Bovendien wil je ook wat grondspeling hebben zodat je niet de hele tijd met de pedalen op de grond zit.
zonoskar schreef:
Als ie erop gaat zitten zakt ie toch nog meters in, dus dat hoge zwaartepunt zal wel meevallen. Bovendien wil je ook wat grondspeling hebben zodat je niet de hele tijd met de pedalen op de grond zit.
valt nog te bezien, als ik op mijn fiets de veerweg vergroot waardoor hij dus ook hoger komt wordt hij gevoelig onstabieler, "k heb dan natuurlijk ook genen intense natuurlijk
Nice, weer een mooie in de collectie erbij.

-
Lefty schreef:
;D Gij zijt gewoon ongelooflijk wur....... en 100 x rrrrrrrrrrrrrrrrrrr natuurlijk...
we staan elke keer weer paf van uwe collecties sletjes...
Mijn buurmeisje van 2 probeert ook altijd haar broertjes na te praten.
Kleine kinderen leren door iemand na te praten sneller zelf goed praten. Wat probeer jij?
Die headtube gussets lijken nogal op die "new & improved" gussets die je bij mountaincycle vindt.
Kinesis?
Kinesis?
legion schreef:
Kinesis?
Right...

Jah, als ik het logisch vond had ik het niet gevraagd eey...
Edit: nog wat beter gekeken, vorm verschilt duidelijk, maar techniek lijkt toch hetzelfde, en kinesis ging er nou juist een beetje prat op dat ze die techniek ontwikkelde hadden jadda jadda jadda
Edit: nog wat beter gekeken, vorm verschilt duidelijk, maar techniek lijkt toch hetzelfde, en kinesis ging er nou juist een beetje prat op dat ze die techniek ontwikkelde hadden jadda jadda jadda