XC in Zoetermeer ???
Moderator:Beheerders
Het schijnt dat je goed kunt biken achter of bij Snowworld in Zoetermeer. Das voor mij een half uurtje fietsen dus ik dacht ik ga daar eens heen. Alleen het enige dat ik kon vinden was een simpel grindpad. Het lijkt mij sterk dat dit om te biken is. En anders vond ik het wel erg beperkt. Weet iemand waar bij Snowworld, of ergens anders, ik moet zoeken en waar ik het parcours op kan (als dat er dus uberhaupt is)???
Alvast bedankt
Eric
Alvast bedankt
Eric
Re:XC in Zoetermeer ???
dan had ik het dus al gevonden ;D ik dacht eerst alleen dat dit een wandelpad was :-[
In ieder geval bedankt
In ieder geval bedankt
Trouwens, zijn er nog andere plaatsen, behalve Berschenhoek, daar in de buurt (misschien Noord AA ???) waar leuk te biken is?
Vlak achter de snowworld is niet het MTB parcours, je kan er leuk fietsen. Maar het is niet het offiecel parcours, wandelaars alsje ze tegen komt vriendelijk groeten en je kan er fietsen.
Op de andere heuvel is het officiele parcours. hij is een beetje moeilijk te volgen en je kan er twee versies rijden. De NK versie en de route zoals hij vroeger was. Ga een keertje op zondag fietsen en rij met iemand mee die het parcours kent.
Noord AA is leuk als je van asfalt houdt, NOT dus. Dichtsbij zijnde parcours is Noordwijk en dat is voor jouw niet zo dichtbij meer.
Ik fiets meestal op zondag in zoetermeer, thuisparcours, en ken beide routes en de alle andere paadjes. Dus als je wilt mail me maar een keer, dan laat ik je de routes wel zien.
Mail adres in mn profiel, ik hoor het wel
STZR
Op de andere heuvel is het officiele parcours. hij is een beetje moeilijk te volgen en je kan er twee versies rijden. De NK versie en de route zoals hij vroeger was. Ga een keertje op zondag fietsen en rij met iemand mee die het parcours kent.
Noord AA is leuk als je van asfalt houdt, NOT dus. Dichtsbij zijnde parcours is Noordwijk en dat is voor jouw niet zo dichtbij meer.
Ik fiets meestal op zondag in zoetermeer, thuisparcours, en ken beide routes en de alle andere paadjes. Dus als je wilt mail me maar een keer, dan laat ik je de routes wel zien.
STZR
Setzer schreef:
Vlak achter de snowworld is niet het MTB parcours, je kan er leuk fietsen. Maar het is niet het offiecel parcours, wandelaars alsje ze tegen komt vriendelijk groeten en je kan er fietsen.
STZR
Dus toch niet gevonden.

Anyway, you"ve got mail
Ook in rijswijk is een parcours.
Ik ben er zondag om een uur of 12 in zoetermeer en ik ken de route dus als je de weg wilt vragen enzovoorts....