Afspraken niet na komen van DP "ers

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Gesloten
enfucko
Re:Afspraken niet na komen van DP "ers

Bericht door enfucko » vr jun 06, 2003 10:36 am

hey bombproof erik

je gaat toch niet aan zijn zak zitten hey
want van homo achtige praktijken houden wij hier niet in vlissingen

SoloNijN

Bericht door SoloNijN » vr jun 06, 2003 3:22 pm

en wat gaan jullie doen dan?

laat die gast maar effe betalen....

Gast

Bericht door Gast » vr jun 06, 2003 3:26 pm

Zielig gespartel van de kuttige wanbetaler... Mooie is datie er niets van leert, maar vrienden maken doettie niet...

Ruffy, je gilt maar he. Ik wil niet bij jou in de auto btw ;)

SoloNijN

Bericht door SoloNijN » vr jun 06, 2003 3:32 pm

laten we anders effe een DP knokploeg oprichten?

8)

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » za jun 07, 2003 2:59 pm

Ruud schreef:
Zielig gespartel van de kuttige wanbetaler... Mooie is datie er niets van leert, maar vrienden maken doettie niet...

Ruffy, je gilt maar he. Ik wil niet bij jou in de auto btw ;)

Wat is er mis met mijn auto dan???

Gast

Bericht door Gast » za jun 07, 2003 7:27 pm

Jij?

:-*

SoloNijN

Bericht door SoloNijN » za jun 07, 2003 9:01 pm

lol.
(lees punt he ruud?)

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » di jun 10, 2003 7:46 am

Ruud schreef:
Jij?

:-*

Wahahaha..valt wel mee toch..hooguit een beetje asociaal rijgedrag...

whatever.. 8)

TheDick

Bericht door TheDick » di jun 10, 2003 2:55 pm

De wanbetaler aan Ruff heeft een grote mond.

Daar gaat DP wat aan doen.

We grijpen hem bij zijn kladden en slepen hem mee naar de Zeelandbrug. Aldaar komt een grote tierip tevoorschijn. Deze doet hij zelf onder dwang om zijn piel, juist achter denne eikel. Lekker strak. Aan de tierip zit een lang touw, netjes op een rol op het wegdek van de Zeelandbrug. Aan het andere eind van het touw zit zo"n stevige fiets, een bom-bestendige. Een hele zware, minstens 30 kg. De fiets gaat overboord, het touw wikkelt snel af. De wanbetaler schijt een berg op de grond dat wil je niet weten. Het touw wikkelt af. De wanbetaler gaat over zijn nek. Het touw wikkelt af. De wanbetaler roept om zijn moeder. Het touw wikkelt af. De wanbetaler roept nog net zijn pincode en geeft zijn pasje alvorens hij knock-out gaat. De stevige fiets raakt het water en zinkt naar de bodem. De wanbetaler wordt wakker in zijn eigen vuiligheid. En tast in zijn kruis. De tierip zit er nog. En een stukje van ca 2 meter touw dat over de reling bungelt. Het was een fake touw. De stevige fiets staat op de bodem, hebben de vissen ook wat te doen.

De wanbetaler heeft zijn lesje geleerd. Niet fokken met andermans spullen/geld, want de fiets waar de wanbetaler nu op rijd is onder dwang bekostigd door een forumlid en dat is te achterlijk voor woorden. Betalen die onderdelen en wel nu. Maak jou probleem niet andermans probleem, anders zijn er hier mensen die staan te popelen om zich er ook mee te bemoeien.

Het is geen probleem je adres gegevens te achterhalen, sterker nog.........................

Het zou zo jammer zijn als.......................

Even flinke vent zijn nu en je geld netjes ergens lenen en Ruff betalen. Netzoals iedereen betaalt als hij dingen aanschaft.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » di jun 10, 2003 3:06 pm

Bedankt voor je support..

Maar als t goed is heeft ie nu opdracht gegeven om het geld over te laten maken de 12e.

We zullen zien,,,

SoloNijN

Bericht door SoloNijN » di jun 10, 2003 3:07 pm

een wijze 4e post...of eerste 8)

Gast

Bericht door Gast » di jun 10, 2003 3:33 pm

Ruff Ryder schreef:
Bedankt voor je support..

Maar als t goed is heeft ie nu opdracht gegeven om het geld over te laten maken de 12e.

We zullen zien,,,

Wat denk je zelf? En dan nog, vind je niet een beeeeetje dat hij al meteen had moeten betalen.
En wie o wie zou TheDick nou zijn. Ik weet wel waar het op rijmt en het begint met een E :P

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » di jun 10, 2003 4:19 pm

Ik het het inmiddels al in de gaten.. ::)

TheDick

Bericht door TheDick » di jun 10, 2003 4:39 pm

Houdt kerk en staat gescheiden.
Houdt kerk en DP gescheiden,
Houdt BP en DP gescheiden.

BP = heilig dan ?? ;D

Nu kan ik als persoon meer mijn ei kwijt, en als ik zinnigs te melden heb doe ik dat onder de naam van BP.

K ben de rotste niet 8)

Ik las alleen het hele verhaal en de stoom kwam [weer] uit me oren.

Toen schoot me een filmfragment te binnen.

Mijn rechtvaardigheidsgevoel is overontwikkeld lijkt wel.

E

Gast

Bericht door Gast » di jun 10, 2003 4:54 pm

Alleen de opmaak van je berichten is al duidelijk [en het gebruik van haakjes ;) ].

Maar ik heb hetzelfde hoor, en niets tegen Ruffy, maar dit had je veel eerder aan moeten pakken. Elke idioot kan verzinnen dat z"n moeder zo arm is dat ze geld van je moest lenen om een koelkast te kunnen betalen (ik bedenk maar wat) maar dan nog: KOOP DIE VORK DAN NIET g****r! Past mooi een gezegde bij met Buffels en doodschieten en verkopen, maar dan andersom.

Welke film trouwens?

TheDick

Bericht door TheDick » di jun 10, 2003 5:40 pm

1-of andere B gansgter Al Capone film, zelfde verhaal alleen was daar het touw 1 meter langer dan het viaduct hoog was, en reed ie niet op een stevige fiets...................

8)

Gast

Bericht door Gast » di jun 10, 2003 8:18 pm

TheDick schreef:
1-of andere B gansgter Al Capone film, zelfde verhaal alleen was daar het touw 1 meter langer dan het viaduct hoog was, en reed ie niet op een stevige fiets...................

8)

Die van die stevige fiets had ik zelf al wel uitgevolgeltdtd. Zie je niet heel veel in die films... :P

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » di jun 10, 2003 9:23 pm

Ik ben nog steeds blij dat ik eerst geld over laat maken en dan pas de spullen verstuur, heb nu weer een probleempje aan de hand met een van de DP ers, naam noem ik (nog?) niet, maar als ik dus mijn spullen had verstuurd had ik dus nu geen geld en geen spullen meer. Ik ben zijn smoesjes ook meer dan beu (ik heb het geld overgemaakt, een week daarna; de bank had het naar de verkeerde rekening overgemaakt maar nu is het naar jouw rekening overgemaakt, inmiddels een week verder en nog geen geld. Dan; ik stuur je een mail met mijn adres; nooit gehad ik word er goddamn it schijtziek van!) en denk dat ik binnenkort maar zijn naam bekend zal maken zodat jullie gewaarschuwd zijn!

Gast

Bericht door Gast » wo jun 11, 2003 10:09 am

Santa Cruz schreef:
Ik ben nog steeds blij dat ik eerst geld over laat maken en dan pas de spullen verstuur, heb nu weer een probleempje aan de hand met een van de DP ers, naam noem ik (nog?) niet, maar als ik dus mijn spullen had verstuurd had ik dus nu geen geld en geen spullen meer. Ik ben zijn smoesjes ook meer dan beu (ik heb het geld overgemaakt, een week daarna; de bank had het naar de verkeerde rekening overgemaakt maar nu is het naar jouw rekening overgemaakt, inmiddels een week verder en nog geen geld. Dan; ik stuur je een mail met mijn adres; nooit gehad ik word er goddamn it schijtziek van!) en denk dat ik binnenkort maar zijn naam bekend zal maken zodat jullie gewaarschuwd zijn!

Dat komt me heeel bekend voor eigenlijk, iets TE zelfs...

TheDick

Bericht door TheDick » do jun 12, 2003 3:47 pm

Cash On Delivery van Pzytex perfecto.

Op tijd en poen bij zich. De waar overhandigd en ik kon weer naar me kantoor gummen.

Dus hulde aan de DP-er die wel weet hoe het moet !

E

Gast

Bericht door Gast » do jun 12, 2003 6:41 pm

TheDick schreef:
Cash On Delivery van Pzytex perfecto.

Op tijd en poen bij zich. De waar overhandigd en ik kon weer naar me kantoor gummen.

Dus hulde aan de DP-er die wel weet hoe het moet !

E

Precies, zelfde heb ik gehad met Wytze, Ruffy, Inzane, weet ik veel van wie ik allemaal iets heb gekocht of aan heb verkocht ;)

Naja, Ruben kreeg z"n geld iets later, maarja, ik m"n stuur"tje" ook :P

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » do jun 12, 2003 7:17 pm

Santa Cruz schreef: Ik ben nog steeds blij dat ik eerst geld over laat maken en dan pas de spullen verstuur, heb nu weer een probleempje aan de hand met een van de DP ers, naam noem ik (nog?) niet, maar als ik dus mijn spullen had verstuurd had ik dus nu geen geld en geen spullen meer. Ik ben zijn smoesjes ook meer dan beu (ik heb het geld overgemaakt, een week daarna; de bank had het naar de verkeerde rekening overgemaakt maar nu is het naar jouw rekening overgemaakt, inmiddels een week verder en nog geen geld. Dan; ik stuur je een mail met mijn adres; nooit gehad ik word er goddamn it schijtziek van!) en denk dat ik binnenkort maar zijn naam bekend zal maken zodat jullie gewaarschuwd zijn!
Goed, ik heb het hier dus over Geert Gebben, DP-alias Miker G, wat een gore leugenaar, ik mag hopen voor hem dat ik hem nooit tegen kom >:(

Gast

Bericht door Gast » do jun 12, 2003 7:23 pm

Santa Cruz schreef: [
Santa Cruz schreef: Ik ben nog steeds blij dat ik eerst geld over laat maken en dan pas de spullen verstuur, heb nu weer een probleempje aan de hand met een van de DP ers, naam noem ik (nog?) niet, maar als ik dus mijn spullen had verstuurd had ik dus nu geen geld en geen spullen meer. Ik ben zijn smoesjes ook meer dan beu (ik heb het geld overgemaakt, een week daarna; de bank had het naar de verkeerde rekening overgemaakt maar nu is het naar jouw rekening overgemaakt, inmiddels een week verder en nog geen geld. Dan; ik stuur je een mail met mijn adres; nooit gehad ik word er goddamn it schijtziek van!) en denk dat ik binnenkort maar zijn naam bekend zal maken zodat jullie gewaarschuwd zijn!

Goed, ik heb het hier dus over Geert Gebben, DP-alias Miker G, wat een gore leugenaar, ik mag hopen voor hem dat ik hem nooit tegen kom >:(
*Pssssst, NA de quote typen*

//edit: ligt het aan mij of zijn het vooral de mensen van de iets wat jongere leeftijdsgroep die verzuimen te betalen?

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » do jun 12, 2003 7:27 pm

Die Miker G had ik ook al niet echt een hoge pet van.. :-X

Zane!

Bericht door Zane! » do jun 12, 2003 8:12 pm

Miker G heb ik aan de lijn gehad en al, hij had toestemming van zn ouders en zou van ze een bedrag toe krijgen voor t kopen van mijn super v destijds... Voor een flink bedrag liet ie fijn nix meer van zich horen.... Zo iemand kan t bij mij dus nooit meer goed doen, dat lijkt me duidelijk... Dikke ass..

Zane

Gesloten