Re:Brandnetels.
Moderator:Beheerders
Tsjah met dit weer groeien ze weer als een gek, en ik rij er natuurlijk doorheen. Iemand een oplossing?
ik he al met koud water afgespoeld, moest helpen, maar doet nix...
En kheb er nog altijd last van, vanochtend erdoorheen gereden...
ik he al met koud water afgespoeld, moest helpen, maar doet nix...
En kheb er nog altijd last van, vanochtend erdoorheen gereden...
-
Niks van aantrekken, gewoon doorgaan!
Vincent
Vincent
urine werkt zeer goed...
- litespeed.ocoee.fs
Wat 100% goed werkt is weegbree, met als voordeel dat ze bijna altijd in de buurt van brandnetels te vinden zijn, vaak er naast.
weegbree????
dit is weegbree:
een blad even in elkaar frommellen, en op de plek even flink over de huid boenen, tot het groene sap er uitkomt. klaar.
weegbree????
dit is weegbree:

een blad even in elkaar frommellen, en op de plek even flink over de huid boenen, tot het groene sap er uitkomt. klaar.
litespeed.ocoee.fs schreef:
Wat 100% goed werkt is weegbree, met als voordeel dat ze bijna altijd in de buurt van brandnetels te vinden zijn, vaak er naast.
weegbree????
dit is weegbree:![]()
Kl*te, had ik moeten weten.... anyway: thnx voor de tip, voor volgende keer!
[
The Flying V schreef:
Niks van aantrekken, gewoon doorgaan!
Vincent
Wilde ik eerst wel doen jah, maar als je nu met typen gewoon tintelende vingers en handen krijgt, is het wel irritant...
[
stino schreef:
urine werkt zeer goed...
:-X :-X :-X
Jaha... ik ga een beetje over me handen pinkelen. Ik weet niet wat jij doet, maar dat heb ik liever niet.
Ik heb weleens gehoord dat Paardebloemen ook goed werken

ik douw ook altijd van die weegbrie over m"n been, dat werkt perfect...
mvg Ninko
mvg Ninko
-
gewoon hard zijn en doorrijde, op den duur denkt ge er ni meer aan, en na een paar minuten is het over, hangt denk ik af van persoon tot persoon...
Hmmz... dag erna: nog altijd tintelend gevoel.... toch minder leuk...
ken het, door de regen en zon van de laatste tijd groeien de brandnetels en bramen weer als een gek. Ik was laats bij nijmegen in Deutchland grafwegen aan het fietsen. Helemaal gek geprikt door die dingen. Als de kruidjes niet helpen, dan moet je proberen er niet aan te krabben. Daar wordt het pas erg van.................
Brandnetel on steroïd ofzo waar je mee hebt lopen knuffelen?
Als ik brandnetels aai heb ik er een minuut of 5 last van. Kan het dat je er allergisch voor bent ofzo?
PS. boterbloem werkt ongeveer net als weegbree.
Als ik brandnetels aai heb ik er een minuut of 5 last van. Kan het dat je er allergisch voor bent ofzo?
Als je er dan toch volledig van vol zit kan je maar beter enkele plukken en er een goed theeke van zetten, zuiverd het bloed es hééééééééééééél goed, en lekker!!!!!!!
Ben ook een keer vol de brandnetels in gereden,gevallen. Zat helemaal onder, gelukkig verkopen ze een zalfje genaamd prikweg heel toepasselijk en werkt prima. ;D
Gewoon niet aankomen, als je gaat krabben krijg je er alleen meer last van.
legion schreef:
Brandnetel on steroïd ofzo waar je mee hebt lopen knuffelen?
Zou best goed kunnen, vandaag bijna geen last meer van gehad.
Kreeg gister (nadat ik in de zon had gezeten) bultjes op me handen, precies waar ik was geneteld.

Och jah volgende keer meer opletten op die f*ck planten.
In ieder geval bedankt voor de tips!!
Bikel schreef:
Ben ook een keer vol de brandnetels in gereden,gevallen. Zat helemaal onder, gelukkig verkopen ze een zalfje genaamd prikweg heel toepasselijk en werkt prima. ;D
Ow je bedoelt prrrikweg! Ja das idd goed spul, maar ook tegen muggen en andere stekende insecten. Wat ik altijd van mijn oma (wie weet het beter dan zij nietwaar? geleerd heb is azijn erover te doen, gewoon een klein beetje op een doekje, ist meteen over.
azijn
dusssss
dusssss