Re:verkerk bij laatste 4!!!!!!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Pimiento

Bericht door Pimiento » ma jun 09, 2003 3:36 pm

JD = Real schreef: Is nu volgens mij nummer 24 van de wereld...maar waar ze dat toch allemaal op baseren?
JD
Bij elke partijwinst krijg je punten, en steeds meer punten naarmate je verder komt in een toernooi, dus RU bij een Grand Slam = Loads of points!

Verder: hoe meer punten, hoe hoger je staat, maar das logisch

edit: ik kan nergens vinden wat de stand op de wereldranglijst is, schijnbaar is de ATP championsrace het belangijkste ???, en daar staat Verkerk op een gedeelde 8e plaats.

zonoskar

Bericht door zonoskar » ma jun 09, 2003 5:52 pm

En weet je wat het ergste van die finale was? Nou? Op het journaal werd een vent geinterviewt die geen kaartje had weten te bemachtigen (op de zwarte markt). Die eikel (was natuurlijk een Hollander, dat zijn geen echte Nederlanders) leuk vertellen dat hij nog nooit bij een tenniswedstrijd is geweest en dat ie eigenlijk zelfs nog nooit een hele wedstrijd gezien had. Dan ben je toch echt wel een ei in mijn ogen.

En wat was het gaafste van de finale? Die spaanse supportsters :)

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het toppie wat meneer Verkerk heeft gepresteert, maar die Hollanders (zie fans van Jos Verstappen).......

/edit: ik had de uitslag ook bijna goed voorspelt: 6-1/6-2/6-3 zei ik aan het begin, het werd 6-1/6-3/6-2 :)

bikertek

Bericht door bikertek » ma jun 09, 2003 6:16 pm

zonoskar schreef:

En wat was het gaafste van de finale? Die spaanse supportsters :)

Zeer juist...

Plaats reactie