€ 500 beloning
Moderator:Beheerders
-
€ 500 beloning voor degene die zorgt dat mijn gestolen fiets terug komt.
het gaat om een cannondale scalpel 1000 uit 2003
fiets is voorzien van lefty vork,bbb carbon stuur,mavic ust wielen kleur van de fiets is bbs blank aluminium,er zit een draadloze flightdeck op.
framenummer:m011090 staat onder het bracket (trapas)
het gaat om een cannondale scalpel 1000 uit 2003
fiets is voorzien van lefty vork,bbb carbon stuur,mavic ust wielen kleur van de fiets is bbs blank aluminium,er zit een draadloze flightdeck op.
framenummer:m011090 staat onder het bracket (trapas)
-
Re:€ 500 beloning
waar woon je ergens?
-
waar is hij ergens gestolen?
-
sick rick schreef:
waar woon je ergens?
in nieuwegein (BIJ UTRECHT)
Je had je fiets zeker niet verzekerd hè??
Meneer Frapant schreef:
huh wie wel,????
dat doet toch niemand. Als je biked, zit je erop en wordt ie dus niet gejat en als je hem thuis parkeert valt ie onder de inboedel. Ik neem aan dat je niet op je mtb gaat stappen oid.
dusssss
EEY, niet van die onzinnige posts frapant!
zane
zane
Meneer Frapant schreef:
Haha, je gaat me toch niet vertellen dat je fiets verzekerd is he??? Zal wel dattie zo duur is :P
-
Juist als ie zo duur is, valt ie niet normaal te verzekeren...
Zou deze niet int cafe mogen dan zien tenminste meer dan 6 mensen t
Dude

Dude
zo onzinnig vind ik die opmerking over verzekering niet.. als ik mijn Klein ook zou gebruiken om even naar de winkel enzo te fietsen had ik hem allang laten verzekeren.. er is altijd wel een verzekeraar die de fiets kan verzekeren..
en anders naar de dierenarts gaan voor zo"n chipje voor huisdieren... stop je die in je fiets en kan je fiets gezocht worden M.B.V. de GPS...
en anders naar de dierenarts gaan voor zo"n chipje voor huisdieren... stop je die in je fiets en kan je fiets gezocht worden M.B.V. de GPS...
-
ik had hem niet verzekerd omdat niemand een atb van € 4500 wil verzekeren.
en dat van die hondenchip werkt niet via gps maar alleen als ze er een scanner langs halen dus dat lukt ook niet.
ben er goed ziek van want dit was tot nu toe mijn fijnste fiets.
en dat van die hondenchip werkt niet via gps maar alleen als ze er een scanner langs halen dus dat lukt ook niet.
ben er goed ziek van want dit was tot nu toe mijn fijnste fiets.
Hoe is het precies gebeurd? Op een toertocht? Uit je garage?
Er zijn er genoeg die zijn fiets laten verzekeren... want hoe snel wordt je niet door één of andere turk van je fiets gejast die er vervolgens mee vandoor gaat....ikkan het weten
Ik moest mijn mtb van ouders zelfs laten verzekeren en dat terwijl het maar een gare fiets was...dus zit nou niet meteen vanalles eruit teslaan,
Ik moest mijn mtb van ouders zelfs laten verzekeren en dat terwijl het maar een gare fiets was...dus zit nou niet meteen vanalles eruit teslaan,
Kan je eigenlijk de complete fiets verzekeren of enkel het frame? (heb ik ooit is gehoord van een verzekeraar)
Meneer Frapant schreef:
Er zijn er genoeg die zijn fiets laten verzekeren... want hoe snel wordt je niet door één of andere turk van je fiets gejast die er vervolgens mee vandoor gaat....ikkan het weten
Geen mens op aarde die er met mijn fiets vandoor gaat terwijl ik erbij ben en al zeker geen turk.
Dude
Meneer Frapant schreef:
want hoe snel wordt je niet door één of andere turk van je fiets gejast die er vervolgens mee vandoor gaat....ikkan het weten
dus zit nou niet meteen vanalles eruit teslaan,
alleen turken jatten fietsen?
:-*
nee...? Hoezo?
Turk, marokaan, surinamer, antiliaan, hollander, nederlander...whatever... everybody"s a suspect! Laten we niemand in hokjes gaan plaatsen, please?! Ik heb een keer achter een nederlander aan gezeten, en die was ook niet zo blij toen ik hem in z"n nekvel greep.
Maar als we het gaan hebben over fietsen t.w.v. €3500, is het verstandiger om deze dus wel te verzekeren. Want je weet maar nooit.... You could be that innocent bystander...
Hoe is je fiets gejat dan? Ze zegt zelf als je erop biked krijgen ze de fiets niet te pakken en thuis valt het onder inboedel.
PS. Ik heb mijn fiets wel verzekert en mijn nieuwe fiets (nog 1 week dan word ie geleverd) word ook verzekerd. Het kost wel wat om een dure fiets te verzekeren maar ik wil het risico niet lopen.
PS. Ik heb mijn fiets wel verzekert en mijn nieuwe fiets (nog 1 week dan word ie geleverd) word ook verzekerd. Het kost wel wat om een dure fiets te verzekeren maar ik wil het risico niet lopen.
- Xircuit
- Contacteer:
ja, precies.
en na de 3 jaar laat je 2 "gebruikte" sleutels zien en dan zeg je dat ie is gejat, vervolgens jas je het frame nummer eruit, sla je er iets anders in en verkoop je "m.
das het echte werk.
en na de 3 jaar laat je 2 "gebruikte" sleutels zien en dan zeg je dat ie is gejat, vervolgens jas je het frame nummer eruit, sla je er iets anders in en verkoop je "m.
das het echte werk.
Xircuit schreef:
ja, precies.
das het echte werk.
En door zulke kl00tzakken betaald iedereen zich nu scheel aan de premies >:(
Dude
de laatste keer dat ik een fiets verzekerde was ook echt de laatste, ??? ;D stelletje afzetters die verzekeraars voor 2100 gulden een fiets, kostte 520 gulden om te verzekeren en dan kreeg je maar 75% terug als tie gejat wordt
Vervolgens heb ik die fiets nooit in de stad gezet, want hij was al zoveel duurder geworden dat die 1500 die ik terug zou krijgen echt een schijntje zou zijn >:(
die fiets verzekeringen zijn leuk voor stadsfietsen, die lopen veel risico gestolen te worden en zijn veel goedkoper te verzekeren, of een goedkope mtb waar je dan bagagedrager en licht opzet zodat tie als stadsfiets wordt verzekerd voor de helft van de prijs en dan die kek zodra je de deur uit bent eraf donderen

die fiets verzekeringen zijn leuk voor stadsfietsen, die lopen veel risico gestolen te worden en zijn veel goedkoper te verzekeren, of een goedkope mtb waar je dan bagagedrager en licht opzet zodat tie als stadsfiets wordt verzekerd voor de helft van de prijs en dan die kek zodra je de deur uit bent eraf donderen
-
mijn fiets stond op de zaak, boven in het magazijn.
er is via het dak ingebroken.
omdat de fiets prive is en niet van de zaak valt hij niet onder de verzekering van de zaak.
er is via het dak ingebroken.
omdat de fiets prive is en niet van de zaak valt hij niet onder de verzekering van de zaak.