Spengle wielen
Moderator:Beheerders
-
Van m"n Spengle wieltjes model MTB-3 zijn de (rem)velgranden ingedrukt/ingesleten en nu lopen m"n HS-33 aan en gaan de remhandels op en neer. Weet iemand een bikezaak waar ze er een nieuwe velgrand op kunnen lijmen. (spengle schijnt failliet te zijn)
Tanks a lot, Sintesifreak.
Tanks a lot, Sintesifreak.
Re:Spengle wielen
nee zou ik niet weten.
weet je zeker dat je met van die kermis wielen wilt blijven rijden?
weet je zeker dat je met van die kermis wielen wilt blijven rijden?

-
Met deze kermis wielen heb ik tot voor kort nog nooit problemen gehad en ze zijn pas 5 jaar oud.monkey boy schreef:
nee zou ik niet weten.
weet je zeker dat je met van die kermis wielen wilt blijven rijden?![]()
Bovendien staan ze in een gepolijste Cannondale Super V2000
met een carbon achterbrug (banaan) supergeil.
Ik denk dat je ze kunt weggooien want even een nieuwe velgrand erop zetten....
Jammer ik vind ze persoonlijk heel erg mooi.
Jammer ik vind ze persoonlijk heel erg mooi.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Velgrand vervangen zou moeten kunnen, HED kan het wel (met hun eigen wielen) Een LBS gaat dat niet 1 2 3 kunnen. Spengle misschien wel... vraag het ze zelf:
Check http://www.spengle.at
Check http://www.spengle.at
Voorzover ik weet is Spengle niet op de fles
oz
oz
hoi ben je al iets wijzer geworden wat betreft het vervangen van je velgrand? ik heb zelf al 2jaar een paar spin wielen op zolder liggen met een slag in het achterwiel en een verrotte naaf in het voorwiel
ik heb ook alles afgezocht maar niemand kon me helpen.hoe staat het met jouw zoektocht?
:"(
ik heb ook alles afgezocht maar niemand kon me helpen.hoe staat het met jouw zoektocht?
:"(
Ik weet wel iemand die nog Spin wielen heeft die hij nooit meer gebruikt. Misschien kun je een deal maken

zonoskar schreef:
Ik weet wel iemand die nog Spin wielen heeft die hij nooit meer gebruikt. Misschien kun je een deal maken![]()
Wat een .... vrienden heb jij zeg Zonoskar...

Hey zonoskar, ik heb ook wel interesse in die dingen, heb je enig diee wat ze moeten gaan kosten en een fotootje ofzo?
bedankt.
bedankt.
Ik zal eens vragen. Die jongen heeft geen inet......
/edit: ik heb zelf ook een paar jaar met een MTB3 achterwiel gereden. In 1996 was dat cool
/edit: ik heb zelf ook een paar jaar met een MTB3 achterwiel gereden. In 1996 was dat cool

Zie bij te koop