Jackass gaat Zweden veel te ver
Moderator:Beheerders
Dinsdag 27 mei 2003 - STOCKHOLM - Steve-O (Stephen Glover), een van de bizarre grappenmakers uit de controversiële tv-serie Jackass (MTV), is dit keer te ver gegaan.
Hij zit vast in de Zweedse hoofdstad Stockholm op verdenking van het smokkelen van verdovende middelen.
Op zijn website had Steve-O al gemeld dat hij alvorens naar Zweden te vliegen een condoom met marihuana zou inslikken. Het condoom bleef aanvankelijk steken in zijn luchtpijp, maar is uiteindelijk met veel pijn en moeite toch verder zijn lichaam binnengedrongen. De politie kreeg lucht van de zaak en hield Glover aan. Hij wacht nu in zijn cel op het condoom en de rechtszaak.
Hij is vrijgelaten en kreeg een boete van 5000 euro en nog iets ( weet alleen niet waar ik het gelezen had)
Hij zit vast in de Zweedse hoofdstad Stockholm op verdenking van het smokkelen van verdovende middelen.
Op zijn website had Steve-O al gemeld dat hij alvorens naar Zweden te vliegen een condoom met marihuana zou inslikken. Het condoom bleef aanvankelijk steken in zijn luchtpijp, maar is uiteindelijk met veel pijn en moeite toch verder zijn lichaam binnengedrongen. De politie kreeg lucht van de zaak en hield Glover aan. Hij wacht nu in zijn cel op het condoom en de rechtszaak.
Hij is vrijgelaten en kreeg een boete van 5000 euro en nog iets ( weet alleen niet waar ik het gelezen had)
-
- Contacteer:
Re:Jackass gaat Zweden veel te ver
Jezus die gozer is echt zo smerig he, wie vreet er nu een condoom op met hasj
Wist dat ie bizarre dingen deed, maar dit is wel heeel bizar. maar ook wel weer lache trouwens

da gebeurt ng veel hoor zo condoomen mee drugs overal steken waar de zon nie schijnt en dan den vlieger op
-
Typisch iets voor Steve-O!
Ik vind het wel lachen. ;D
Ik vind het wel lachen. ;D
De politie kreeg lucht van de zaak

zane
-
De politie kreeg lucht van de zaak
Hij liet zeker een boertje? ;D
Hij is ondertussen alweer vrij gelaten, hij heeft geluk gehad dat ie de boete van 5000€ niet hoefde te dokken.
Ik vind die 5000 wel een beetje overdreven....
- cHoc
Dn Helle schreef:
Hij is ondertussen alweer vrij gelaten, hij heeft geluk gehad dat ie de boete van 5000€ niet hoefde te dokken.
sja, maar verdovende middelen zijn verdovende middelen, en als dat strafbaar is.
en dan nog afgezien van de kans dat de condoom gaat scheuren....
Ha, daarom was hij ff onvindbaar en niet op tijd om zen vliegtuig te halen? ;D ;D ;D
5000 euro veegt steve o waarschijnlijk zn kont mee af. T feit dat hij gearresteerd is is alleen maar reclame. Steve O zegt t altijd zelf al, hij zoekt niet te werken en daarom doet hij al die achterlijke stunts. Van mijn part heeft ie gewoon gelijk en is t een hele slimme en tegenwoordig hele rijke jongen die nooit meer hoeft te werken. De meeste stunts zou ik niet eens over nadenken om te doen, maar hij heeft t wel voor mekaar. Steve O rules.
Chek meteen ff op kazaa steve O the carrier ender en steve O dont try this at home. Zeker weten de ziekste films die ik ooit gezien heb.
Dude
Chek meteen ff op kazaa steve O the carrier ender en steve O dont try this at home. Zeker weten de ziekste films die ik ooit gezien heb.
Dude
De mensen uit Jackass zijn dus echt NIET rijk dude...
De mensen uit jackass zijn bij mijn weten dik binnengelopen met jackass the movie.
Ik neem aan dat je denkt dat ze niet rijk zijn omdat je cribs hebt gezien maar dit is opgenomen lang voordat de film in premiere ging.
Dude
Ik neem aan dat je denkt dat ze niet rijk zijn omdat je cribs hebt gezien maar dit is opgenomen lang voordat de film in premiere ging.
Dude
DudeHimself schreef:
De mensen uit jackass zijn bij mijn weten dik binnengelopen met jackass the movie.
Dude
You got point!
Maar ik betwijfel hoe lang ze die "rijkdom" vast kunnen (of hebben kunnen) houden...
Zekers wel, zij zijn allen dik miljonair, mede door die film ja.
Ik vind het trouwens wel een geweldige stunt, maar ik dacht dat je dat spul altijd moest roken? Eten kan natuurlijk ook, maar in een condoom??? Dat is stom, dan poep je je spul ook weer heel uit ;D ;D
Ik vind het trouwens wel een geweldige stunt, maar ik dacht dat je dat spul altijd moest roken? Eten kan natuurlijk ook, maar in een condoom??? Dat is stom, dan poep je je spul ook weer heel uit ;D ;D
woessie schreef:
Zekers wel, zij zijn allen dik miljonair, mede door die film ja.
Ze deden altijd al van die rare dingen, dus waarom dit niet?
Daarbij bleek het maar een "grapje" te zijn, wat de zweedse politie niet op prijs kon stellen...
http://www.youtube.com/watch?v=GCUVv4me ... 1&index=17FREAKaZOID schreef:Jezus die gozer is echt zo smerig he, wie vreet er nu een condoom op met hasj
Nee joh,vanaf 28 oktober is Jackass 3D te zien in de bioscoop.DeKerfs schreef:Iets met ouwe koeien....?

http://www.youtube.com/watch?v=WxOGwCH9nTM
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Jackass 3d "master blaster" .... Kort gezegd, lekker achter een straalmotor zitten.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1159491 ... aster.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/1159491 ... aster.html
zondag avond ff naar die film geweest, man wat zijn die gasten goed:D en gek natuurlijk. Ze hebben al zo veel rare dingen gedaan, en toch weten ze weer een film vol te krijgen met de meest achterlijke acties. Dingen die zooo dom zijn, dat ze ook weer grappig zijn Xd echt een aanrader
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx