Afspraken niet na komen van DP "ers
Moderator:Beheerders
-
Een Deal is een Deal..
En die PSylo is gewoon een goedkope instapvork, nix bijzonders..
Als hij de deal niet wilde, had ie hem niet moeten maken..! >:(
En nu regel ik het wel weer verder met hem, niemand hoeft hier mee te genieten dacht ik zo.. >:(
En die PSylo is gewoon een goedkope instapvork, nix bijzonders..
Als hij de deal niet wilde, had ie hem niet moeten maken..! >:(
En nu regel ik het wel weer verder met hem, niemand hoeft hier mee te genieten dacht ik zo.. >:(
Re:Afspraken niet na komen van DP "ers
hmmm, ik heb ooit eens een zilveren Chris King gekocht van iemand hier ...
was een goede deal en ook de persoon in kwestie die em verkocht was een geschikte gozer... kortom niks aan het handje...
mensen die als puntje bij paaltje komen geen geld hebben is niks nieuws, get used to it...

mensen die als puntje bij paaltje komen geen geld hebben is niks nieuws, get used to it...
hey ruff als je nietwil dat iereen mee geniet waarom zet je het dan op dp ? want dat snap ik niet hoor en ik koop gen ander dingen voor me bike want ik heb nu geengeld voor anderen dingen dus. en als ik wel gedl had gehad dan ws jij de eerste die z"n money kreeg dus ga nou niet lopen zeiken oke >:( >:( want ik heb gezegt dat je je geld krijgt dus dan krijg je dat ook oke en trouwens als je een vork verkoopt mag je ook wel de boog vast zetten ;D want die zat dus wel ff lekker los ey mazzel T
ik kocht meerdere dingen via DP, ging allemaal goed.
Ik verkocht dingen via DP en dat ging twee keer fout!
Volgens mij is het punt dat er redelijk veel mensen hier komen die geen geld hebben maar wel van alles willen hebben. Die roepen dat ze het willen kopen, willen dat ook maar als het op betalen aankomt hoor je niks meer.
Ik verkocht dingen via DP en dat ging twee keer fout!
Volgens mij is het punt dat er redelijk veel mensen hier komen die geen geld hebben maar wel van alles willen hebben. Die roepen dat ze het willen kopen, willen dat ook maar als het op betalen aankomt hoor je niks meer.
Ik zou sowieso niets kopen/ verkopen van/aan mensen die geen hoofdletters en punten in hun tekst kunnen zetten... :-X :-*
Ik heb al meerdere malen iets verkocht via internet. En er wordt gewoon eerst betaald en dan pas geleverd, simple as that. Wil de koper dit niet, dan kan er onder rembours verzonden worden. Ik heb ook altijd even telefonisch contact met de aspirant-koper om hele duidelijke afspraken te maken, dit voorkomt narigheid.
jep ook goede ervaring met onder rembours. kosten voor verzenden zijn voor de koper valt meestal wel mee. wel lullig als de koper het niet aanneemt zijn de verzendkosten voor jou
(gelukkig nog niet meegemaakt)

Ik heb al een paar dingen (frame, pedalen,achteras...) gekocht via dp en
altijd goed verlopen.
Verkopen daarintegen is wel kut. Lullen kunnen er veel.
Grtz
Tbx
altijd goed verlopen.
Verkopen daarintegen is wel kut. Lullen kunnen er veel.
Grtz
Tbx
hehe, ik had ook een mooie flater:
Gemini zocht cheapass shifter+der. Ik post dat ik nogwel een STX setje had die die wel gratis mocht hebben. Dus ik krijg een mailtje over die shifters en stuur ze uiteindelijk naar diegene op, blijkt dat helemaal niet gemini te zijn :-[. Ik vond het al wat raar dat ik 2 keer uit moest leggen wat de staat was en waar ik vandaan kwam enz ::)
Volgende keer iets beter op email adressen letten. Sorry Gemini en aan die andere dude: "krijg ik nog wel ff de verzendkosten?"
Gemini zocht cheapass shifter+der. Ik post dat ik nogwel een STX setje had die die wel gratis mocht hebben. Dus ik krijg een mailtje over die shifters en stuur ze uiteindelijk naar diegene op, blijkt dat helemaal niet gemini te zijn :-[. Ik vond het al wat raar dat ik 2 keer uit moest leggen wat de staat was en waar ik vandaan kwam enz ::)
Volgende keer iets beter op email adressen letten. Sorry Gemini en aan die andere dude: "krijg ik nog wel ff de verzendkosten?"
eeeh wytze nou je toch online bent, mail je me effe? ;D
eeh ik heb terug gemaild, kun je me bellen?
bikertek schreef:
Ik zou sowieso niets kopen/ verkopen van/aan mensen die geen hoofdletters en punten in hun tekst kunnen zetten... :-X :-*
kan ik ook niet hoor.... :P
-
Ruff,
Jou geval is kant en klare diefstal.
Als je hulp nodig hebt horen we het wel.
Dit soort zaken moet je niet tolereren, en rechtzaken kosten alleen tijd en geld.
Dit vraagt om ouderwetse actie, met andere woorden een begeleid bezoekje aan de PIN automaat. Ik denk dat Zane, Bram en ik je daarbij wel kunnen assisteren. Het moet maar eens afgelopen zijn.
De brutalen hebben de halve wereld roept men weleens, de niet-brutalen [of de socialen] hebben nog altijd de andere helft.
Fuck de wanbetalers !
E
Jou geval is kant en klare diefstal.
Als je hulp nodig hebt horen we het wel.
Dit soort zaken moet je niet tolereren, en rechtzaken kosten alleen tijd en geld.
Dit vraagt om ouderwetse actie, met andere woorden een begeleid bezoekje aan de PIN automaat. Ik denk dat Zane, Bram en ik je daarbij wel kunnen assisteren. Het moet maar eens afgelopen zijn.
De brutalen hebben de halve wereld roept men weleens, de niet-brutalen [of de socialen] hebben nog altijd de andere helft.
Fuck de wanbetalers !
E
crazy-t schreef:
en trouwens als je een vork verkoopt mag je ook wel de boog vast zetten
en trouwens als je een vork koopt, moet je zorgen dat je geld hebt en GEWOON BETALEN >:(
(lijkt mij tenminste, ik ken niet t hele verhaal uiteraard)
dusssssssss
B O M B P R O O F e r i k schreef:
Ik denk dat Zane, Bram en ik je daarbij wel kunnen assisteren.
Ikke?
...
Nou vooruit dan!
F-word de wanbetalers! :-*
Brum ik denk dat JIJ vooral je mond moet houden :-X
Ja had ik al gehoord van Koenie.. Moeten we toch nog een keertje over hebben want was een erg misverstand blijkbaar...
-
Ik bedoelde Bombproof-Bram natuurlijk.
Want ow ow wat heb ik een pesthekel aan die jonge gastjes die nog net niet huilend aan de telefoon hangen dat je alstjeblieft je vork voor ze vasthoud en niet aan een ander verkoopt, dit zelfs schriftelijk bevestigen, en dan puntje bij paaltje......
Je kunt ze erop aanspreken, zelfs naar het kantongerecht stappen, of pappie en mammie ervoor op laten draaien. Je zou eigenlijk 1 van die kuttekopjes helemaal aan de grond moeten helpen, hebben ze gelijk de eerste wijze les geleerd, waar anderen weer van kunnen leren !
E
Want ow ow wat heb ik een pesthekel aan die jonge gastjes die nog net niet huilend aan de telefoon hangen dat je alstjeblieft je vork voor ze vasthoud en niet aan een ander verkoopt, dit zelfs schriftelijk bevestigen, en dan puntje bij paaltje......
Je kunt ze erop aanspreken, zelfs naar het kantongerecht stappen, of pappie en mammie ervoor op laten draaien. Je zou eigenlijk 1 van die kuttekopjes helemaal aan de grond moeten helpen, hebben ze gelijk de eerste wijze les geleerd, waar anderen weer van kunnen leren !
E
dit ging zeker weer eens over crazy-t
-
enfucko schreef:
dit ging zeker weer eens over crazy-t
Lijkt me een algemeen verhaal..
Crazy-T heeft betaald zegt ie, heb alleen het geld nog niet op de rekening staan, dus nog ff afwachten.

-
ik en missje kopen ook regelmatig dingen en ook wel eens wat maar positieve en negatieve ervaringen zijn schering en inlag, wielen set zou zgan zijn maar as krom en lagers naar kl*te.
FRE krijgt van mij 10 pluspunten!! voor de verkop van de gladiator netjes! vanaf nu zal ik bij elke aankoop op dp gewoon een waardering voor de afsgesloten deal geven.... welkom in de nieuwe wereld
FRE krijgt van mij 10 pluspunten!! voor de verkop van de gladiator netjes! vanaf nu zal ik bij elke aankoop op dp gewoon een waardering voor de afsgesloten deal geven.... welkom in de nieuwe wereld
heb hier nog naven liggen geloof ik pervert
Gr Koen

Gr Koen
-
eigenlijk tot nu toe alleen goeie dingen mee gemaakt,
xtje wat xt shiftertjes verkocht en via pervert een dual frame gekocht ook perfect geregeld ;D :-*
xtje wat xt shiftertjes verkocht en via pervert een dual frame gekocht ook perfect geregeld ;D :-*
-
Voor iedereen die spullen verkoopt heb ik een wijze raad (jaja).
Zorg eerst dat je je geld hebt en stuur dan de spullen op. Doe ik ook altijd, eerst geld overmaken, dan spullen opsturen. Simpel toch?
Zorg eerst dat je je geld hebt en stuur dan de spullen op. Doe ik ook altijd, eerst geld overmaken, dan spullen opsturen. Simpel toch?
Op die manier kan de verkoper niet genaaid worden, maar de koper des te meer.
Maar wat vinden de mods van een dergelijk systeem, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...
Maar wat vinden de mods van een dergelijk systeem, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...