Keuze maken... (Onza Te Koop)
Moderators:JJ, Beheerders
Je hebt een euro of 700 ter beschikking...
Je kunt kiezen uit een Onza T-raptor of een 2e hands Speci P3 met allemaal 2e hands meuk erop...
je hoeft niet ver te gaan fietsen, voor xc heb je een andere fiets, en hij is puur bedoeld om mee te gaan ua-en...
Welke kies je dan??
mvg Ninko
Je kunt kiezen uit een Onza T-raptor of een 2e hands Speci P3 met allemaal 2e hands meuk erop...
je hoeft niet ver te gaan fietsen, voor xc heb je een andere fiets, en hij is puur bedoeld om mee te gaan ua-en...
Welke kies je dan??
mvg Ninko
Re:Keuze maken...
Voor UA?? P3 it is...
is die daar niet te zwaar en groot voor, er zit een verende vork in... en ik heb er niet al te beste schijfremme bij...
Een t-raptor weegt ongeveer 9 kilo... een p3 een kilo of 12
-
P3, die T-raptor is puur trial, daar zal je niet veel mee kunnen UA"en...
Ninko schreef:
is die daar niet te zwaar en groot voor, er zit een verende vork in... en ik heb er niet al te beste schijfremme bij...
UA is nogal veel springen/droppen e.d. Enige vering zal daar wel handig zijn.. UA en Trial zijn wel ff totaal verschillende discipline"s...
Ik heb toch echt bij rijtechniek van die filmpjes gezien dat ze met zo"n monty ofzo met 26"wielen door de stad rijden en alle muurtjes en zo kunnen pakken en ook drop van ongeveer 2 meter... Volgens mij is een p3 toch wat meer dat trail enzo??
Mijn ellebogen/polsen vinden dat vering toch misschien best handig is....
Het is wat je wil... en vooral wat je rijstijl is... Ik ben iemand die bij het urbaan rijden meer trialstijl heeft (of wil kweken) en dus niet met volle geweld ergens mezelf afgooien. Dat komt nogwel maar dan wil ik eerst techniek genoeg hebben om em met finesse neer te zetten en niet te kwakken.
Ik ga trouwens met een norco trial frame rijden met een 60mm fox vanilla in en later dan de vaste stalen vork.
greetz
bettes
Ik ga trouwens met een norco trial frame rijden met een 60mm fox vanilla in en later dan de vaste stalen vork.
greetz
bettes
P3 is stevig. Ideaal voor UA...
Grtz
Tbx
Grtz
Tbx
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
P.3 doen. echt waar. Ik heb hem ook en is voor Urban (zover ik er urban op rij) ideaal. Hij"s stijf. Licht genoeg om mee te jumpen. En als je de spezi folder moet geloven zelfs gemaakt voor Urban.
Rinse
Onza is puur trial waar mensen als JD ook heeeel blij mee zijn.
RInse
Rinse
Onza is puur trial waar mensen als JD ook heeeel blij mee zijn.
RInse
[off topic]
60mm Fox vanille? Hoe dat?
legion schreef:
[off topic]
Vork 2cm laten droppen zodat je maar 6 cm veerweg hebt + ze is straffer dan. (2cm preload)
Grtz
Tbx
idd my buddy tbx heeft het goed.
extra spacer onder demperstaaf... dus ie zakt 20mm extra
Je kan dan een 20mm kortere veer zoeken of je veer 20mm opspannen
greetz
bettes
extra spacer onder demperstaaf... dus ie zakt 20mm extra
Je kan dan een 20mm kortere veer zoeken of je veer 20mm opspannen

greetz
bettes
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
julius da monkey schreef:
p3, het oog wil ook wat
Geloof mij die Raptor is ook mooi om te zien hoor..
Rinse
Re:Keuze maken... (Onza Te Koop)
Nou we hebben nu de onza, maar hij moet helaas weer weg omdat hij last heeft van z"n rug, (die rug van hem is echt niks waard) dus de fiet is 2 weken oud en 5km is er mee gefietst... De remmen zijn al omgedraait en ontlucht... (als je de fiets vanuit engeland koopt zitten de remmen namelijk verkeerd om, de linker remgreep is dan rechts..)
mvg Ninko
mvg Ninko
nu een p3 kopen?
die is zeker niet lelijk

idd, maar heeft er niemand interesse in een onza???? Mensen hij is splinternieuw...
En heeft iemand een soort forum als dit maar dan niet over mountainbike maar trail, kan ik hem daar ook ff te koop zetten...
mvg Ninko
En heeft iemand een soort forum als dit maar dan niet over mountainbike maar trail, kan ik hem daar ook ff te koop zetten...
mvg Ninko
Mensen hij is nieuw!!!! ;D over de prijs valt te praten...
zoals dieje kerel met zijn B1 in Hasselt, die zonder reden tegenbEttEs schreef: en dus niet met volle geweld ergens mezelf afgooien. Dat komt nogwel maar dan wil ik eerst techniek genoeg hebben om em met finesse neer te zetten en niet te kwakken.
vriendelijke terrasbedienden begint te muilen ?
keihard trappen --> stoppen met trappen --> van een verhoogje afvallen --> toevallig op twee wielen landen --> en dan doen alsof em Bender is --> .........tssssssss zielig.
Maar ik zou voor de P3 gaan tenzij je echt puur trial gaat rijden.
Ik dacht echt da da bender was
zone grote bek da moet ne amerikaan zijn (of ene van heusden)
greetz
bettes

greetz
bettes
FF Ontopic blijve... moet van die fiets af ;D
Dan moet je heel ontopic bij "te koop" zijn...
dus men achtergevel kan je op :-*
greetz
bettes

dus men achtergevel kan je op :-*
greetz
bettes