Vraagje van een beginneling
Moderators:JJ, Beheerders
Zijn der hier mensen die ervaring hebben met een Kona Stinky Primo 2002, ik ben van plan om zo een te kopen, maar ik ga alleen mountainbiken in het West-Vlaamse Heuvelland. Zou dat een handige fiets zijn om alleen maar zo te rijden???
Merci é
Merci é
Re:Vraagje van een beginneling
Een Stinkende Kona is natuurlijk wel ne freeraider en gene cross country.
-
- Forumbeheerder
zou dat ni doen.
Kona zijn heel goeie fietsen maar ze trappen nie echt erg efficient. Ja kan beter naar een fully kijken die minder energieverlies heeft.
Kona zijn heel goeie fietsen maar ze trappen nie echt erg efficient. Ja kan beter naar een fully kijken die minder energieverlies heeft.
Nope, zou ikke nie doen!!!!!!
Geef je centjes maar uit aan iet dat nie zo "free" minded is.
Al ben ik er soms ook wel sterk over aan"t denken om nog zo ene te kopen ( ne Nicolai of zo). Maar de streek van den Kemmel is nie echt het terrein ervoor é, wees nu eerlijk.Hint, ga es naar"t Kluisbos....daar kan je wel es grof uit de kant scheuren, of de ardennekes natuurlijk.Ieper-La Roche is wel een afstandje é ;D
Maybe een Liquid van Trek, is da nikske voor je?? Is wa zwaar maar dat moet je erbij pakken é voor een modelleke waar je zowel "free" kan mee rijden als XC.
Of doe als ik, rij met een Feul......kunt ge ook wel lekker fast mee gaan.
Zijn maar hints é
CU
Geef je centjes maar uit aan iet dat nie zo "free" minded is.
Al ben ik er soms ook wel sterk over aan"t denken om nog zo ene te kopen ( ne Nicolai of zo). Maar de streek van den Kemmel is nie echt het terrein ervoor é, wees nu eerlijk.Hint, ga es naar"t Kluisbos....daar kan je wel es grof uit de kant scheuren, of de ardennekes natuurlijk.Ieper-La Roche is wel een afstandje é ;D
Maybe een Liquid van Trek, is da nikske voor je?? Is wa zwaar maar dat moet je erbij pakken é voor een modelleke waar je zowel "free" kan mee rijden als XC.
Of doe als ik, rij met een Feul......kunt ge ook wel lekker fast mee gaan.
Zijn maar hints é
CU
Wat dacht je van een Specialized Enduro??
Echt een perfecte fiets!!
Echt een perfecte fiets!!
op de mont du cats kan je deze wel gebruiken met de mooie drop-off . ;D
- King Zeus @ DirtE19
specalized stumpjumper???
wOOdy rijdt hier ook mee en was onlangs mee gaan freeriden in Boullion...
met een degelijke voorveer en goed verstelbare demper moet dit zekers lukken iig xc rijden en lichte freeride
dat denk ik ervan. King Zeus
wOOdy rijdt hier ook mee en was onlangs mee gaan freeriden in Boullion...
met een degelijke voorveer en goed verstelbare demper moet dit zekers lukken iig xc rijden en lichte freeride
dat denk ik ervan. King Zeus