atb tocht
Moderator:Beheerders
-
Op zondag 29 februari is er een tocht in Gemert.Met 2 afstanden,namelijk 30 en 50km.Je kunt starten tussen 9 en 10.00 uur.Het adres is sportcentrum fitland aan de d / v Asdonckstraat 23-25
Re:atb tocht
Leuk, ik heb in Gemert op school gezeten. Waar loopt de route ongeveer, richting Handel en Boekel?
die heb ik vorig jaar gefietst super mooie tocht veel singletrack werk, pracht tocht, goede verzorging half weg. een aanrader

adrie scc03 schreef:
Op zondag 29 februari is er een tocht in Gemert.Met 2 afstanden,namelijk 30 en 50km.Je kunt starten tussen 9 en 10.00 uur.Het adres is sportcentrum fitland aan de d / v Asdonckstraat 23-25
Mountainbike Veldtoertocht
Donderdag 26 februari, GEMERT - Mountainbike-vereniging A.T. Beasts uit Gemert houdt zondag haar jaarlijkse NTFU-veldtoertocht.
Iedereen kan meedoen. Er is een keuze uit drie afstanden, 30, 45 en 55 kilometer.
De routes volgen onverharde paden in de bossen rond Gemert, Handel en Bakel. Ze zijn met linten afgezet. Halverwege is er een pauzepunt en een technisch steunpunt voor eventuele pechvogels.
Inschrijven kan van 09.00 tot 10.00 uur bij sportcentrum Fitland aan de Vicaris van der Asdonckstraat in Gemert.
het was weer geweldig, zij die er niet waren hebben weer een fantastische tocht gemist

Ik heb gehoord , dat toen het begon te "dooien" , er verschillenden op hun bek gingen.
Heb die ochtend het beroep van MTB tegenstander uitgeoefend nl. wandelaar gespeeld in ons lokale bos.
Mijn broer , vanuit zijn auto , zag die middag dat er een zwaar op zijn bek ging op de vaste route in Deurne. ( laatste bultje na +/- 8,5 km )
Heb die ochtend het beroep van MTB tegenstander uitgeoefend nl. wandelaar gespeeld in ons lokale bos.
Mijn broer , vanuit zijn auto , zag die middag dat er een zwaar op zijn bek ging op de vaste route in Deurne. ( laatste bultje na +/- 8,5 km )