GRG Bouillon
Moderator:Beheerders
Wie heeft gereden en welke afstand + de eindtijd
Ik zelf heb de 90 gereden, nou ja eigelijk de 95 want we hebben met een groepje een lus extra gereden doordat we weer op een zelfde punt uit kwamen en toen maar gewoon dezelfde route weer verder reden en later wel de juiste afslag naar links namen..... Toch een kwartier verloren terwijl we rond de 10e plaats reden....
UIteindelijk binnen in 4 uur 29 min en 20 sec. 24 min nog wa achter de eerste, hadden er dus 15 minder kunnen zijn...... Maarja volgend jaar beter!!! 26e plaats algemeen trouwens.
GreetZ Rob
Ik zelf heb de 90 gereden, nou ja eigelijk de 95 want we hebben met een groepje een lus extra gereden doordat we weer op een zelfde punt uit kwamen en toen maar gewoon dezelfde route weer verder reden en later wel de juiste afslag naar links namen..... Toch een kwartier verloren terwijl we rond de 10e plaats reden....
UIteindelijk binnen in 4 uur 29 min en 20 sec. 24 min nog wa achter de eerste, hadden er dus 15 minder kunnen zijn...... Maarja volgend jaar beter!!! 26e plaats algemeen trouwens.
GreetZ Rob
Re:GRG Bouillon
Team wedstrijd en 70 km, tijden weet ik zo niet. De organisatie was ook zwaar kut dit jaar, geen bevestiging van inschrijving, route slecht aangegeven, erg veel reden verkeerd. Geen onderdelen meer te koop in de tent, etc.
-
Ruben schreef:
Team wedstrijd en 70 km, tijden weet ik zo niet. De organisatie was ook zwaar kut dit jaar, geen bevestiging van inschrijving, route slecht aangegeven, erg veel reden verkeerd. Geen onderdelen meer te koop in de tent, etc.
Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb. Met het jaar meer deelnemers zonder extra voorzieningen te treffen.
Het fout rijden is iets wat ik nu al WEER heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel gehoord heb.
Maar waarom zouden ze er iets aan doen: ze komen toch wel en wij lopen lekker binnen is het moraal van die lui.
Inderdaad, ik heb vorig jaar niet meegedaan maar dit jaar toch niet fout gereden ondanks de aangepaste routes. Maar een boel anderen wel.
Ach ja...
Ach ja...
klopt, vorig jaar was het beter. Ook wij reden verkeerd, 5 km mis op een stuk waar we links moesten ipv rechts. En dus idd 15 a 20min naar de haaien. Was zwaar klote want ik was de tocht van men leven aan het rijden ;D.
Voorinschrijving was ook slecht, nooit iets ontvangen. gelukkig daar geen problemen gehad.
Voorlopig voor ons toch de laatste keer, we hebben nu 2 keer meegedaan en hebben het wel gezien.
mvg Ed
Voorinschrijving was ook slecht, nooit iets ontvangen. gelukkig daar geen problemen gehad.
Voorlopig voor ons toch de laatste keer, we hebben nu 2 keer meegedaan en hebben het wel gezien.
mvg Ed
geen probleem .... volgend jaar vindt de GRG niet meer plaats.... :"(
chrismtb schreef:
geen probleem .... volgend jaar vindt de GRG niet meer plaats.... :"(
Wie weet nu wat de waarheid is, gaat het in 2004 wel of niet door?
GRG gaat volgend jaar niet door.
Tenminste, dat hebben de organisatoren me verteld, na de raid.
En anders was ik toch niet meer gegaan.
veel te duur voor veel te slechte organisatie.
grtz
Maarten
Tenminste, dat hebben de organisatoren me verteld, na de raid.
En anders was ik toch niet meer gegaan.
veel te duur voor veel te slechte organisatie.
grtz
Maarten
ik heb het volgende gehoord :
Naar het schijnt is de verantwoorderlijke opgepakt door de politie wegens verdenking van diefstal...
Een goede kennis van mij had samen met nog 40 andere personen een hotel/kamer gereserveerdb bij een kennis van de organisator. Toen deze smorgens opstonden waren ALLE fietsen verdwenen in de nochtans afgesloten ruimte.
Allemaal verklaring moeten afleggen.
Na een paar maanden (belgische justitie heh) moest mijn kennis terug een verklaring gaan afleggen want toen bleek er een verband te bestaan tss de diefstal en de organisatie.
Mooi kut voor mijn kennis,want zijn fiets is hij helemaal kwijt en geld heeft de organisatie ook niet om het te betalen.
Dat is dus wat ik gehoord heb van een slachtoffer.
Naar het schijnt is de verantwoorderlijke opgepakt door de politie wegens verdenking van diefstal...
Een goede kennis van mij had samen met nog 40 andere personen een hotel/kamer gereserveerdb bij een kennis van de organisator. Toen deze smorgens opstonden waren ALLE fietsen verdwenen in de nochtans afgesloten ruimte.
Allemaal verklaring moeten afleggen.
Na een paar maanden (belgische justitie heh) moest mijn kennis terug een verklaring gaan afleggen want toen bleek er een verband te bestaan tss de diefstal en de organisatie.
Mooi kut voor mijn kennis,want zijn fiets is hij helemaal kwijt en geld heeft de organisatie ook niet om het te betalen.
Dat is dus wat ik gehoord heb van een slachtoffer.
Maar VOOR de rit ging het gerucht al rond dat het de laatste tocht zou zijn en wel wegens het niet meewerken van de gemeente.
grtz
Maarten
grtz
Maarten
40 fietsen gestolen en niemand iets van gehoord of gezien ? :"(
Algoe dak niet in da hotel zat :-X
Algoe dak niet in da hotel zat :-X
Plons, is die gast ook een member van de secret Tibetan Dwergpony Breeding Society?!
Heb in "02 de 130 km. gereden en vorig jaar de 160. Was gelijk de laatste keer dat ik me daar voor ingeschreven heb. Route was niet goed aangegeven en ben danook, en met mij vele anderen, meerdere malen verkeerd gereden. Voorzieningen zoals eten en drinken onderweg waren echter wel top !