Grand Raid Godefroy
Moderator:Beheerders
heeft iemand hier al zen papieren gekregen voor afhaling nummer??
want 1 week voor de start nog nix gezien.
mvg Ed
want 1 week voor de start nog nix gezien.
mvg Ed
Re:Grand Raid Godefroy
TJa ik zit met het zelfde probleem. Heb redelijk laat ingeschreven en betaald maar nog wel voor de gestelde einddatum. Wat is de "normale" procedure, dus hoe is het de laatste jaren gegaan? Heb trouwen vorige week al een mailtje gestuurd naar de oragnisatie maar die geven niet thuis.
Wie heeft de wijsheid?
Wie heeft de wijsheid?
Wel, ik heb dezelfde dag nog een mailtje gestuurd en een uurtje later had ik al antwoord.
Er is iets misgelopen maar de namen zijn genoteerd en ik kan aan de infobalie onze startnummers afhalen.
Ik had de inschrijvingen gedaan de eerste dag dat het mogelijk was, onze nummers zijn dan ook
7001 en 7002 ;D ;D ;D, dat bordje krijgen ze nooit meer terug
dus neem gewoon je betalingsbewijs mee en ga naar de infobalie.
mvg Ed
Er is iets misgelopen maar de namen zijn genoteerd en ik kan aan de infobalie onze startnummers afhalen.
Ik had de inschrijvingen gedaan de eerste dag dat het mogelijk was, onze nummers zijn dan ook
7001 en 7002 ;D ;D ;D, dat bordje krijgen ze nooit meer terug

dus neem gewoon je betalingsbewijs mee en ga naar de infobalie.
mvg Ed
Heb vandaag al weer een mailtje gestuurd, en weer niets terug. Gebruik het adress dat op de site gegeven wordt; grand.raid.godefroy@skynet.be maarja geen suck6. Gebruik jij een ander?? Tijd gaat wel een beetje dringen.....
Rinuz schreef:
Heb vandaag al weer een mailtje gestuurd, en weer niets terug. Gebruik het adress dat op de site gegeven wordt; grand.raid.godefroy@skynet.be maarja geen suck6. Gebruik jij een ander?? Tijd gaat wel een beetje dringen.....
no, dezelfde. Maar als je betalingsbewijs kan voorleggen moeten ze je een startnummer geven,
of anders maak je daar een relletje ;D
zou ik in ieder geval doen.
mvg Ed
inschrijving ging bij ons ook niet zo lekker, hebben net twee weken de papieren binnen. En dit na gemailt te hebben. Nu gaat alles goed en hebben we er reuze zin in !
Tot ziens in Bouillon.
Tot ziens in Bouillon.
Ruben schreef:
i"ll be there, zal door tekort aan conditie wel weer de 70 worden...
Sluit ik me helemaal bij aan. Ben er ook, rijd ook de 70, heb ook een gebrekkige conditie.
Ps.:
Zullen we na afloop samen douchen???