toertocht valkenburg
Moderator:Beheerders
-
ik wil graag eens effe peilen of er meer mensen hebben gefietst afgelopen zondag, ik vond het nl een zeer slechte tocht (en dat voor € 8,00):
1) de route was veel over asfalt
2) de 2e lus was niet te vinden, en bij navragen aan de organisatie, kon ook niemand dat vertellen ?
weggegooid geld, en voor volgend jaar, iedereen is gewaarschuwd !!
Mh2d is 10000 keer beter.
S-work John
1) de route was veel over asfalt
2) de 2e lus was niet te vinden, en bij navragen aan de organisatie, kon ook niemand dat vertellen ?
weggegooid geld, en voor volgend jaar, iedereen is gewaarschuwd !!
Mh2d is 10000 keer beter.
S-work John
Re:toertocht valkenburg
Ook al was de route slecht, je moet er ook rekening mee houden dat het de 1e keer is dat het evenement wordt gehouden. Ik zou dus al niet te vroeg gaan beoordelen over aankomend jaar want daar staan grootse plannen voor op stapel.
Een vergelijking trekken met de Mh2d vind ik trouwens best vergezocht.
Een vergelijking trekken met de Mh2d vind ik trouwens best vergezocht.
Ow ik vond de tocht best geslaagd hoor. Misschien omdat wij de 2e lus niet hadden gedaan maar ik vond alles wel professioneel overkomen en het was erg goed georganiseerd. Vooral de tocht door de grotten vond ik wel leuk, is toch eens iets anders dan bos en weilanden
.
Qua mening over het asfalt ben ik het ook niet helemaal met je (-->s-works)
eens. Ik denk dat de verhoudingen zo"n 70% onverhard en 30% verhard waren. Dat vind ik best redelijk voor een toertocht want je moet toch een keer naar een ander stukje bos om daar te rijden en daartussen zit altijd wel wat asfalt....

Qua mening over het asfalt ben ik het ook niet helemaal met je (-->s-works)
eens. Ik denk dat de verhoudingen zo"n 70% onverhard en 30% verhard waren. Dat vind ik best redelijk voor een toertocht want je moet toch een keer naar een ander stukje bos om daar te rijden en daartussen zit altijd wel wat asfalt....
De grot heeft het kostenplaatje grotendeels bepaald. Als je eens wist hoeveel tijd en geld hier in is gaan zitten...noem de verlichting en een noodverlichting. Volgend jaar zal de route anders zijn, en de prijs lager....aangezien we op meer deelnemers kunnen rekenen.
Overigens vind ik het apart dat mensen 8 euro duur vinden voor 2x bevoorrading met Born sportdrank, bananen en peperkoek, 2 volledige toerlussen (met controleurs en EHBO), een lus door de grot. Ga naar een café, bestel 3 drankjes en je zit aan dezelfde prijs. (Overigens maakt de organisatie geen winst)
Maar goed, wij gaan voor volgend jaar weer aan de slag om een mooi mountainbike evenement neer te zetten. Kritiek horen we graag en denk je het beter te kunnen...kom helpen in de organisatie zou ik zeggen.
Overigens vind ik het apart dat mensen 8 euro duur vinden voor 2x bevoorrading met Born sportdrank, bananen en peperkoek, 2 volledige toerlussen (met controleurs en EHBO), een lus door de grot. Ga naar een café, bestel 3 drankjes en je zit aan dezelfde prijs. (Overigens maakt de organisatie geen winst)
Maar goed, wij gaan voor volgend jaar weer aan de slag om een mooi mountainbike evenement neer te zetten. Kritiek horen we graag en denk je het beter te kunnen...kom helpen in de organisatie zou ik zeggen.

Irmo schreef:
De grot heeft het kostenplaatje grotendeels bepaald. Als je eens wist hoeveel tijd en geld hier in is gaan zitten...noem de verlichting en een noodverlichting. Volgend jaar zal de route anders zijn, en de prijs lager....aangezien we op meer deelnemers kunnen rekenen.
Maar goed, wij gaan voor volgend jaar weer aan de slag om een mooi mountainbike evenement neer te zetten. Kritiek horen we graag en denk je het beter te kunnen...kom helpen in de organisatie zou ik zeggen.![]()
er zijn altijd mensen die moeten zeiken :P
Inderdaad !
Ik vond het een geweldige tocht. De bevoorrading was fantastisch, helaas ben ik zo stom geweest om die Bidons weg te gooien.
Een losse bidon in de winkel kopen is tegenwoordig ook al geen goedkoop grapje meer ;D
Helemaal tijdens een toertocht moet je toch nog tijd genoeg hebben om die gratis dure bidons in je rugzak te stoppen.
Ben volgend jaar zeker weer van de partij !
Ik vond het een geweldige tocht. De bevoorrading was fantastisch, helaas ben ik zo stom geweest om die Bidons weg te gooien.
Een losse bidon in de winkel kopen is tegenwoordig ook al geen goedkoop grapje meer ;D
Helemaal tijdens een toertocht moet je toch nog tijd genoeg hebben om die gratis dure bidons in je rugzak te stoppen.

Ben volgend jaar zeker weer van de partij !
ow die ben ik helemaal niet tegengekomen...alleen de peperkoek, bananen
en de BORN drank ;D