Van 16-hoven naar Vlaardingen

Mooie toertocht in het verschiet of zojuist gereden? Deel je bevindingen hier.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Splinter
Van 16-hoven naar Vlaardingen

Bericht door Splinter » di jun 03, 2003 12:41 pm

Van de week moet ik nog even naar vlaardingen en omdat ik een gloeiende hekel heb aan de NS ga ik op de fiets. Ik kom vanuit Bleiswijk dus ik denk dat het een klein uurtje :o blazen is. Maar.......... tot de spaansepolder/16-hoven weet ik de weg maar hoe kom ik vanaf daar ik Vlaardingen. Zeg maar bij de afrit van de snelweg (A20). Vanaf hier weet ik dat er weer een fietspad naast de weg, die ik met de auto rijdt, ligt.

Eric

Milio

Re:Van 16-hoven naar Vlaardingen

Bericht door Milio » di jun 03, 2003 1:07 pm

Eazy, bij de afslag ga je naar rechts en je fietst gewoon rechtdoor langs die weg door het industrieterrein (naam ff kwijt).

Constant die weg blijven volgen, dan heb je na een paar minuten een Mac aan je rechterkant, nog steeds gewoon rechtdoor, snelweg onderdoor. Nadat je die onderdoor bent bij de tweede stoplichten (Marconiplein) naar rechts de Rotterdamsedijk af fietsen.

Nu ben je in Schiedam, daar wil je niet zijn ;D

Daarvandaan simpel de bordjes volgen. Is dan nog klein kwartiertje fietsen.

Splinter

Bericht door Splinter » di jun 03, 2003 1:17 pm

ok tnx, zo gaat het helemaal lukken :D.

Eric

Tommy

Bericht door Tommy » di jun 03, 2003 1:32 pm

Eazy, bij de afslag (Berkel en Rodenrijs A13, ga je naar rechts en je fietst gewoon rechtdoor (Doenkade deze gaat over in de Matlingeweg) die weg door het industrieterrein (Bedrijven Terrein Rotterdam Noord-west).

Constant die weg blijven volgen, dan heb je na een paar minuten een Mac aan je rechterkant, nog steeds gewoon rechtdoor, snelweg (A20)onderdoor (je zit nu op de Tjalklaan). Nadat je die onderdoor bent bij de tweede stoplichten (Marconiplein drie torens: Europoint) naar rechts de Schiedamseweg, deze gaat over in de Rotterdamsedijk af fietsen.

Nu ben je in Schiedam, daar wil je niet zijn ;D

Daarvandaan simpel de bordjes volgen. Is dan nog klein kwartiertje fietsen.

Plaats reactie