niew rubriek aanmaken voor stolen bikes
Moderator:Beheerders
Ik vind dat we gelijk op pinkbike hier op het forum ook een rubriek afzonderlijk moeten hebben voor fietsen die gestolen zijn!!
Het zou ons volgens mij wel vooruithelpen. Niet dat men bike gestolen is maar als het zou gebeuren kan k hem hier posten...
grtz
Het zou ons volgens mij wel vooruithelpen. Niet dat men bike gestolen is maar als het zou gebeuren kan k hem hier posten...
grtz
- Xircuit
- Contacteer:
Je idee is best goed, maar ik heb twee opmerkingen:
- Er worden maar weinig melding gemaakt van gestolen bikes. De vraag naar een dergelijk topic is daardoor wellicht te klein.
én,
- De slachtoffers van fiets diefstal zullen een los topic aanmaken, met opzet of zonder, je zult zien dat het topic in een vergeten, onzichtbaar hoekje raakt waardoor het door iedereen over het hoofd wordt gezien.
Echter, denk jij dat een dergelijk topic iets toevoegd aan Dirty-pages? Gewoon doen!
Sowiezo bedankt voor het mee denken!
- Er worden maar weinig melding gemaakt van gestolen bikes. De vraag naar een dergelijk topic is daardoor wellicht te klein.
én,
- De slachtoffers van fiets diefstal zullen een los topic aanmaken, met opzet of zonder, je zult zien dat het topic in een vergeten, onzichtbaar hoekje raakt waardoor het door iedereen over het hoofd wordt gezien.
Echter, denk jij dat een dergelijk topic iets toevoegd aan Dirty-pages? Gewoon doen!
Sowiezo bedankt voor het mee denken!
Ich Heisse Super Fantastisch!
ja toch wel ook al zouden er niet zo veel fietsen gepost worden (wat een goede zaak is) maar zon topic kan toch een laatste strohalm zijn... En de echte biker (ik doe het toch) kijkt altijd bij stolen bikes. Als ik iemand kan helpen doet dit mij plezier (want dan je ms ook nog een dief kloten).
grtz
grtz
And back:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=31061
Lees wel de regels door die in de startpost staan!
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=31061
Lees wel de regels door die in de startpost staan!