Moderating 'onderdelen' en 'sleutelen'

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
N I E L S
Moderating 'onderdelen' en 'sleutelen'

Bericht door N I E L S » wo mei 03, 2006 10:59 am

Ik heb hier een topic over aangemaakt op mountainbike.nl maar ik denk dat het voor DP ook wel opgaat als ik me niet vergis.

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... highlight=
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Sven

Bericht door Sven » wo mei 03, 2006 11:52 am

Zit een kern van waarheid in, ik moet eerlijk bekennen dat dit inderdaad soms ondersneeuwt.

Op zich hoeft het niveau niet alleen door de moderators worden opgepakt, ook users kunnen meehelpen hieraan door vooral nuttige reacties erbij te plaatsen.

In ieder geval wel een fijne tip, ik wil me er wel aan wagen om hier wat meer op toe te spitsen.

N I E L S

Bericht door N I E L S » wo mei 03, 2006 12:14 pm

D'n Helle schreef:Zit een kern van waarheid in, ik moet eerlijk bekennen dat dit inderdaad soms ondersneeuwt.

Op zich hoeft het niveau niet alleen door de moderators worden opgepakt, ook users kunnen meehelpen hieraan door vooral nuttige reacties erbij te plaatsen.

In ieder geval wel een fijne tip, ik wil me er wel aan wagen om hier wat meer op toe te spitsen.
Hey DnHelle,

Ja, ik vind het zonde van het niveau van het forum. Het verliest oude leden voor veel nieuwe die elkaar van de wal in de sloot helpen.
Dat het de verantwoordelijkheid van de leden ook is heb ik ook aangegeven. Sommige leden werken daar ook wel aan maar kritiek geven wordt niet vaak gewaardeerd bij nieuwe leden.

Dat je er naar kijkt is voor mij genoeg, dan is er in ieder geval gehoor aan gegeven (in passieve zin).
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Sven

Bericht door Sven » wo mei 03, 2006 3:30 pm

N I E L S schreef: Dat het de verantwoordelijkheid van de leden ook is heb ik ook aangegeven. Sommige leden werken daar ook wel aan maar kritiek geven wordt niet vaak gewaardeerd bij nieuwe leden.
Prachtige zinsnotatie!!

Laat hier eens veel mensen naar kijken. Hoevaak komt het voor dat er door een bestaand lid een idee wordt gegeven of naar informatie wordt gevraagd om advies te geven en dat het jonge lid dan op dat moment "over de rooie" gaat.

Het scheelt dat ik hier laatst ook mijn overpeinzingen over had, het viel me de laatste tijd op dat het niet meer "live to ride" maar "live to zeiken" is geworden.

Jammer, dit kan veel beter qua niveau...

N I E L S

Bericht door N I E L S » di mei 16, 2006 12:07 pm

Veel gezeik ja...

Ik vind het ook zonde dat de 'meld dit bericht aan moderator' weg is. Ik heb vrij vaak dat ik hem nodig heb.

Sven

Bericht door Sven » di mei 16, 2006 12:40 pm

N I E L S schreef:Veel gezeik ja...

Ik vind het ook zonde dat de 'meld dit bericht aan moderator' weg is. Ik heb vrij vaak dat ik hem nodig heb.
PMen!! Tot de tijd dat er een passende oplossing is, mag je dat naar mij doen.

Ik sta er in ieder geval voor open, ff linkje copiën en aan mij doorpassen... Ik spreek niet voor iedereen van het mod-team.

Plaats reactie