Ik begrijp wel dat de policy wil dat je eigenlijk je berichten laat staan maar het is zo onhandig als je ergens naar zoekt in het te koop en je krijgt weet ik veel hoeveel hits maar ze zijn allen oud en verkocht. Daarnaast krijg je van die mensen die topics kicken van 3 jaar oud. Daarom verwijder ik het toch liever dan dat ik ze laat staan.
Ik begrijp wel dat jullie op die manier minder overzicht hebben maar wanneer er serieuze klachten zijn (welke waarschijnlijk niet vaak voorkomen denk ik) kan dat toch gewoon tussen gebruikers en mod uitgepraakt worden?
Misschien een beetje overbodig topic maar tja, je verveelt je achter je PC en gezien ik me dus op dat vlak niet aan de policy hou.
Komt er ook nog een mogelijkheid om je bericht gewoon te wissen zoals voorheen?
Wanneer mijn topic overbodig wordt : delete
Moderator:Beheerders
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
Er is nog altijd een overleg plaats aan het vinden over deze mogelijkheid.
Mijn mening over dit is nog altijd dat als de nood aan de man is, dat een topic wegkan, dan kan er net zo goed ge-PM'd worden om te deleten.
Het wordt echt veels te on-overzichtelijk als we deze zaak niet in de hand houden, het modden op deze wijze is voor iedereen erg duidelijk...
Ik zal het in ieder geval Nogmaals aangeven..
Will get back 2 ya...
Mijn mening over dit is nog altijd dat als de nood aan de man is, dat een topic wegkan, dan kan er net zo goed ge-PM'd worden om te deleten.
Het wordt echt veels te on-overzichtelijk als we deze zaak niet in de hand houden, het modden op deze wijze is voor iedereen erg duidelijk...
Ik zal het in ieder geval Nogmaals aangeven..
Will get back 2 ya...