Bij de meeste forums kun je op de hoofdpagina aan de pictogrammen zien of er in dat forum nieuwe berichten zijn of niet. Heeft dit bulletin board die functionaliteit niet of is deze bewust uitgeschakeld?
K weet niet. Als je in bijvoorbeeld Cafe zit kun je het wel per topic zien, voor de forum index zal het dan wel niet kunnen, anders zou het daar ook wel op zitten. t Heeft ook weinig zin natuurlijk, er wordt zoveel gepost dat er altijd wel wat nieuws staat.
Deze geeft dus aan per topic en niet per bericht of wat dan ook. Dit vind ik zelf ideaal en stukken beter dan die gare shit die YaBB (dit systeem dus) heeft
Het is ook geen ramp. Ik vroeg het alleen omdat ik zelf ook diverse forums heb lopen op internet en die hebben die optie. Gemiddeld 10-15 keer per dag open ik het forum ff snel en dan zou zo een optie erg handig zijn dat je in 1 oogopslag ziet waar nieuwe dingen staan.
Ruud op die site zie je toch ook direct al op de hoofdpagina in welk forum zich nieuwe berichten bevinden en waar niet?