Fusie Dirty Pages en Mountainbike.nl
Moderator:Beheerders
Beste PaulRush,
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je probleem is. Ga je misschien hierna ook RTL en de Publieke aanschrijven met het verzoek of ze hun programma wellicht kunnen integreren, want dat scheelt jou zappen? Wat is het feitelijke probleem van 2 fora? En kun je wellicht goede argumenten aandragen waarom de 2 partijen erover na zouden moeten denken en nog beter... waarom ze erbij gebaad zijn.
Dank u!
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je probleem is. Ga je misschien hierna ook RTL en de Publieke aanschrijven met het verzoek of ze hun programma wellicht kunnen integreren, want dat scheelt jou zappen? Wat is het feitelijke probleem van 2 fora? En kun je wellicht goede argumenten aandragen waarom de 2 partijen erover na zouden moeten denken en nog beter... waarom ze erbij gebaad zijn.
Dank u!
Ik zit hier ook maar ik ben hier niet zo actief. Daar trouwens ook niet...willem12 schreef:http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 41&start=0JJ schreef:Doe eens een link?
JJ

merge into pinkbike
Mag ik ook een duit in het zakje doen?

I spam therefore I am!
----------------------------
\o/ Team Roekeloos \o/
\o/ Team Roekeloos \o/
Ik denk dat een hoop DPers afhaken als het forum zou veranderen. Uiteraard kom ik ook wel eens op mtb.nl, de eindeloze discussies als "hardtail of fully"; duurt een jaar en eigenlijk word er op elke pagina hetzelfde gezegd.
DP is overzichtelijk, er word vaak alleen gepost als r wat zinnigs te melden is, en als je met een vraag op de proppen komt krijg je concrete antwoorden waar je iets mee kan.
Ik denk ook dat de insteek van de oprichters niet met elkaar overeenkomt, qua design is het verschil ook nogal aanzienlijk.
dussssssssss©
DP is overzichtelijk, er word vaak alleen gepost als r wat zinnigs te melden is, en als je met een vraag op de proppen komt krijg je concrete antwoorden waar je iets mee kan.
Ik denk ook dat de insteek van de oprichters niet met elkaar overeenkomt, qua design is het verschil ook nogal aanzienlijk.
dussssssssss©
Re: Fusie Dirty Pages en Mountainbike.nl
Haha, was wel een goede geweest voor 1 april.PaulRush schreef:Waarom fuseren Dirty Pages en Mountainbike.nl niet?
/Jaap
Re: Fusie Dirty Pages en Mountainbike.nl
Kijk maar eens bij Nieuws op Mountainbike.nlKerensky schreef:
Haha, was wel een goede geweest voor 1 april.
- cyberhawk
- Contacteer:
ach het cafe is daar ook goed voor.. ?zonoskar schreef:Het is jammer dat DP geen 'show your stuff' sectie heeft, anders kwam ik nooit meer op MTB.nl.
Hint, hint.....
ik vind het een slecht idee.. heel slecht

mtb.nl is burgelijk imo en dp is meer vrije geest.. alhoewel hier ook wel regel geneukt wordt somz..

en ik sluit me aan bij wat willem12 zei.. tussen kunne en kanne zit een groot verschil..

zonoskar schreef:Het is jammer dat DP geen 'show your stuff' sectie heeft, anders kwam ik nooit meer op MTB.nl.
Hint, hint.....
SS-gallery
29"-gallery
XC-gallery
DH/FR-gallery
4X-galley
Hint, hint.....