Slotje please
Moderator:Beheerders
Ik heb een poll neergezet over mtb forum dirty pages
De vraag gaat over of dit forum moet stoppen of doorgaan
De vraag gaat over of dit forum moet stoppen of doorgaan
Laatst gewijzigd door gerhard op ma jul 03, 2017 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mtb forum dirtpage
Hoogstwaarschijnlijk wordt ik nieuwe beheerder van dit forum
En ik ben serieus heel duidelijk ik stel alleen een serieuze vraag betreft dirt pages forum, hou het netjes en ga niet van onderwerp afwijken of zijken.
Verder heb ik geen barrel bij deze waarschuw ik u op je woorde gebruik
En ik ben serieus heel duidelijk ik stel alleen een serieuze vraag betreft dirt pages forum, hou het netjes en ga niet van onderwerp afwijken of zijken.
Verder heb ik geen barrel bij deze waarschuw ik u op je woorde gebruik
Je bent net een nieuwe gebruiker en zit mij en de site nu al te bestoken met van alles wat je wilt doen en dat je weet hoe het moet.
Ten eerste is er geen sprake dat het forum zal stoppen en daarnaast is er ook nog helemaal geen sprake van dat de nieuwe beheerder zult worden. Ik heb je enkel gevraagd wat je motivatie is aangezien je nog maar net lid bent geworden.
'barrel' is niet echt verkeerd woordgebruik te noemen laat staan dat hij loopt te zeiken. Het is vrij normaal dat hij zich afvraagt wie je bent en waarom je dit allemaal zou graag zou willen, dat doe ik namelijk ook.
Ten eerste is er geen sprake dat het forum zal stoppen en daarnaast is er ook nog helemaal geen sprake van dat de nieuwe beheerder zult worden. Ik heb je enkel gevraagd wat je motivatie is aangezien je nog maar net lid bent geworden.
'barrel' is niet echt verkeerd woordgebruik te noemen laat staan dat hij loopt te zeiken. Het is vrij normaal dat hij zich afvraagt wie je bent en waarom je dit allemaal zou graag zou willen, dat doe ik namelijk ook.
Mtb forum dirtpage
Interesseert mijn geen worst beheerder ga zo door met afzijken dan neem ik maatregelen
- de lachende derde
- Contacteer:
Re: Mtb forum dirtpage
.....tegen de forumbeheerder? Dan ben ik toch wel benieuwd hoe je dit precies voor je ziet?gerhard schreef:Interesseert mijn geen worst beheerder ga zo door met afzijken dan neem ik maatregelen
Mtb forum dirtpage
Nou ik had het niet moeten zegge het kan mij geen worst schelen bij deze neem ik mijn woorde terug.
Ik zie het serieus wel zitte om beheerder te worden en anders moderator
Mtb forum dirtpage
Ik maak wel een eigen forum wat succes is ik wordt hier niet goed van al die negatiefe commentaren
Mtb forum dirtpage
Ik laat mij niet op de kop tikken reactie en interactie ,
Okay geef zelf toe ben te enthousiast blijkbaar
Okay geef zelf toe ben te enthousiast blijkbaar
Ik denk dat je met je acties op dit forum al hebt bewezen dat je daar niet geschikt voor bent.gerhard schreef:
Je hebt vast andere talenten

Mtb forum dirtpage
Dat is totaal bullshit ik ben er zowieso geschikt ervoor en heb ook ervaring ermee.zelf ben ik al beheerder geweest van mijn eigen forum's en zelfs website's gebouwd
Ben wel benieuwd welke dangerhard schreef:Dat is totaal bullshit ik ben er zowieso geschikt ervoor en heb ook ervaring ermee.zelf ben ik al beheerder geweest van mijn eigen forum's en zelfs website's gebouwd

Geschikt ben je zeker niet, lees je eigen berichten maar eens door.
555+111=666