Dit kun je opvatten als commentaar op moderators maar zo is het niet bedoeld. Ik vaag me gewoon af waarom het op deze manier wordt gedaan.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=36850
Wat is er mis mee dat een topic evolueerd in zijn onderwerp? Oftewel dat we van een stinky primo die opgebouwd gaat worden gaan discussieren over remmen? Door zon topic op te ruimen breek je toch elke kans op een discussie af? Of mag je alleen reageren in de trend van, wat een gave bike bouw eens snel op?
of zie ik het verkeerd?
Topics opruimen???
Moderator:Beheerders
Ik heb dat topic opgeruimd, daar wil ik me best voor verantwoorden.
De topic starter is dat topic begonnen om zijn nieuwe aanwinst te showen en de opbouw eventueel te showen.
Tuurlijk kunnen daar altijd op of aanmerkingen bijgeplaatst worden, maar als het topic zich verschuift naar het puur over de remmen praten kan daar beter door de Topic Starter een nieuw topic over geopend worden.
Aangezien er al genoeg beschreven/gediscuseerd is over remmen heb ik het topic opgeruimd.
Mocht de TS behoefte hebben aan meer informatie voor de keuze van zijn remmen kan hij daar altijd om vragen in een niet topic.
Het is puur gedaan om het overzichtelijk te houden.
De topic starter is dat topic begonnen om zijn nieuwe aanwinst te showen en de opbouw eventueel te showen.
Tuurlijk kunnen daar altijd op of aanmerkingen bijgeplaatst worden, maar als het topic zich verschuift naar het puur over de remmen praten kan daar beter door de Topic Starter een nieuw topic over geopend worden.
Aangezien er al genoeg beschreven/gediscuseerd is over remmen heb ik het topic opgeruimd.
Mocht de TS behoefte hebben aan meer informatie voor de keuze van zijn remmen kan hij daar altijd om vragen in een niet topic.
Het is puur gedaan om het overzichtelijk te houden.
Re: Topics opruimen???
Je ziet het helemaal goed.Djamgils schreef:Dit kun je opvatten als commentaar op moderators maar zo is het niet bedoeld. Ik vaag me gewoon af waarom het op deze manier wordt gedaan.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=36850
Wat is er mis mee dat een topic evolueerd in zijn onderwerp? Oftewel dat we van een stinky primo die opgebouwd gaat worden gaan discussieren over remmen? Door zon topic op te ruimen breek je toch elke kans op een discussie af? Of mag je alleen reageren in de trend van, wat een gave bike bouw eens snel op?
of zie ik het verkeerd?
Zo doen ze het in elk topic toch...
Off topic betekent acuut een hangslot of alle posts worden verwijderd en ze verwachten dat je dan maar een nieuw topic start.
Ze hebben echter niet door dat niemand dit doet en dat het juist onwijs irritant en vervelend is als zulke posts gewist worden.
De definitie van off topic is ook een beetje wisselend, ligt er een beetje aan wie er post, maar dat is al jaren zo en het feit dat er geen hond meer over is van de oude garde zegt schijnbaar niet genoeg.
SlapHappy
ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voor dit topic door je zou worden opgemerkt.
maar back on topic, haha.
een forum is toch niet alleen een plaats om info uit te wisselen maar ook een plaats om op vriendschappelijke manier met elkaar te communiceren of niet? als dit wel zo is dan moet off topic gelul toch in zekere mate toegelaten worden?
maar back on topic, haha.
een forum is toch niet alleen een plaats om info uit te wisselen maar ook een plaats om op vriendschappelijke manier met elkaar te communiceren of niet? als dit wel zo is dan moet off topic gelul toch in zekere mate toegelaten worden?
Ik zag het echt bij puur toeval.
Maar het is echt jammer dat het zo moet idd.
Ik ken massas mensen die door die onzin niet meer posten.
Ik heb zelf ook 2jaar niet gepost, na wat onenigheid heb ik een ban gehad wat helemaal nergens op sloeg.
Dacht na 2 jaar weer es gezellig mee te lullen met de gasten die hier nog af en toe iets poste maar intussen zijn die ook alweer semi weggejaagd dmv waarschuwingen en overijverige mods.
Goed bezig!

Maar het is echt jammer dat het zo moet idd.
Ik ken massas mensen die door die onzin niet meer posten.
Ik heb zelf ook 2jaar niet gepost, na wat onenigheid heb ik een ban gehad wat helemaal nergens op sloeg.
Dacht na 2 jaar weer es gezellig mee te lullen met de gasten die hier nog af en toe iets poste maar intussen zijn die ook alweer semi weggejaagd dmv waarschuwingen en overijverige mods.
Goed bezig!
SlapHappy