Kofferbakhandel

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Ironhorse Erik
Contacteer:
Kofferbakhandel

Bericht door Ironhorse Erik » za dec 03, 2005 11:40 am

Wanneer komt nu de kofferbak-handelaren hoek [noem het de veemarkt oid], de place to be voor handelaren ?

Of zeggen jullie, NEE wij willen onafhankelijk blijven ?

Deze vraag is meerdere keren gesteld [recent nog per mail] maar een standpunt is volgens mij nog niet ingenomen.

Zien jullie kans dat op korte termijn wel te doen ?

E

Ruben
Forumbeheerder

Re: Kofferbakhandel

Bericht door Ruben » za dec 03, 2005 11:50 am

Ironhorse Erik schreef:Wanneer komt nu de kofferbak-handelaren hoek [noem het de veemarkt oid], de place to be voor handelaren ?

Deze vraag is meerdere keren gesteld [recent nog per mail] maar een standpunt is volgens mij nog niet ingenomen.

E
Het is niet aan jou om te bepalen dat zoiets er moet komen. Ik heb recent geen email van je ontvangen hierover, je kunt idd een moderator hierover mailen maar die gaan hier niet over. We hebben het allang gehad over de advertentiemogelijkheden voor 2006 maar zolang deze nog niet vast staan wil ik daar nog geen toezeggingen over doen om zo geen unhappy faces te krijgen. Je hoort ervan zodra het een en ander concreet is.
Ik vindt het wel een goed idee.

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » za dec 03, 2005 11:54 am

:thumbsdown: :thumbsdown: het moet geen marktplaats hier worden met al die matra en impala aanbiedingen. :barf: (die smilies zijn echt wel toepasselijk hier). Het zou de site alleen maar omlaag halen. Als het helemaal volgespamt wordt met die ahum aanbiedingen.

Niet dat jou Ironhorsjes van die aanbieding kwaliteit zijn he.. ;)

Mischien maar effe een poll van maken ofzo..

Luc

Re: Kofferbakhandel

Bericht door Luc » za dec 03, 2005 12:46 pm

Ironhorse Erik schreef:Wanneer komt nu de kofferbak-handelaren hoek [noem het de veemarkt oid], de place to be voor handelaren ?

E
Dat onafhankelijk zou ik toch met een behoorlijke korrel zout nemen hoor ...
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be

Ironhorse Erik
Contacteer:

Bericht door Ironhorse Erik » zo dec 04, 2005 4:01 pm

Ik vroeg om een standpunt iname.

Het standpunt blijkt dus hetzelfde als de afgelopen jaren te zijn : Misschien / durf niet / weet niet / moet overleggen / je hoort het als het zover is [dom dom dom dom]

En dat terwijl het zo makkelijk is.

Zeg dan nee, even goede vrienden.

Liever ja natuurlijk vanaf mijn kant.

E

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » zo dec 04, 2005 4:38 pm

Erik,

Toen jij dit vroeg (in maart 2005, dus niet jaren terug) was het technisch niet mogelijk om een dergelijk handelaren forum te maken. Ondertussen waren we bezig om het forum om te zetten naar nieuwe software zoals nu gebeurt is, dit is nogal uit gelopen maar toch gelukt. Vanaf nu is het dus wel mogelijk om een forum aan te maken waar handelaren hun waar op kunnen aanprijzen.

Echter, willen we dit? Aangezien ik de site niet alleen maak moet dit dus overlegd worden. We hebben het hier al over gehad en zijn er nog niet helemaal over uit. Aangezien we nu het hele adverteren op de site op de schop nemen en dit anders gaan regelen (vanaf 1/2006) wil ik hier nog geen uitspraken over doen. Je hoort er dus deze maand nog van. Als je dit te lang duurt is het antwoord alvast nee en wordt het hopelijk voor jou later eens een ja.

Groeten,

Ruben

DESL

Bericht door DESL » zo dec 04, 2005 7:12 pm

TheBigLjeweetwel schreef::thumbsdown: :thumbsdown: het moet geen marktplaats hier worden met al die matra en impala aanbiedingen. :barf: (die smilies zijn echt wel toepasselijk hier). Het zou de site alleen maar omlaag halen. Als het helemaal volgespamt wordt met die ahum aanbiedingen.

Ben 't er helemaal mee eens, ga maar op marktplaats handelen
:ban:

les alpes

Bericht door les alpes » zo dec 04, 2005 10:03 pm

DESL schreef:
TheBigLjeweetwel schreef::thumbsdown: :thumbsdown: het moet geen marktplaats hier worden met al die matra en impala aanbiedingen. :barf: (die smilies zijn echt wel toepasselijk hier). Het zou de site alleen maar omlaag halen. Als het helemaal volgespamt wordt met die ahum aanbiedingen.

waarom niet? uiteindelijk wordt er in het koopjes-gedeelte ook al gelinkt naar aanbiedingen van internetwinkels ed. Dus waarom zou een verkoper, evt tegen betaling, zijn aanbiedingen hier niet mogen plaatsen. Als het in een apart forumgedeelte wordt gezet heb je zelf de keuze of je er gaat kijken of niet.

DESL

Bericht door DESL » ma dec 05, 2005 6:59 pm

les alpes schreef:
DESL schreef:

waarom niet? uiteindelijk wordt er in het koopjes-gedeelte ook al gelinkt naar aanbiedingen van internetwinkels ed.
En das mooi zat toch?
We weten allemaal hoe een zoekmachine werkt, dus als we wat
zoeken dan vinden we 't zo ook wel.

No offense tegen de voorstanders, maar zo denk ik er over.

T
Contacteer:

Bericht door T » di dec 06, 2005 10:01 am

We zijn er toch allemaal gebaat bij mooie aanbiedingen? Ik snap de aversie niet, op descent-world heb je ook de aanbiedingen van Superfly en daar wordt gretig gebruik van gemaakt. Ik begrijp ook niet goed waarom het de integriteit van je site zou beinvloeden, kan een mooie meerwaarde zijn, in goed overleg met de adverteerders.

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » di jan 17, 2006 9:18 am

T schreef:We zijn er toch allemaal gebaat bij mooie aanbiedingen? Ik snap de aversie niet, op descent-world heb je ook de aanbiedingen van Superfly en daar wordt gretig gebruik van gemaakt. Ik begrijp ook niet goed waarom het de integriteit van je site zou beinvloeden, kan een mooie meerwaarde zijn, in goed overleg met de adverteerders.
Mee eens, ik zie dat ook wel zitten

Plaats reactie